CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!Кола мечта
Започната от babaneze, 21 фев 2015 - 00:10:21
CL
211 мнения по тази тема
#151
Публикувано 25 февруари 2019 - 18:25
Победа!
#152
Публикувано 25 февруари 2019 - 22:21
Браво
сесшисе ?
#154
Публикувано 26 февруари 2019 - 00:30
Днес си поиграх няколко часа. Свалих първо десния фар. Вчера се рових из форумите и разбрах, че от Волво моторчето е едно и също, и започнах да чета из форумите... Установих, че когато включа първоначално фаровете правят два оборота и спират. След това за да ги включиш отново трябва да натиснеш ръчката за водата към главния джам. Тогава всички чистачки се движат. Първоначално бях отстранил бялата пластмаса, дълга колкото кибритена клечка, която служи за прекъсване на цикъла. Затова при мен работеха нон стоп. Днес я поставих обратно, отне ми малко време докато уцеля центровката. Имаше няколко клипчета в ютуб, на които хората показват при свален капак как трябва да работят. Направих няколко скрийншота и от там нататък беше въпрос на донастройка.
Този пост е редактиран от sami: 26 февруари 2019 - 09:45
#155
Публикувано 26 февруари 2019 - 00:34
От там се прехвърлих към левия фар, който ми разказа играта. 20 пъти го свалих, в бързината бях обърнал посоката на въртене и се чудих къде е проблема, докато най-накрая се усетих. В крайна сметка чистачките работят като по часовник. За тях съм спокоен, обаче пълно щастие няма! Докато тествах десния фар бях откачил маркуча за водата и бях оставил баласта на земята...След няколко минути се усетих и я вдигнах цялата мокра. Оставих я малко на слънце и после я закачих. Пресветна няколко пъти и угасна ксенона! Намерих нови баласти, една за 60 евро другата за 120,но преди да поръчам, как мога да проверя със сигурност да ли е заминала. Понеже вътре, където е адаптора е затворено, като капсулована е и няма как да влезе вода, но може по самия метал да е останало вътре. Мисълта ми е мога ли да напръскам с контактен спрей вътре?
Този пост е редактиран от sami: 26 февруари 2019 - 09:47
#156
Публикувано 26 февруари 2019 - 01:00
Колеги, извинявам се за неразбираемото ми писане понякога, но се дължи на коректора.За в бъдеще обещавам да си преглеждам черновата преди да поствам.
П. С. Редактирано
П. С. Редактирано
Този пост е редактиран от babaneze: 26 февруари 2019 - 01:01
#157
Публикувано 26 февруари 2019 - 09:52
Те баластите изглеждат капсуловани но за съжаление се пълнят с вода. Най-лесния тест е като смениш ляв с десен за да видиш дали ще тръгне.
#158
Публикувано 26 февруари 2019 - 14:35
За късмет сутринта всичко работеше. Снощи намерих нова баласт за 65 remanufactured евро и 120 manufactured, не знам каква е разликата, ако на някой му потрябва сайта е немски. Днес реших да изчистя цялото купе от вътре, намазах го с препарат за почистване на кожи и после кремче навсякъде. Намазах със силикон всички уплътнения по шибидаха, прозорците и багажника. Може би днес или утре мисля да изчиста двигателя с един парцал да обера мръсотията. Купих си лики моли за спиране на течове в хидравликата и в двигателя за всеки случай, но още не съм ги изсипал. Някой може ли да ми каже как се свалят задните кори, понеже искам да смажа повдигачуте на прозорците. И още един въпрос как се сваля моторчета на облегалка та на главата, че дясното не ми работи, за седнало е в горно положение и няма мърда е.
Прикачени файлове
#159
Публикувано 26 февруари 2019 - 20:39
65 remanufactured евро и 120 manufactured
remanufactured означава рециклирано
manufactured означава произведено (верояно са искали да кажат ново)
С голяма пролетна профилактика си се захванал, браво на теб, при мен още снегове и студ.
сесшисе ?
#160
Публикувано 11 март 2019 - 10:28
Здравейте колеги!Днес се опитах да мина тюв,но ударих греда.Този път не е фрапиращо.Качвам снимка,може ли някой да ми преведе и да ми обясни каквомтряжва да поръчам точно,понеже не разбирам дали има значение-предни,задни и т.н
Прикачени файлове
#161
Публикувано 11 март 2019 - 13:55
Привет,
пиша ти трите неясни точки за оправяне.
за фара внимавай да не го разлепиш като го нагряваш. остави колата на сънце и махни крушката.
5.1.1 b – Имаш напукани тампони на задното окачване – пише външни, не на кой носач.
5.3.4 a – Шарнира на предно ляо колело е за смяна
8.4.1 b - Омаслен мотор, трябва да го почистиш, иначе няма да те пусне заради замърсяване на околната среда
Иначе чистчките са в готовност ако имаш зор.
#162
Публикувано 11 март 2019 - 15:45
Бат Анди благодарско!
Туко що поръчах двата шарнира Лемфъордер понеже и двата са за смяна.Ще си поръчам и инструмент и ще си ги смена сам пред вкъщи.Преди час ми поискаха 500 евро за смяната:О)))За маслото си поръчах два обезмаслителя на ЛикоМоли до тук съм изхабил 6бройки!
Какви тампони да поръчам само не разбрах?
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от babaneze: 11 март 2019 - 15:47
#163
Публикувано 11 март 2019 - 15:53
Този инструмент за шарнири струва 17 евро.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от babaneze: 11 март 2019 - 15:57
#164
Публикувано 11 март 2019 - 18:33
Това са тампоните за смяна. Някой може ли да ми даде оем номер за тях или име на английски?
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от babaneze: 11 март 2019 - 18:34
#165
Публикувано 11 март 2019 - 19:42
Колеги това ли е тампона?
Прикачени файлове
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни