За много години на всички. Вчера си купих 203-ка 2,2ЦДИ 2006-а година. Всичко точно покарах я вчера и я прибрах в гаража. Днес отивам с кеф да си я паля и опаааа тя не може да се отключи. Цъках 100 пъти дистанциооното от всички възможни страни и на шофйорската дръжка, където е датчика но нищо. Помислих си че има отечка и е изяла целия ток на акомулатора. Да подчертая че металната част на ключа се пъха но не може да отвори нито вратата нито багажника- явно не е от тази кола. Тъкмо щях да викам ключар, защото нямам втори ключ и колата се отключи без никакъв проблем, ток си имаше и спокойно си запали. За всеки случай съм оставил сега задна лява врата отключена ако направи пак същия номер.Някой има ли идея от какаво може да е? Не са слаби батериите, кабелите на акомулаторът са хванати добре. Забелязох също че и компютарър малко се бъгва, покава седем грешки в крушките, след това нялколо карания показва само една, после няма грешка. Странна работа.
W203 не се отключва
Started by iliqn87, 07 Jan 2015 - 21:02:54
47 replies to this topic
#1
Posted 07 January 2015 - 21:02
#2
Posted 07 January 2015 - 21:06
Колега гледам си от Варна,защо не отидеш на диагностика и колата да си изпее дертовете?
#3
Posted 07 January 2015 - 21:17
Колега къде да отида на диагностика?
#4
Posted 07 January 2015 - 21:20
Имате Балканстар там,ходиш запазваш си час и така.
#5
Posted 07 January 2015 - 21:24
Провери си металния ключ дали отключва през багажника. Другото което може да направиш е да смениш батерията на дистанционното.
#6
Posted 07 January 2015 - 21:31
Колега Балкан старс го оставяме на страна-там не е за мен. Металната част както съм написъл не отваря багажника. Батериите са нови-написал съм че не е от тях. Има някакъв проблем със самата електроника колата. Както карам и навигацията изгася.
#7
Posted 07 January 2015 - 21:51
Навигацията ако е слагана допълнително го прави това с гасенето. Защото трябва да се навърже към CAN шината.
#8
Posted 08 January 2015 - 19:58
заминаваща ключалка ама уж след 2004 ги оправиха
и не би трябвало да правят тези номера
и вземи да си оправиш отключването щото
като откаже съвсем ще трябва да влизаш през някое стъкло
#9
Posted 08 January 2015 - 20:34
Ключалка смисъл някакъв модул или патрона? ако може да поясниш за да я отворя утре и да видя какво и има. Тя трябва да е във вратата ли или някъде другаде. Четох че имало няккава антена на тавана до задния джам може ли от там да е проблема или от тази ключалка. Днес се отключваше нормално и изведнъж се прецака. Забелязох че в същотот време радио сигнала ми се развали, смисъл много лош сигнал на всяко едно радио незнам дали има нещо общо.
#10
Posted 08 January 2015 - 21:50
Колега недей да гадаеш. Антена на тавана, радио нави и т.н. Събери си 100-тина лева и отиди в Балканстар да ти направят диагностика. Като ти направят диагностика, ще видиш къде е проблема и ще си го оправиш. Не е задължително да си го правиш в официален сервиз. Колата има доста електроника и модули. И може да е от всичко.
Поздрави и безаварийно с новата кола
#11
Posted 08 January 2015 - 22:04
Колега това за диагностиката е ясно, но не ми се дават пари преди да разбера дали сам не мога да си оправя колата. Тези 100лв са грешни пари. Колата я държа в гараж, така че когато я заключвам едната врата я оставям отключена. Нека който е имал такъв проблем и знае от какво е да пише. Съвет от сорта да я закарам на диагностика и сам мога да си дам
#12
Posted 08 January 2015 - 22:12
Колега съгласен съм. Но може да е от много неща: КАН Шина, комфорт модул, в багажника има модул на централното, управляваща машинка на централното, проблем с ключа, обучаване на ключ, модул или каквото има. Аз те съветвам да видиш на диагностика какъв е проблема, и после да си го ремонтираш сам.
#13
Posted 09 January 2015 - 20:12
ключалка е това дето пъхаш ключа да запалиш
вътре има два микропроцесора които не
обичат студа
ако е от тях при диагностика нищо няма да излезе
отвори я като искаш ама се съмнявам че нещо щи може да оправиш
#14
Posted 09 January 2015 - 20:31
Nikid държа колата на топло, от два дена пак не ми работи централното, колата е постоянно отключена и когато вляза си пали без проблем. Също така понякога ми светва червена лампа на акомулатора, навигацията ми се изключва със съобщение че батерията е слаба и след като загася и заплаля всичко се оправя. Предния собственик казва че заради майстори е купувал 2 пъти акомулатор, а този е на 1 месец. Също така не ми работи надуването на седалките, надута е до последно и ще ми изкара бъбреците. Колата има някакъв бъг с електрониката. Имала е лек удар отзаде, данеби там да се е прецакало нещо?
#15
Posted 09 January 2015 - 20:39
също така борда показва грешна температура, днес го хванах да покава 35 градуса. Не ми запаметява After start и всеки път като запаля е на 0км.
Така че ако я закарам на диагностика ще светне цялатаааа, а проблема за всичко сигурно е в един модул.
значи за да не запеметява разход и километри тя сама си нулира настройките, това е мойта логика
Предния собственик я водил при някакъв който имал много добра слава във Варна сменял е някакъв модул и пак същото е ставало.
Дайте съвето каакво може да има в багажника, което при удара се е прецакало или аз съм в грешка?
Edited by iliqn87, 09 January 2015 - 20:42 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users