Още нещо - вярно ли е, че климатика е инверторен и може да топли? Аз нещо не успях да го накарам да подгрява на студен мотор...
Хилядите въпроси на един нов собственик :)
Started by CHILIEV, 16 Dec 2014 - 14:43:25
70 replies to this topic
#17
Posted 17 December 2014 - 15:33
На студен мотор няма как да топли, но аз си карам и зимата на включен климатик. По-добре маха конденза по стъклата. Имаш електрически подгрев на антифриза, виж от менюто дали е включен. Той е за по-бързо загряване на мотора.
#18
Posted 17 December 2014 - 15:35
Има едно меню heat -> Boost heat и опции auto, manual и още едно. Там ми е на auto, но не знам за какво е.
#19
Posted 17 December 2014 - 15:36
Е това е. На ауто означава, че се включва когато температурата е под 5 градуса
#21
Posted 18 December 2014 - 09:45
Извинете темата лична ли е, или е за въпросите на нови собственици?
Ако е лична изтрийте въпроса ми.
Притежавам Е320 CDI W210. В пепелника имам копче за печка. По червения индикатор може да се види кога е изключена.
Днес обикалях колата, но не видях пушек откъм предно дясно колело, а си беше 2 градуса.
Ето и въпроса - работи ли ми печката?
#22
Posted 18 December 2014 - 09:49
Не е лична, ще се радвам ако бъде полезна и на останалите ново-мерцедесо-притежатели
Някой карал ли е Kormoran Snowpro? Отзиви?
#23
Posted 18 December 2014 - 10:12
Танасов, аз си мисля, че това е ел подгрев на антифриза...не е печка като печка.
#24
Posted 18 December 2014 - 18:15
Извинете темата лична ли е, или е за въпросите на нови собственици?
Ако е лична изтрийте въпроса ми.
Притежавам Е320 CDI W210. В пепелника имам копче за печка. По червения индикатор може да се види кога е изключена.
Днес обикалях колата, но не видях пушек откъм предно дясно колело, а си беше 2 градуса.
Ето и въпроса - работи ли ми печката?
А може и да е обдухване на пепелника.Ако няма дисплей и бутони за настройка за време–не е печка.
#25
Posted 18 December 2014 - 19:16
#26
Posted 18 December 2014 - 19:17
не исках да е толкова голяма снимката, но това е копчето
#27
Posted 18 December 2014 - 19:42
С този бутон изключваш печката на мотора. ЦДИ моторите немогат да загреят нормално зимата, без допълнителен отоплител. Та с това копче гасиш печката да не ти смуче от нафтата,ама и матора студен.
NO PAIN - NO GAIN!
#28
Posted 18 December 2014 - 22:18
Нагревателя е електрически. Не смуче нафта директно
И ползата и е относителна, Цди не загрява на място и с печка и без печка. Трябва да се кара. И ако тази благинка помага то разликата е в рамките на един км каране на 2к оборота.
И ползата и е относителна, Цди не загрява на място и с печка и без печка. Трябва да се кара. И ако тази благинка помага то разликата е в рамките на един км каране на 2к оборота.
Edited by drjivago, 18 December 2014 - 22:19 .
#29
Posted 18 December 2014 - 22:50
Този нагревател е доста полезен според мен,ако работи.
Топлото започва да духа два пъти по-бързо при мен.
Топлото започва да духа два пъти по-бързо при мен.
#30
Posted 19 December 2014 - 01:14
Kormoran-ът е велика гума. На 208 го карах инцидентно чисто нов и през какви снегове ме изкара в северна България, не е истина.
Аз принципно не карам много по снежно, но бях възхитен.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users