Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори
Започната от sluchaen_fen, 22 ное 2014 - 12:11:40
229 мнения по тази тема
#136
Публикувано 13 февруари 2018 - 23:40
Стига де хора, карал съм и 220цди 170кс и въпросния 265 конов цди и двете на w212. Разликата е усезаема във всички аспекти. Да, по-скъп е, но си заслужава. Сега, за w204 и малките мотори са супер, но повечето са убити от каране с малко екстри. 250цди вероятно също е доста адекватен, не съм го карал, но пак ще му е тежко в по-голямо купе с багаж и тюфлеци вътре.
Аз лично дизел не карам и не искам да карам, просто изказвам лично мнение от мойте наблюдения.
Иначе след фейса на w222 се навъдиха доста такива таксита тука. Масово обаче са си пак w213, цетки май не съм засичал.
Аз лично дизел не карам и не искам да карам, просто изказвам лично мнение от мойте наблюдения.
Иначе след фейса на w222 се навъдиха доста такива таксита тука. Масово обаче са си пак w213, цетки май не съм засичал.
#137
Публикувано 24 март 2018 - 23:59
Колеги, може ли да дадете мнение за бензиновите 180 и 200 компресор преди фейса. Стават ли на газ и като цяло добри двигатели ли са? Тромави ли са? Също искам да питам за проблема със заключването на волана, може ли да стане в движение и да се пребия?
#138
Публикувано 25 март 2018 - 11:44
Колеги, може ли да дадете мнение за бензиновите 180 и 200 компресор преди фейса. Стават ли на газ и като цяло добри двигатели ли са? Тромави ли са? Също искам да питам за проблема със заключването на волана, може ли да стане в движение и да се пребия?
Заключването в движение не може да откаже , то е електромотор и веднъж подадена му команда от ключа да остане отключен не се затваря . Проблема е като извадиш ключа и не чуеш 'характерното " изваждане на ключа , тогава колата спира да пали .
#139
Публикувано 25 март 2018 - 12:57
Мерси за инфото колега. А всички бензинови двигатели ли са с директно впръскване и не стават на газ?
#140
Публикувано 25 март 2018 - 13:53
С директно впръскване са само CGI моторите. И те не са толкова разпространени.
#141
Публикувано 26 март 2018 - 07:25
Колеги, може ли да дадете мнение за бензиновите 180 и 200 компресор преди фейса. Стават ли на газ и като цяло добри двигатели ли са? Тромави ли са? Също искам да питам за проблема със заключването на волана, може ли да стане в движение и да се пребия?
Муднички са особено 180, 200 по-добре се понася, относно здравина са сполучливи, има статия на AutoBild за такава тяхна кола която вече гони 500 000км. Потърси статията в нета, мисля че дори я имаше и преведена.
Този пост е редактиран от gelevp: 26 март 2018 - 07:30
#142
Публикувано 07 април 2018 - 21:36
Здравейте на всички! Поздравелния за добрата тема, беше ми от полза, но все още имам няколко питанки, които да изясня за себе си, преди да реша да сменя Мазда с Мерцедес
Засега съм се насочил към w204 C180/C200/C250 CGI (бензинов двигател, автоматична скоростна кутия) facelift, след 2011г., внос от Германия, та ще помоля хората с опит от тези модели да споделят мненията си:
1. Как се държи колата в зимните месеци ? Бях малко изненадан, да си призная, че моделите по-горе са със задно предаване
2. Разходи за обслужване (стандартните смени на масла и филтри) в какъв диапазон са? За мен е приемливо едно обслужване да е около до 400-500лв за такъв модел, но знам ли.
3. Как стоят нещата с майсторите в гр. София?
4. Как стоят нещата с амортизацията на автомобила на родна земя? Колата ще бъде карана предимно градско.
Като цяло се интересувам от въпроси, въртящи се около последващата поддръжка, предвид факта, че с текущата ми кола съм свикнал да ходя в сервиз на високосна година и да оставям по 400-500лв максимум
Ще се радвам на отзивчиви хорица, които да наклонят везните към w204
#143
Публикувано 11 април 2018 - 14:16
Здравей,
Имам 220cdi 2010 година, с фейслифтов мотор и други неща, но с pre-face фарове и стопове, катко и да е.
Колата сам я внесох от Германия от първи собственик преди година, така че опитът ми е доста представителен за това което търсиш.
Когато купих колата беше невероятно запазена, никакви забележки по салон, купе или боя.
Въпреки, че я купих на 160к км (само че Аутобан километри, направени за 4 години) всичко в нея е заводско, нищо по ходова част не беше ( и все още не е ) сменяно.
За година и половина колата няма никакви проблеми, освен консумативи (да чукна на дърво). Все още няма проблеми по ходова част, но пък аз почти не карам градско. Ще отговоря на въпросите по ред:
1. Как се държи колата в зимните месеци ? Бях малко изненадан, да си призная, че моделите по-горе са със задно предаване
- Никакви проблеми нито на дълъг път, нито в града. Само веднъж се случи да забоксувам в манастирски и да не се откопае сама, трябваше минувачи да ме побутнат, но беше баир в Манастирски Ливади и отдолу лед. Не беше спирало да вали от 2 дни тогава. Ходим и на ски с тази кола и нямам проблеми. Гумите не са най-добрите, карах 2 зими с тези, с които купих колата защото бяха почти нови, но не висок клас. От друга страна удоволствието от леко контролирано приплъзване когато е снежно е страхотно, ако си по-опитен.
2. Разходи за обслужване (стандартните смени на масла и филтри) в какъв диапазон са? За мен е приемливо едно обслужване да е около до 400-500лв за такъв модел, но знам ли.
- Преди имах Пасат 2001ва, и разликата в обслужването на w204 220cdi не е много по-голяма. Със средна хубост масло и обикновени филтри може би да излезе малко над 200лв. Със Кастрол Edge Long Life и топ филтри ми излезе малко над 330лв. За 320cdi обаче маслото е повече и сметката е малко по-нагоре.
3. Как стоят нещата с майсторите в гр. София?
- Има читави сервизи, няма проблеми, има и кой да ги чете и диагностицира.
4. Как стоят нещата с амортизацията на автомобила на родна земя? Колата ще бъде карана предимно градско.
- Това ми е най-голямата болка. След 1.5 години чувам звук на прискурцване от жабката и навигацията като трябва да карам по павета. Като цяло избягвам Борис и павета като дявол тамян, но се усеща. Или си въобразявам. Но механични проблеми засега не съм имал.
Като цяло се интересувам от въпроси, въртящи се около последващата поддръжка, предвид факта, че с текущата ми кола съм свикнал да ходя в сервиз на високосна година и да оставям по 400-500лв максимум
Ако имаш други въпроси съм насреща.
Като цяло колата е страхотна и ми доставя удоволствие всеки път като седна в нея. Шумоизолацията и комфорта са на високо ниво, поведението на пътя също, отлично ускорение и плавно спиране. Единствено ми се ще да имаше малко по-спортен дух, моята е Avangarde но при положение че е почти максимално оборудвана, знам че не мога да имам всичко
Този пост е редактиран от shango: 11 април 2018 - 14:17
#144
Публикувано 11 април 2018 - 15:44
Здрасти колега аз карам C250CDI 7G Tronic 2012 година колата се държи доста добре. Маслото с филтрите ми е около 700 лева но аз ходя в оторизиран сервиз и слагам малко по скъп горивен филтър понеже искам колата да върви. Зимата ходих Велинград Пампорово в най големия сняг не съм имал проблеми. Еднствено една сутрин боксувах на едно място пред хотела но всичко беше лед обаче пуснах типтроника на 6 скорост и излезнах без боксуване и проблеми. Имал съм случаи да тръгвам на 5 и 6 на баир за да не боксува и никога не съм закъсвал а хем карам 245/4/17 широки гуми. На тази кола и врътнах 15000 км до момента без никакви проблеми. Баща ми има C220cdi 2010 година кара я вече 6 години около 80000 км без да е пипнал нещо освен маслата. Но нашите коли ги докарахме от Германия директно че тука по нашите автокъщи големи боклуци и замаскирани. Моята я купих още в гаранция беше. Така че ако решиш да купуваш моя съвет е оглеждай добре и не се подлъгвай само екстрите. Карате я колата в магазин на Мерцедес вадят и пълната справка какво е правено по нея има ли проблеми закачат за компютър дали има грешки реални ли са километрите даже я оглеждат дали е удряна. Тази процедура струва около 60 лева но си струва да знаеш положението.
#145
Публикувано 11 април 2018 - 17:17
#146
Публикувано 13 април 2018 - 09:50
Благодаря за информацията, бъдещи колеги! Надявам се и бензиновите мотори да са също толкова успешни, колкото и вашите CDI-ки
Поради ограниченото предлагане на бензиновите (C180, C200, C250, на тези съм се спрял) се оглеждам в mobile.de и ще я гледам със сигурност в сервиз на Daimler.
Никакви ли слабости нямат тези модели? Тц, тц.. така си и мислих Няма съмнение, че това ще е колата. Аз също ходя доста по планини, но предимно си ползвам колата да ходя до работа с нея през седмицата, че няма градски транспорт до там.
Някакви препоръки измежду C180, C200, C250? Лично на мен би ми се искало да е малко по-мощна колата и да има 'тяга', че с тези 105к.с. на текущата ми е голяма мъка.
#147
Публикувано 13 април 2018 - 10:44
Благодаря за информацията, бъдещи колеги! Надявам се и бензиновите мотори да са също толкова успешни, колкото и вашите CDI-ки
Поради ограниченото предлагане на бензиновите (C180, C200, C250, на тези съм се спрял) се оглеждам в mobile.de и ще я гледам със сигурност в сервиз на Daimler.
Никакви ли слабости нямат тези модели? Тц, тц.. така си и мислих Няма съмнение, че това ще е колата. Аз също ходя доста по планини, но предимно си ползвам колата да ходя до работа с нея през седмицата, че няма градски транспорт до там.
Някакви препоръки измежду C180, C200, C250? Лично на мен би ми се искало да е малко по-мощна колата и да има 'тяга', че с тези 105к.с. на текущата ми е голяма мъка.
Слабо място е заключването на волана, гори едно моторче и спира да пали и да се отключва волана, лекува се, може и превантивно да се ремонтира с около 300 лева по гаражните сервизи и ключари, 1200 лева беше в Силвърстар преди половин година. Това е слабото място, живота на това моторче е около 7-10 години и на нас се пада честта да ремонтираме. Защо не погледнеш Ц280 (3.0 бензин - м272 мотор), може и в нета да прочетеш, този мотор имаше драма на първите коли на старото купе, при w204 няма никакви грижи, много здрав и приятен мотор.
#148
Публикувано 13 април 2018 - 13:55
Слабо място е заключването на волана, гори едно моторче и спира да пали и да се отключва волана, лекува се, може и превантивно да се ремонтира с около 300 лева по гаражните сервизи и ключари, 1200 лева беше в Силвърстар преди половин година. Това е слабото място, живота на това моторче е около 7-10 години и на нас се пада честта да ремонтираме. Защо не погледнеш Ц280 (3.0 бензин - м272 мотор), може и в нета да прочетеш, този мотор имаше драма на първите коли на старото купе, при w204 няма никакви грижи, много здрав и приятен мотор.
Ц280 не съм поглеждал, поради факта, че изобщо не ми излизат в търсачката на mobile.de, по зададените критерии (до 15-16000 евро, автоматик, бензин, седан). По-скоро бих искал да разбера дали има модел, който да избягвам, поради по-сериозни проблеми с двигателя (ясно е, че окачването е едно и също и на трите гореспоменати).
#149
Публикувано 13 април 2018 - 15:20
Аз намирам и 280 и 300 което са двете наименования на този двигател 280 е за Европа, 300 най-често се води модела с този мотор в САЩ, има дори бройки от по-големия брат 350 бензин който е 272к.с.
Може да не излизат ако си задал филтър за години след 2011-та година, при фейслифт за тези пари от Германия ще жертваш много неща, ще е слаб мотор, малко екстри, масово без ксенон и/или с текстилен салон.
Иначе въпроса ти кой мотор от трите да си вземеш е малко скандален, понеже това е същия двигател с различен софтуер m271, 1.8 бензин с турбо, 180 (156 коня, на по-късен етап 180 мисля че даже става 1.6 турбо може и да греша), 200 (отново 1.8 бензин, с турбо 184к.с.) и 250 (1.8 турбо, 204к.с.). 180 и 200 компресор са малко по-различни понеже са пак модификация на 1.8 но не с турбо а с механичен компресор, в този вариант ги има само в ранните години на w204 2007-2009. Аз лично не съм почитател на този им двигател, смяната на ангренажна верига на 130-150к км, при някои и по-рано ако е карана много спортно.
Ето малко информация от wikipedia, прочети ще си отговориш сам на доста въпроси с малко четене в нета.
Двигатели:
1.6–1.8 L M271 I4 supercharged Kompressor
1.6–1.8 L M271 I4 turbocharged CGI
2.5–3.5 L M272 V6
6.2 L M156 V8 AMG
2.1 L OM646 Diesel I4
2.1 L OM651 Diesel I4
3.0 L OM642 Diesel V6 Transmission
Скоростни кутии:
6-speed manual
5-speed automatic
7-speed automatic
Този пост е редактиран от gelevp: 13 април 2018 - 15:21
#150
Публикувано 13 април 2018 - 17:05
Аз намирам и 280 и 300 което са двете наименования на този двигател 280 е за Европа, 300 най-често се води модела с този мотор в САЩ, има дори бройки от по-големия брат 350 бензин който е 272к.с.
Може да не излизат ако си задал филтър за години след 2011-та година, при фейслифт за тези пари от Германия ще жертваш много неща, ще е слаб мотор, малко екстри, масово без ксенон и/или с текстилен салон.
Иначе въпроса ти кой мотор от трите да си вземеш е малко скандален, понеже това е същия двигател с различен софтуер m271, 1.8 бензин с турбо, 180 (156 коня, на по-късен етап 180 мисля че даже става 1.6 турбо може и да греша), 200 (отново 1.8 бензин, с турбо 184к.с.) и 250 (1.8 турбо, 204к.с.). 180 и 200 компресор са малко по-различни понеже са пак модификация на 1.8 но не с турбо а с механичен компресор, в този вариант ги има само в ранните години на w204 2007-2009. Аз лично не съм почитател на този им двигател, смяната на ангренажна верига на 130-150к км, при някои и по-рано ако е карана много спортно.
Ето малко информация от wikipedia, прочети ще си отговориш сам на доста въпроси с малко четене в нета.
Двигатели:
1.6–1.8 L M271 I4 supercharged Kompressor
1.6–1.8 L M271 I4 turbocharged CGI
2.5–3.5 L M272 V6
6.2 L M156 V8 AMG
2.1 L OM646 Diesel I4
2.1 L OM651 Diesel I4
3.0 L OM642 Diesel V6 Transmission
Скоростни кутии:
6-speed manual
5-speed automatic
7-speed automatic
Абсолютно търся facelift след 2011г. В интерес на истината, моделите преди това са също толкова дървени в интериора, колкото и текущата ми кола, което всячески искам да избегна
Има няколко текущи предложения в mobile.de, които ми пасват на критериите, примерно:
Вариант 1 (C180)
Вариант 2 (C180)
Вариант 3 (C250)
Вариант 4 (C180)
Естествено, с известни разлики в екстрите са, но за мен коженият салон, примерно, не е приоритет. По-скоро гледам да има Bluetooth interface, темпомат, парктроник, ксенонът не е лош, но не е задължителен, подгряване на седалките..май това е. Не се сещам за нещо друго, което бих използвал.
Ще пробвам една 156-ка в неделя да видя като ускорение дали ми пасва, та може и да се примиря на C180, а живот и здраве, по-нататък нещо по-мощно.
Благодаря на всички до момента.
Този пост е редактиран от morthens: 13 април 2018 - 17:11
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни