Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Хилядите въпроси на един нов собственик :)


  • Please log in to reply
70 мнения по тази тема

#46 CHILIEV

CHILIEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI - вагонетка

Публикувано 29 декември 2014 - 13:57

Ей ме нА пак  :) Честита Коледа първо  :)

 

Сега, чета из темите, че някои модели имат печка, други имат нагревател. Как мога да проверя дали имам нещо такова?

И друго - това бутонче АС off, когато го цъкна и светне - означава, че климатика е изключен нали?

Питам, защото доколкото разбрах нагревателя не работи при изключен климатик та се запитах дали разбирам правилно светенето на АС off :)

 

п.п.

аааааа... И още нещо - имам ли отделно казанче за задната пръскалка, че нещо не иска да пръска... ?


  • 0

#47 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2014 - 14:06

Като си отвориш багажника, отляво има една отваряща се част на кората(тапицерията) като я отвориш ще видиш на дъното казанчето за течност. Можеш ли да си снимаш средната конзола на колата и да я качиш за да видим,но мисля ,че си с печка. Това за нагревателя и климатика нещо не ми се връзва ,я дай една снимка на конзолата и климатика и ще ти напишем всяко копче за какво е!


  • 2
NO PAIN - NO GAIN!

#48 CHILIEV

CHILIEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI - вагонетка

Публикувано 29 декември 2014 - 14:17

Като си отвориш багажника, отляво има една отваряща се част на кората(тапицерията) като я отвориш ще видиш на дъното казанчето за течност. Можеш ли да си снимаш средната конзола на колата и да я качиш за да видим,но мисля ,че си с печка. Това за нагревателя и климатика нещо не ми се връзва ,я дай една снимка на конзолата и климатика и ще ти напишем всяко копче за какво е!

 

 

Ето го таблото.

WP_20141215_13_42_16_Pro.jpg Размер: 174,41K, Сваляния: 7WP_20141215_13_42_16_Pro.jpg

Като цяло нямам проблем с разчитането на бутоните, но реших да питам за всеки случай. На закритото от лоста място има два бутона - за подгряване на задното стъкло и AC OFF. Всички бутончета имат лампичка отгоре. Когато свети - работи. Та, когато свети лампичката на д AC OFF би трябвало климатика да е изключен по моята логика.

 

Бутончето е същото като на това табло (снимката е от интернет)

192712d1285565251-where-get-replacement-

Прикачени файлове


  • 0

#49 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2014 - 14:45

С първия бутон включваш климатроника за обдухване на ПРЕДНОТО стъкло (тогава компресора на климатика се включва (за по-добро изсушаване на въздуха) и вентилатора започва да духа на най-силната степен) с бутона АС ОФФ изключваш компресора на климатика (при нормална зимна употреба) а с последния бутон се включва електрическия реотан на задното стъкло.


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#50 CHILIEV

CHILIEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI - вагонетка

Публикувано 29 декември 2014 - 14:50

Ясно. Значи зимата спокойно мога да си карам на изключен климатик. Сега погледнах темата от която четох, че при изключен климатик не работи и подгряване (на горивото май или антифриза), но тя е за Е класа. Мерси  :)


  • 0

#51 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2014 - 15:23

Няма второ казанче за чистачките. Свали кората на задната пета врата (нали е комби, да не бъркам нещо) и виж да няма нещо разкачено по маркучите. Нагревателя не е свързан с климатика. Сигурно си чел нещо за REST функция при е-класата.
  • 1

#52 CHILIEV

CHILIEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI - вагонетка

Публикувано 29 декември 2014 - 15:52

Ясно. Мерси :)


  • 0

#53 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2014 - 18:09

Няма второ казанче за чистачките. Свали кората на задната пета врата (нали е комби, да не бъркам нещо) и виж да няма нещо разкачено по маркучите. Нагревателя не е свързан с климатика. Сигурно си чел нещо за REST функция при е-класата.


На 202-ката има ,а не бях видял ,преди това ,че става дума за 203.
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#54 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 30 декември 2014 - 09:58

На тези минуси по колко пъти е добре да се подгрее дизела преди палене?

Колата ми е CDI.


  • 0

#55 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 декември 2014 - 15:32

На тези минуси по колко пъти е добре да се подгрее дизела преди палене?
Колата ми е CDI.

Един път.
  • 0

#56 CHILIEV

CHILIEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI - вагонетка

Публикувано 02 януари 2015 - 00:04

Първо - за много години. Живи и здрави да сте всички :)

Хора, имам някаква драма с разбирането на темпомат-а. Понякога, когато дръпна лостчето към мен се включва, понякога - не. Ако бутна лостчето нагоре - за повишаване на скоростта се включва веднага. Ако изключа темпомат-а с бутване на лостчето напред след това се включва от лоста-назад, но ако го изключа със спирачката след това не се включва при дръпване на лостчето към мен. Това се случва понякога, но сякаш има някаква такава зависимост.

Друго което ми хрумва - ако скоростта е настроена на 120км/ч например и след това се опитам да го включа при 100км/ч с дръпване на лостчето не иска. Ако го задействам с лостчето - нагоре се включва и ускорява до 120. Има някаква логика, но нещо не я виждам изцяло. Ако може малко помощ :)

 

едит: мога ли сам да направя диагностика на термостатите. Днес на дълъг път си държеше 40 градуса, че и отдолу  :(


Този пост е редактиран от CHILIEV: 02 януари 2015 - 00:05

  • 0

#57 CHILIEV

CHILIEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI - вагонетка

Публикувано 04 януари 2015 - 23:20

Телефон на Бай Васо- 0877 577 566. То е интервал, но като тръгнеш и ако вали започва да ускорява или ако няма дъжт ще спре.

 

Щом не писка, значи няма

 

И още неща... все пак съм обещал хиляди въпроси, нали  :)

 

Този интервал не иска да ми работи. Оправихме проблема с отворения капак, но когато е на позиция 1 интервала си е постоянен. Ако не вали - пак работят ако заливам сензора с вода - пак интервала е същия. Има ли вероятност да нямам такава благина?


  • 0

#58 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 05 януари 2015 - 23:21

Ето ти снимки на двата вида сензори. Предполагам, че си само с датчик за светлина, така че няма как да имаш автоматично включване на чистачки. Ако все пак го имаш, то трябва да е на първото цъкане на врътката, там къде е позицията за избърсване през интервал.

От това което прочетох до тук трябва обезателно да си смениш термостата. И аз имах подобен проблем, който реших с нов термостат. не разбрах коя година е колата, с кой двигател, 143 или 150 коня?

Поведението на чистачките ти не е адекватно, надявам се да си го оправил. Чистачките не тръгват ако е отворен преден капак, както и при отворен шофьорска шофьорска врата.

Ако се виждаш в Бай Васил, моля да му предадеш "Честита нова година" от мен и му кажи, че скоро ще го търся да постегнем скоростите на каляската.

така изглежда сензор само за светлина(две лещи):

LightSensor.jpg Размер: 33,91K, Сваляния: 9LightSensor.jpg

така изглежда сензор за светлина и дъжд(много лещи):

LightRainSensor.jpg Размер: 32,07K, Сваляния: 9LightRainSensor.jpg

 

Прикачени файлове


  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#59 CHILIEV

CHILIEV

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI - вагонетка

Публикувано 05 януари 2015 - 23:55

Благодаря за отговора mradulov.

Май нямам такова с много сензори. Утре ще проверя.

Иначе чистачките работят вече, понеже Бай Васил оправи датчика за отворен преден капак.

Живот и здраве ще се виждаме и ще му предам. Като гледам обаче как вървят нещата с моята заетост, може и да ме превариш :)

 

Колата е 2004та 150к.с.

 

А някаква идея за въпроса за темпомата по-горе?


  • 0

#60 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 06 януари 2015 - 00:09

Ами при мен си работи нормално. При теб изглежда нещо странно. При мен работи по следния начин:

За да задам желана скорост бутвам лостчето нагоре.

За да намаля или увелича зададената скорост, при активиран круиз контрол, нагоре увеличавам(с 1 ли е с 5 км/ч на цъкнане не можах да разбера), надолу намалява, ако задържиш в съответната посока намалява или увеличава докато държиш.

При активиран круиз контрол ако натисна спирачка(аз съм с автомат и нямам съединител) круиз контрола се деактивира. За да го активирам отново на последната зададена скорост дърпам лоста към мен, за да го активирам с нова скорост бутам нагоре.

Бутане на лоста към предния капак деактивира круиз контрола, ама не помня дали занулява избраната скорост, щото го деактивирам само със спирачка.

 

Круиз контрола не се активира при скорост под 60 км/ч.

 

Ако още не си забелязал имаш и ограничител на скоростта, включва се като натиснеш лоста на круизконтрола по същия начин по който пръскаш вода на предното стъкло и после нагоре увеличаваш лимита надолу намаляваш. На централния дисплей трябва да видиш заданието. Ако си с автоматик, кикдоуна прескача ограничението, с ръчни не го знам как се държи.


  • 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни