С това не мога да се съглася. Естествено, че големият двигател, освен ако няма груби конструктни грешки, е по-дълголетен и по-здрав от малкият. Не че малките не са здрави, просто големият си носи купето с лекота и не се тормози толкова. Освен това недостатъка от по-скъпата поддръжка си струва зареди по-високата мощност, рафинираноста на самият мотор и като цяло по-голямото удоволствие от шофирането. Иначе с другите работи съм съгласен.220/250 това е двигателя ти.
Заеби това 350 и мненията на Филип от Бричка, където хвали само големите мотори...., няма да е в коша на ML/GL, затова тази мощност ти е предостатъчна.
350-то е доста по-скъп като инвестиция и като обслужване, да не говорим ако пръдне в гьозума ще те разори.
Това са митове където говорят че големите двигатели са най-здрави, пълни глупости.
Всичко си зависи от задкормилното устройство, който си купува нова кола с голям мотор е кара мъжката.
Нали се сещаш че след 5-8г. каране какво ще ти остане за теб, правене и дупка за наливане на пари.
А автомобилите с доказано малък реален пробег са доста скъпички
Също така натоварва окачването, кутията, висок разход и тн... общо взето единствения плюс му е че самолет.
Все пак трябва да решиш какъв автомобил ти трябва.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 13 февруари 2018 - 18:16