Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мнение за този с500Тази е от Испанияhttp://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=274051748&cd=635757608080000000&asrc=st


  • Please log in to reply
159 мнения по тази тема

#46 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 септември 2015 - 16:09

Ясно!Благодаря за отговора!
На главата82.

Този пост е редактиран от daimler1: 18 септември 2015 - 16:10

  • 0

#47 gangstera833

gangstera833

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W140 S350
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2015 - 17:23

налягането на маслото се влияе от оборотите на мотора,не от температурата.поне аз това съм забелязал

да и при мене е така ;)


  • 0

806677.jpg

W140 THE BEST OR NOTHING


#48 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 18 септември 2015 - 18:47

http://www.mobile.bg...437941748641346

 

 

до края на месеца мога да ти я дам за 10к

 

Доста добре ти изглежда колата. 

Обаче не е "фул версия".


  • 1

#49 glavata82

glavata82

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 септември 2015 - 19:03

Доста добре ти изглежда колата. 
Обаче не е "фул версия".

Сега за едни подгревки няма се караме.
  • 0

#50 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 септември 2015 - 20:09

да и при мене е така ;)

Момчета,смятах да не подклаждам огъня,ама налягането на маслото на празен ход се влияе пряко от компресията(състоянието,уплътняването)на мотора.На високи обороти всеки работещ мотор ще показва тройка.Майката му е на тих ход да е близо до тройката:)
Студен,когато маслото е гъсто също показва високи стойности:)
Естествено ниското показание не означава обезателно издухан мотор.От некачествено гориво или неточна горивна смес например може да се получи нагар на клапани,легла и да падне компресията на цилиндрите...
  • 0

#51 glavata82

glavata82

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 септември 2015 - 20:17

Момчета,смятах да не подклаждам огъня,ама налягането на маслото на празен ход се влияе пряко от компресията(състоянието,уплътняването)на мотора.На високи обороти всеки работещ мотор ще показва тройка.Майката му е на тих ход да е близо до тройката:)
Студен,когато маслото е гъсто също показва високи стойности:)
Естествено ниското показание не означава обезателно издухан мотор.От некачествено гориво или неточна горивна смес например може да се получи нагар на клапани,легла и да падне компресията на цилиндрите...


:)
То ако и на ниски и високи обороти трябва да е на тройката.защо е направил швабата 1 и 2 на циферблата?
  • 0

#52 glavata82

glavata82

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 септември 2015 - 20:20

Абе не са само подгреви,ама няма значение.


Нивомат?ел.щора?
  • 0

#53 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2015 - 20:27

Сега за едни подгревки няма се караме.

 

На първо време виждам липса на :

1. подгрев

2. чистачки на фаровете.

3. датчик за чистачките (горе на стъклото)

4. хладилник.

5. Борд компютър

6. Печка

7. парктроник

8. ексклузив салон

9. отваряне на багажника от копче вътре или от ключа

10. стъклен шибидах

11. надуване на задните седалки

12. махагонова топка на скоростите (има вариант и волана да не е оригинален, понеже оригиналния не с никелирана лайсна на бега, а е с едно гадно като лепенка)

13. ESP

14. задна ел щора

15. Босе

16. Нивомат

17. масички на задните пасажери

18. Допълнителни лампички (доста рядко се срещата и се намират пред задните дръжки на тавана)

19. телевизори в задните подглавници

20. VHS видео

21. авангард решетка

22. електро-хроматични огледала

23. електрическо средно огледало (не се вижда на 100 % твоето какво е)

24. телефон

25. GSP

26. 4-зонов климатроник

 

Не се заяждам.. просто обяснявам да си знаят хората какво да гледат, когато някой напише фул :)


  • 4
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#54 glavata82

glavata82

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 септември 2015 - 20:41

На първо време виждам липса на :
1. подгрев
2. чистачки на фаровете.
3. датчик за чистачките (горе на стъклото)
4. хладилник.
5. Борд компютър
6. Печка
7. парктроник
8. ексклузив салон
9. отваряне на багажника от копче вътре или от ключа
10. стъклен шибидах
11. надуване на задните седалки
12. махагонова топка на скоростите (има вариант и волана да не е оригинален, понеже оригиналния не с никелирана лайсна на бега, а е с едно гадно като лепенка)
13. ESP
14. задна ел щора
15. Босе
16. Нивомат

17. масички на задните пасажери

18. Допълнителни лампички (доста рядко се срещата и се намират пред задните дръжки на тавана)

19. телевизори в задните подглавници

20. VHS видео

21. авангард решетка

22. електро-хроматични огледала

23. електрическо средно огледало (не се вижда на 100 % твоето какво е)

24. телефон

25. GSP

26. 4-зонов климатроник

Не се заяждам.. просто обяснявам да си знаят хората какво да гледат, когато някой напише фул :)

Е това инфо чаках :) въпреки че по-голямата част от този списък съм го виждал при S600


  • 0

#55 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 18 септември 2015 - 21:03

Колеги,нормално ли е на загрял мотор компресията да пада толкова много?
Говоря за осма снимка.

Налягането на маслото е напълно нормално. Трябва да постига 3 бара при 3000 об. мин., а на загрял мотор и тихи обороти няма как да се постигне това. ( за да няма излишни спорове, на коя 124-ка или 190-ка налягането не падало изобщо - закачете един механичен манометър и тогава ще стане ясно какво е истинското налягане ). На тихи обороти не трябва да пада под 0,5 бара. Който иска по високо налягане на маслото на тихи обороти да слага 5W50 или 10W60 :)


  • 0

#56 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2015 - 21:24

Е това инфо чаках :) въпреки че по-голямата част от този списък съм го виждал при S600

 

 

Инфото е допълнено :D

В интерес на истината.. голяма част от екстрите се доплащат и почти няма значение за мотора. Просто хората купуващи си 600.. са по-склонни да платят повече екстри.

140 е вероятно единствения модел на Бенц.. при който.. няма 2 еднакви коли с еднакви екстри. Винаги едната има нещо различно спрямо някоя друга.


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#57 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 18 септември 2015 - 21:33

Е това инфо чаках:) въпреки че по-голямата част от този списък съм го виждал при S600

При моето 420 липсват номера 4,5,8,11,16. Според мен не е задължително да е С600, много зависи от годината и от първия собственик(с какви екстри е поръчено)

Гледам че има и допълнено от колегата Алипи, за стъклопакета. До колкото съм виждал май не всички са с двоен стъклопакет, ако това имаш на предвид. Някой път тъпите холандци в сервиза ме питат защото стъклата били двойни, викам ѝ броне са, и им се смея...а те глупаците вярват:)

Този пост е редактиран от babaneze: 18 септември 2015 - 21:38

  • 0

#58 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 септември 2015 - 21:50

:)
То ако и на ниски и високи обороти трябва да е на тройката.защо е направил швабата 1 и 2 на циферблата?

Точно за това го е направил,за да вижда кога нещо не е наред,а именно като започне да пада.
Като писах "да е близо до тройката"имах предвид между две и три.
  • 2

#59 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 септември 2015 - 22:02

[quote name="ivancho" post="366451" timestamp="1442603027"]Налягането на маслото е напълно нормално. Трябва да постига 3 бара при 3000 об. мин., а на загрял мотор и тихи обороти няма как да се постигне това. ( за да няма излишни спорове, на коя 124-ка или 190-ка налягането не падало изобщо - закачете един механичен манометър и тогава ще стане ясно какво е истинското налягане ). На тихи обороти не трябва да пада под 0,5 бара. Който иска по високо налягане на маслото на тихи обороти да слага 5W50 или 10W60 :)[/quotejavascript:;[url="%5Burl="http://sc04-ha.b.mobile.bg/photosmobile/photos1/1/small/11379323324102579_16.pic%22%5Dhttp://sc04-ha.b.mobile.bg/photosmobile/photos1/1/small/11379323324102579_16.pic"]http://sc04-ha.b.mobile.bg/photosmobile/photos1/1/small/11379323324102579_16.pic"]http://sc04-ha.b.mobile.bg/photosmobile/photos1/1/small/11379323324102579_16.pic[/url][/urlhttp://www.mobile.bg...9&slink=am1j95#
Не успявам за съжаление да покажа снимка на която се вижда едно много добро показание...
Иначе разкази на квартални майстори има много.

Този пост е редактиран от daimler1: 18 септември 2015 - 22:07

  • 0

#60 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 септември 2015 - 23:10

Само че нещо сравнявате 6-так с 8-мак.
8-мак няма как да държи такова налягане при загрял мотор.
Колега,налягането на 140-ката ти е перфектно.

Съгласен съм отговарях на постове където се сравняват 124 и 190.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни