Здравейте реших до края на месеца да закупя С500 и двата автомобила са 95г единия е от София а другия от Испания,говорих с човека от София каза че колата е седяла доста години и не е карана и ми направи добра цена от 8600 до 6500.Имам човек в Испания същия автомобил го намери за 1900евро понеже държа колата да не изгнила че ходих да гледам една от Австрия бая беше поизгнила,чакам да я огледа по подробно и да ми прати повече снимки,километрите мога ли да се проверят с стар диагностик с докарването и регистрация ще ми дойде на същите пари,питането ми е колите от вънка ще са малко по запазени понеже обиколих доста в Б-я за ески и бяха зле за парите които искаха,знам че ще имат забележки все пак си е 20год.кола и задължително с майстор да си я прегледам в сервиз,малко съвети няма да ми навредят благодаря предварително http://www.mobile.bg...9&slink=akpixj
Мнение за този с500Тази е от Испанияhttp://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=274051748&cd=635757608080000000&asrc=st
Започната от
Georgi_c280
, 14 сеп 2015 - 10:18:49
159 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 септември 2015 - 10:18
#2
Публикувано 14 септември 2015 - 18:44
Испанския не е тази година която пише,преди фейса е.
#3
Публикувано 14 септември 2015 - 21:50
Тая Софийската на реални 127000км.!Как не ги е срам тия хора!
#4
Публикувано 14 септември 2015 - 22:15
Мерцедес-ът е стил на живот, в който няма заплаха и агресия. "Не ходи накъдето те води пътя. Вместо това тръгни натам, където няма пътища и ги прокарай!"
#5
Публикувано 15 септември 2015 - 00:00
Според мен, единствените реално 172 000 неща по тая кола... са цветовете и като цяло боядисваните детайли
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#6
Публикувано 15 септември 2015 - 11:13
Благодаря за отговорите колеги,на повечето който гледах не им работеше климатика четох че е доста труден за оправяне някакъв диапазон от цени за ремонта му
#7
Публикувано 15 септември 2015 - 11:21
Сваляне на табло, демонтаж на радиатора в купето, желателно е да се смени и радиатора на парното, така и така е свалено, всички гумички, пластмасови елементчета и темподобни чупещи се неща се сменят с нови.
След това, така и така си тръгнал, може да се смени и снадката на тръбите от двигателния отсек към купето, заедно и с нейните гумени пръстени.
От там нататък имаш дехидратор, пресостат и компресор.
Подмяна на първите две и рециклиране на компресора.
Тук там някое моторче и датчик на климатроника, но те са лесни.
И може би за начало се поглеждат дуовентилите.
====
Цена... от 200 до 1000+, ако тръгнеш малко по-смислено да правиш ремонта. Като може да забравиш за 200, понеже едва ли ще си го правиш сам и да се насочиш към 4цифрената сума.
И понеже са коли, които са на 100х.км. масово и никога не са карани много или използвани от по-простовати люде (ама как, всяка 140ка е на изпълнителен директор или най-малкото президент), дори и да работи климатика, е много вероятно да се скапе точно след като я купиш.
====
м/у другото, абсолютно същата процедура се отнася до абсолютно всяка кола
#8
Публикувано 15 септември 2015 - 11:57
Да,повечето хора пренебрегват уплътненията на тръбите,а те са много важни.
#9
Публикувано 15 септември 2015 - 12:24
Здравейте имам молба някой от София има ли възможност да и хвърли едно око,говорих с човека почти никаква информация не ми даде за колата,какво е сменяно кога и така за услугата ще се отплатя,понеже обиколих доста обяви и нищо не е ката на снимките от Варна съм ако някой има тази възможност да пише на лично благодаря
#10
Публикувано 15 септември 2015 - 13:01
Какъв капитал си си определил за покупката на такава кола ?
Ако тая ти харесва толкова много ще го преслушам да я видя, но по снимки още ми се струва, че не си заслужава много много.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11
Публикувано 15 септември 2015 - 13:36
Значи до 8бона съм си заделил тези дето са в карса и мобиле бг дето са по 10бона и 12 не смъкват от цената до 8инещо,вярно че в140 е класика ама да искаш по 12-14 боне е айде,някой искат да имат газово аз пък не желая да има нека колата да върви на това което е създадена,вярно че е икономично но морси ще бъда благодарен ако и хвърлиш едно око на Софийската и да споделиш за какво иде реч,че човека ми се кълне реални километри била.Как мога да проверя дали са реални или не,според мен е с 200хил.отгоре
#12
Публикувано 15 септември 2015 - 14:56
Вероятно отдавна е над половин милион километра и може да гони милион.
Виждал съм Е-класа W211 на 800х.км. и изглеждаше в пъти по-добре от тази вътре, a все пак най-качествените материали са в S-ките.
Но това не е темата...
Просто теглиш клечката, стискаш зъби и се надяваш да не се чупят силови агрегати. Останалото е ясно, че остарява и всичко е за смяна малко по малко.
#13
Публикувано 15 септември 2015 - 15:04
Чакам тези дни снимки да ми прати аверчето от Испания ако каже че хваща окото билетите за самолета и газ
#14
Публикувано 15 септември 2015 - 15:42
По-важно е какво е състоянието на мотора, окачването и да няма ръжди... това да хваща око можеш да си го направиш в последствие
От доста време ми прави впечатление, че за мен е по-важно да има максимално екстри.. тъй като другите неща се правят, но добавянето на каквато и да е глезотия е... малък ад (специално за 140.. не ме питай откъде знам )
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#15
Публикувано 15 септември 2015 - 16:58
Значи като ходих да гледам в Айтос един 500сел 91 год.ми хареса как върви но колата беше от Австрия и имаше доста ръжди,човека излезе точен пич покара ни на магистралата и си говорим вика единствено не ми харесва това че автомата е малко муден явно сия познава колата аз понеже от 2.8 цетка като се качих на този танк не усетих колата да е мудна,говорих с един майстор и той ми каза същото за старите автомати че новия с 5тата 722.6 бил по добрия вариант.А за този стария автомат малко инфо за него да ми дадете чета че си има проблемите
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни