Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 проблем празен ход


  • Please log in to reply
106 мнения по тази тема

#76 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2015 - 23:08

При мен има "развитие" в негативна посока :) Mиналата седмица на диагностика ми изписа освен стандартните грешки (36 Lambda factor regulation - Above upper limit;

37 Lambda factor regulation-below lower limit; ) и една нова 23 Oxygen sensor-open circuit. Незнам какво ще рече тази прекъсната верига- на сигнала ли е на подгряването ли и от самата сонда ли или някъде по трасето.Това беше събота но нищо не се е случило както се казва или поне не съм разбрал, до онзи ден както и днес . След потегляне всичко нормално,3-4 спирания и на светофара спирам работи нормално и в един момент двигателя почва да работи неравномерно и да тресе, оборотите се размърдват и стават нестабилни. След изфорсиране от моя страна и потегляне се оправя и всичко пак е наред поне до колкото усещам колата. Получава се някъв моментен срив сякаш- за пръв път на място кога е колата  и се чудя дали това не се е случвало преди само че в движение и затова да прави проблема,Отделнно дали изчезва проблема и се оправя или си влиза в някъв авариен режим не мога да разбера. Не мога да го опиша много точно защото е за кратко и изчезва. Утре пак ще чета грешките и ще споделя какво изкарва,но имам съмнения дали всичко което отчита като грешка се пази или е временно до изчезване на проблема. Само да отбележа ,че газта си беше спряна нацяло и двата пъти и се случи след известно време работа-първия път да е била към 30-40 градуса,днес около 60 градуса. 


Този пост е редактиран от Chavalinov: 31 октомври 2015 - 23:10

  • 0

#77 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 ноември 2015 - 11:27

Това пише за грешките в ръководството.

Прикачени файлове


  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#78 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2015 - 08:45

Четох го това, вчера пак същите ми изкара. До сондата кабела има изолация сигурно  е снаждан кабела поради незнайни причини,според мен там има лоша връзка. Другия уикенд ще го гледам , че нямах под ръка поялник и материали.


  • 0

#79 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 02 ноември 2015 - 21:11

Oxygen sensor
Тоя сензор не беше ли датчика за температура па постъпващия възду който седи па пластмасовата тръба точно до дресела.
  • 0

#80 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2015 - 23:11

Не това е ламбда сонда ония е IAT.
Значи това притрисане го имаше при мен но на газ причината беше че сместа беше много богата и ламда отчита богатата смес сваля много времената на инжекторите и мотора става нестабилен.
Та при тебе ако ламда отчита много богата смес или не подава коретни данни и работата на мотопа се влошава.
  • 0

#81 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 03 ноември 2015 - 09:02

Надявах се тази тема да намери някакво решение на проблемите ми с паленето при студен двигател, но не би! Сега с настъпването на зимата проблемите с паленето са вече осезаеми. Даже понякога при първо палене колата загасва или ако включа някакъв по голям консуматор на ток и колата пак загасва. После пак палене и на място  докато загрее и тогава чак тръгване. Супер се изнервям и много често директно на газ паля. Освен да не я карма зимата друго решение за сега не съм намерил!


  • 0

#82 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2015 - 09:12

За ламбдата става въпрос според мен тия дни ще и разгледам кабелите и мисля да я сложа на осцилоскоп да видя какво дава ,само дето много незнам какво трябва да бъде. Минимум един период в секунда до колкото знам трябва да мени стойностите и от 0,2V до 0,9V да ходи при празен ход ? Но при форсиране май трябва да забива на 1V не съм много наясно... И се мери на загрял мотор поне 70 градуса май? Интересно ми е в кой момент почва да се интересува какво казва ламбда сондата ,при каква температура. Примерно при 60 градуса или по-малко взима ли я като фактор за определяне на сместа?


  • 0

#83 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2015 - 09:20

Огняне ти премести ли тръбичката на МАП-а горе до дросела и има ли няква разлика? Все още не съм гледал дали не се получава конденз сутрин в тая тръбичка Интересно че при мен все още рядко го прави това с давенето и е много леко .Иначе палене винаги от първия път и не ми е гаснала-при теб явно е по осезаемо. Кодиращото ти съпротивление с каква стойност е? При мен беше 110 ома преди след това запоих 220 ома и оттогава сякаш има леко подобрение но не е изчезнало. Оборотите са стабилни с изключение на 2 пъти миналата седмица когато нещо се случва. Тази сутрин пак леко се разколеба като пуснах парното и веднага  го спрях се вдигнаха с 300 за около 5-10 секунди и след това си дойдоха на 800 (бях на място спрял).Ти поне си близко може някой ден да направим една среща като намерим време :)


  • 0

#84 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 04 ноември 2015 - 09:33

Кодиращото съпротивление каква точно работа върши?


  • 0

#85 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2015 - 11:08

За настройка на режима на подгряване -дали да обогатява,според това какво гориво се слага,дали да дава предварение, да вдигне оборотите с 100- ей такива неща. 7 или 8 различни тапи са в някои от файловете има информация, като с сигурност ги има в файл "trimm-2" по серийни номера (всеки сериен номер отговаря различно съпротивление вътре,но в друг файл ги има описани с стойности). 


  • 0

#86 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2015 - 18:41

Да ви кажа,от четири дена карам колата и няма настройки на празния ход,оборотите са ударили дъното и нямат оправяне.Три пъти махах акумулатора за по цяла вечер и на сутринта няма оправяне и това си е.Явно е нещо на нервна почва,или не е на кеф колата (понеже не беше палена от няколко месеца) може да ми се сърди нещо,знам ли?!  :unsure 
Тази вечер пак ще седи без акумулатор в гаража,дано утре вече се оправи.Бензин и сложих,ароматизаторче и взех,хаха! 
 


  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#87 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2015 - 16:27

Аз онзи ден мерих сондата с осцилоскоп и пуснах цяла тема :

http://forums.mbclub...с-ламбда-сонда/

Беше изкарала и грешка 24 ,че ламбдата е за смяна. Оправих и кабелите и тия дни пак ще и погледна грешките. Дано проблема да е бил лоша връзка от окислени кабели. Самия сигнал на ламбда сондата минава към комутатора на втората букса (не на тази която са бобини,инжектори и датчици) при мен тази част от изолацията не е правена,а само другата която се пече на двигателя....Така че може и там да има проблем . Прави ми впечетление ,че един път колата сякаш много върви  (след каране извънградско беше) друг път изтормозено сякаш набира. При развитие пак ще пиша. 


  • 0

#88 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 26 ноември 2015 - 10:04

Колеги има развитие по проблема ми!

Празния ход на колата вече работи но има нещо за което искам съвет.

Съвсем на шега взех от мой познат един комутатор със същия номер като моя но с изгоряло управление на ламбда сензора. (тоест майсторите са установили че не дава + към ламбда сондата)

Монторах го, изчаках 3 минути на контака и запалих. Празния ход проработи веднага и оборотите са чудесни.

На бензин не работи много добре но на газ си е екстра.

Въпроса ми е някой знае ли този + който се пуска от комутатора до ламбда сондата постоянен ли е? Мога ли да пусна + през контакт на сондата и да си заработи коректно? Подгрева на сондата на какъв принцип е?

Поздрави!


  • 0

#89 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2015 - 15:31

Battery voltage and voltage supply

Permanent voltage exists via terminal 30 and
supplies the electronics such as:
- Memory
- Microprocessor
The following control unit output stages are supplied
with voltage via terminal 15u (unfused) when the
ignition is on:
- Fuel pump relay actuation
- Oxygen sensor heater
- Partial intake manifold preheating (PSV)
 
Така пише в един от онези файлове,но не мога да гарантирам-нека и колегите споделят. Като си мерих моята при загрял двигател ми направи впечетление ,че подгрева не спря докато барниках като аз очаквах ,че в някакъв момент спира. Може би е изчислена така , че достига температърно равновесие да речем към 300 градуса, но не съм сигурен.

  • 0

#90 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 26 ноември 2015 - 16:07

При първа възможност ще замеря стария ми комутатор какви токове подава към ламбда сондата. Съответно какво се променя като колата загрее и т.н.

Да видя дали не мога да излъжа по някакъв начин управлението и да не се занимавам повече.

Все пак някой колега ако има яснота по въпроса да казва :)


Този пост е редактиран от valioo90: 26 ноември 2015 - 16:10

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни