На главата82.
Този пост е редактиран от daimler1: 18 септември 2015 - 16:10
Публикувано 18 септември 2015 - 16:09
Този пост е редактиран от daimler1: 18 септември 2015 - 16:10
Публикувано 18 септември 2015 - 17:23
налягането на маслото се влияе от оборотите на мотора,не от температурата.поне аз това съм забелязал
да и при мене е така
W140 THE BEST OR NOTHING
Публикувано 18 септември 2015 - 18:47
Доста добре ти изглежда колата.
Обаче не е "фул версия".
Публикувано 18 септември 2015 - 19:03
Сега за едни подгревки няма се караме.Доста добре ти изглежда колата.
Обаче не е "фул версия".
Публикувано 18 септември 2015 - 20:09
Момчета,смятах да не подклаждам огъня,ама налягането на маслото на празен ход се влияе пряко от компресията(състоянието,уплътняването)на мотора.На високи обороти всеки работещ мотор ще показва тройка.Майката му е на тих ход да е близо до тройкатада и при мене е така
Публикувано 18 септември 2015 - 20:17
Момчета,смятах да не подклаждам огъня,ама налягането на маслото на празен ход се влияе пряко от компресията(състоянието,уплътняването)на мотора.На високи обороти всеки работещ мотор ще показва тройка.Майката му е на тих ход да е близо до тройката
Студен,когато маслото е гъсто също показва високи стойности
Естествено ниското показание не означава обезателно издухан мотор.От некачествено гориво или неточна горивна смес например може да се получи нагар на клапани,легла и да падне компресията на цилиндрите...
Публикувано 18 септември 2015 - 20:20
Абе не са само подгреви,ама няма значение.
Публикувано 18 септември 2015 - 20:27
Сега за едни подгревки няма се караме.
На първо време виждам липса на :
1. подгрев
2. чистачки на фаровете.
3. датчик за чистачките (горе на стъклото)
4. хладилник.
5. Борд компютър
6. Печка
7. парктроник
8. ексклузив салон
9. отваряне на багажника от копче вътре или от ключа
10. стъклен шибидах
11. надуване на задните седалки
12. махагонова топка на скоростите (има вариант и волана да не е оригинален, понеже оригиналния не с никелирана лайсна на бега, а е с едно гадно като лепенка)
13. ESP
14. задна ел щора
15. Босе
16. Нивомат
17. масички на задните пасажери
18. Допълнителни лампички (доста рядко се срещата и се намират пред задните дръжки на тавана)
19. телевизори в задните подглавници
20. VHS видео
21. авангард решетка
22. електро-хроматични огледала
23. електрическо средно огледало (не се вижда на 100 % твоето какво е)
24. телефон
25. GSP
26. 4-зонов климатроник
Не се заяждам.. просто обяснявам да си знаят хората какво да гледат, когато някой напише фул
Публикувано 18 септември 2015 - 20:41
На първо време виждам липса на :
1. подгрев
2. чистачки на фаровете.
3. датчик за чистачките (горе на стъклото)
4. хладилник.
5. Борд компютър
6. Печка
7. парктроник
8. ексклузив салон
9. отваряне на багажника от копче вътре или от ключа
10. стъклен шибидах
11. надуване на задните седалки
12. махагонова топка на скоростите (има вариант и волана да не е оригинален, понеже оригиналния не с никелирана лайсна на бега, а е с едно гадно като лепенка)
13. ESP
14. задна ел щора
15. Босе
16. Нивомат17. масички на задните пасажери
18. Допълнителни лампички (доста рядко се срещата и се намират пред задните дръжки на тавана)
19. телевизори в задните подглавници
20. VHS видео
21. авангард решетка
22. електро-хроматични огледала
23. електрическо средно огледало (не се вижда на 100 % твоето какво е)
24. телефон
25. GSP
26. 4-зонов климатроник
Не се заяждам.. просто обяснявам да си знаят хората какво да гледат, когато някой напише фул
Е това инфо чаках въпреки че по-голямата част от този списък съм го виждал при S600
Публикувано 18 септември 2015 - 21:03
Колеги,нормално ли е на загрял мотор компресията да пада толкова много?
Говоря за осма снимка.
Налягането на маслото е напълно нормално. Трябва да постига 3 бара при 3000 об. мин., а на загрял мотор и тихи обороти няма как да се постигне това. ( за да няма излишни спорове, на коя 124-ка или 190-ка налягането не падало изобщо - закачете един механичен манометър и тогава ще стане ясно какво е истинското налягане ). На тихи обороти не трябва да пада под 0,5 бара. Който иска по високо налягане на маслото на тихи обороти да слага 5W50 или 10W60
Публикувано 18 септември 2015 - 21:24
Е това инфо чаках въпреки че по-голямата част от този списък съм го виждал при S600
Инфото е допълнено
В интерес на истината.. голяма част от екстрите се доплащат и почти няма значение за мотора. Просто хората купуващи си 600.. са по-склонни да платят повече екстри.
140 е вероятно единствения модел на Бенц.. при който.. няма 2 еднакви коли с еднакви екстри. Винаги едната има нещо различно спрямо някоя друга.
Публикувано 18 септември 2015 - 21:33
При моето 420 липсват номера 4,5,8,11,16. Според мен не е задължително да е С600, много зависи от годината и от първия собственик(с какви екстри е поръчено)Е това инфо чаках въпреки че по-голямата част от този списък съм го виждал при S600
Този пост е редактиран от babaneze: 18 септември 2015 - 21:38
Публикувано 18 септември 2015 - 21:50
Точно за това го е направил,за да вижда кога нещо не е наред,а именно като започне да пада.
То ако и на ниски и високи обороти трябва да е на тройката.защо е направил швабата 1 и 2 на циферблата?
Публикувано 18 септември 2015 - 22:02
Този пост е редактиран от daimler1: 18 септември 2015 - 22:07
Публикувано 18 септември 2015 - 23:10
Съгласен съм отговарях на постове където се сравняват 124 и 190.Само че нещо сравнявате 6-так с 8-мак.
8-мак няма как да държи такова налягане при загрял мотор.
Колега,налягането на 140-ката ти е перфектно.
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни