CL 420 07/1997 Elegance Final Edition във клуба!Кола мечта
Started by babaneze, 21 Feb 2015 - 00:10:21
CL
211 replies to this topic
#151
Posted 25 February 2019 - 18:25
Победа!
#152
Posted 25 February 2019 - 22:21
Браво
сесшисе ?
#154
Posted 26 February 2019 - 00:30
Днес си поиграх няколко часа. Свалих първо десния фар. Вчера се рових из форумите и разбрах, че от Волво моторчето е едно и също, и започнах да чета из форумите... Установих, че когато включа първоначално фаровете правят два оборота и спират. След това за да ги включиш отново трябва да натиснеш ръчката за водата към главния джам. Тогава всички чистачки се движат. Първоначално бях отстранил бялата пластмаса, дълга колкото кибритена клечка, която служи за прекъсване на цикъла. Затова при мен работеха нон стоп. Днес я поставих обратно, отне ми малко време докато уцеля центровката. Имаше няколко клипчета в ютуб, на които хората показват при свален капак как трябва да работят. Направих няколко скрийншота и от там нататък беше въпрос на донастройка.
Edited by sami, 26 February 2019 - 09:45 .
#155
Posted 26 February 2019 - 00:34
От там се прехвърлих към левия фар, който ми разказа играта. 20 пъти го свалих, в бързината бях обърнал посоката на въртене и се чудих къде е проблема, докато най-накрая се усетих. В крайна сметка чистачките работят като по часовник. За тях съм спокоен, обаче пълно щастие няма! Докато тествах десния фар бях откачил маркуча за водата и бях оставил баласта на земята...След няколко минути се усетих и я вдигнах цялата мокра. Оставих я малко на слънце и после я закачих. Пресветна няколко пъти и угасна ксенона! Намерих нови баласти, една за 60 евро другата за 120,но преди да поръчам, как мога да проверя със сигурност да ли е заминала. Понеже вътре, където е адаптора е затворено, като капсулована е и няма как да влезе вода, но може по самия метал да е останало вътре. Мисълта ми е мога ли да напръскам с контактен спрей вътре?
Edited by sami, 26 February 2019 - 09:47 .
#156
Posted 26 February 2019 - 01:00
Колеги, извинявам се за неразбираемото ми писане понякога, но се дължи на коректора.За в бъдеще обещавам да си преглеждам черновата преди да поствам.
П. С. Редактирано
П. С. Редактирано
Edited by babaneze, 26 February 2019 - 01:01 .
#157
Posted 26 February 2019 - 09:52
Те баластите изглеждат капсуловани но за съжаление се пълнят с вода. Най-лесния тест е като смениш ляв с десен за да видиш дали ще тръгне.
#158
Posted 26 February 2019 - 14:35
За късмет сутринта всичко работеше. Снощи намерих нова баласт за 65 remanufactured евро и 120 manufactured, не знам каква е разликата, ако на някой му потрябва сайта е немски. Днес реших да изчистя цялото купе от вътре, намазах го с препарат за почистване на кожи и после кремче навсякъде. Намазах със силикон всички уплътнения по шибидаха, прозорците и багажника. Може би днес или утре мисля да изчиста двигателя с един парцал да обера мръсотията. Купих си лики моли за спиране на течове в хидравликата и в двигателя за всеки случай, но още не съм ги изсипал. Някой може ли да ми каже как се свалят задните кори, понеже искам да смажа повдигачуте на прозорците. И още един въпрос как се сваля моторчета на облегалка та на главата, че дясното не ми работи, за седнало е в горно положение и няма мърда е.
Attached Files
#159
Posted 26 February 2019 - 20:39
65 remanufactured евро и 120 manufactured
remanufactured означава рециклирано
manufactured означава произведено (верояно са искали да кажат ново)
С голяма пролетна профилактика си се захванал, браво на теб, при мен още снегове и студ.
сесшисе ?
#160
Posted 11 March 2019 - 10:28
Здравейте колеги!Днес се опитах да мина тюв,но ударих греда.Този път не е фрапиращо.Качвам снимка,може ли някой да ми преведе и да ми обясни каквомтряжва да поръчам точно,понеже не разбирам дали има значение-предни,задни и т.н
Attached Files
#161
Posted 11 March 2019 - 13:55
Привет,
пиша ти трите неясни точки за оправяне.
за фара внимавай да не го разлепиш като го нагряваш. остави колата на сънце и махни крушката.
5.1.1 b – Имаш напукани тампони на задното окачване – пише външни, не на кой носач.
5.3.4 a – Шарнира на предно ляо колело е за смяна
8.4.1 b - Омаслен мотор, трябва да го почистиш, иначе няма да те пусне заради замърсяване на околната среда
Иначе чистчките са в готовност ако имаш зор.
#162
Posted 11 March 2019 - 15:45
Бат Анди благодарско!
Туко що поръчах двата шарнира Лемфъордер понеже и двата са за смяна.Ще си поръчам и инструмент и ще си ги смена сам пред вкъщи.Преди час ми поискаха 500 евро за смяната:О)))За маслото си поръчах два обезмаслителя на ЛикоМоли до тук съм изхабил 6бройки!
Какви тампони да поръчам само не разбрах?
Attached Files
Edited by babaneze, 11 March 2019 - 15:47 .
#163
Posted 11 March 2019 - 15:53
Този инструмент за шарнири струва 17 евро.
Attached Files
Edited by babaneze, 11 March 2019 - 15:57 .
#164
Posted 11 March 2019 - 18:33
Това са тампоните за смяна. Някой може ли да ми даде оем номер за тях или име на английски?
Attached Files
Edited by babaneze, 11 March 2019 - 18:34 .
#165
Posted 11 March 2019 - 19:42
Колеги това ли е тампона?
Attached Files
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users