Аз смених филтъра и разликата е голяма, преди това колата пропушваше леко, сега това го няма. Ако поръчваш сепаратора той си върви с О пръстените. Аз ги бях поръчал и тях, ако не са ти спешни мога да ги потърся и ще ти ги дам.
Филтър на картерните газове.
Започната от genadi, 14 дек 2015 - 10:25:45
95 мнения по тази тема
#16
Публикувано 17 октомври 2016 - 09:21
#17
Публикувано 17 октомври 2016 - 09:27
Благодаря, може ли и номера на 49-а позиция от схемата.
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Системата казва, че номер 49 не е приложим при твоя двигател. Може би върви комплект със сепаратора.
#18
Публикувано 17 октомври 2016 - 09:46
Благодаря ти за информацията.Системата казва, че номер 49 не е приложим при твоя двигател. Може би върви комплект със сепаратора.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#19
Публикувано 17 октомври 2016 - 09:58
При мен има омасляване на капака на двигателя и филтърната кутия на въздушния, но не мога да разбера от къде идва. Имам малко масло в чашката на сепаратора под капачката за наливане на масло, като чудя дали да не взема и ново уплътнение. Исках да взема о-пръстените преди за разглобя сепаратора, за да видя точно. Имаш ли спомен колко струва сепаратора и дали върви с уплътнението на капачката за маслото?Аз смених филтъра и разликата е голяма, преди това колата пропушваше леко, сега това го няма. Ако поръчваш сепаратора той си върви с О пръстените. Аз ги бях поръчал и тях, ако не са ти спешни мога да ги потърся и ще ти ги дам.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#20
Публикувано 17 октомври 2016 - 10:11
220лв е филтъра който си върви с О пръстените и 15 лв нова капчка за масло. И при мене теча беше точно същият. Като се запуши тоя сепаратор явно се повишава налягането и качва там масло.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
#21
Публикувано 17 октомври 2016 - 10:29
Реално сепаратора има една гумена мембрана и една пружина вътре. Тази мембрана се къса и спира да работи като хората. Масления сепаратор е много важен за дълголетието на турбината. Така че ако е прецакан направо сменяй.
При мен сепаратора и о-пръстените бяха отделно и EPC ми ги даваше като отделни парт номера.
Този пост е редактиран от madwifi: 17 октомври 2016 - 10:29
#22
Публикувано 17 октомври 2016 - 11:45
И при мене ми ги даваше отделно EPC и като дойде сепаратора си имаше на него гумички и за това ми останаха един комплект.
Но работата и поведението на двигателя много се промени след смяната му.
Този пост е редактиран от Slav_1101: 17 октомври 2016 - 11:46
#23
Публикувано 17 октомври 2016 - 12:24
Slav, от къде го поръча?
#24
Публикувано 17 октомври 2016 - 13:25
Аз моя го поръчах от авто плюс и нямаше о-пръстени.
#25
Публикувано 17 октомври 2016 - 14:47
На каква цена, че аз го намирам на 250 лева.Аз моя го поръчах от авто плюс и нямаше о-пръстени.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#26
Публикувано 17 октомври 2016 - 15:32
За твоя двигател цената която виждам е 247.45лв. Моя двигател е различен и за моя цената беше около 78лв.
#27
Публикувано 17 октомври 2016 - 16:20
220лв. сепаратора + 15лв капачка.
#28
Публикувано 17 октомври 2016 - 18:32
А за ОМ642 къде в EPC се намира тази част? Не я намирам на същото място, където е посочил madwifi на предната страница.
#29
Публикувано 17 октомври 2016 - 20:51
Купи си от дилър с талона. Малко пипкаво се сненя но....А за ОМ642 къде в EPC се намира тази част? Не я намирам на същото място, където е посочил madwifi на предната страница.
#30
Публикувано 17 октомври 2016 - 21:05
Виж на снимката къде се намира. Елемент 5 от схемата.
Прикачени файлове
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни
-
Google (1)