Недостатъци и слабости на W204Меки джанти, меки амортисьори на задния капак на комбито, третия стоп гори
Започната от sluchaen_fen, 22 ное 2014 - 12:11:40
229 мнения по тази тема
#226
Публикувано 05 април 2022 - 06:36
Някой от колегите да ти прати пдф със сервизната част… поне да стегнеш всичко колкото трябва. И смени каквото е възможно от тампончетата по трасето
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#227
Публикувано 03 юли 2022 - 11:20
Здравейте колеги има ли здрави бензинови мотори при в204? Взех да ги заглеждам доста ,но така и не ги разбирам чак толкова много новите мотори.За сега съм се спрял на Ц200 184 коня.Уж го хвалят ,че е бил доста здрав,питането ми е има ли ги проблемите с ваноси ,вериги,зъбни колела? Гледам,че има и Ц300 бензин при него как стоят нещата.Общо взето всичко ще ми бъде от полза за бензиновите мотори при в204 ..В краен случай ще се насоча към Ц200/220 Ом646..
#228
Публикувано 08 януари 2023 - 19:01
Колеги,здравейте след като покарах ципонасана 320ЦДИ започнах да се заглеждам към дизела в момента! Какво ви е мнението за Ц350 мотора? Общо взето доколкото знам и той е ом642 .Какво ви е мнението за този мотор дали си заслужава инвестицията понеже в момента приятел продава Ц350 ръчка.. Масово гледам,че този В6 мотор,не е здрав колкото редовия шестак.Какви са най-честите проблеми при него
#229
Публикувано 09 януари 2023 - 07:59
Най тежкият проблем е ,ако барнеш някоя със спекли сегменти(това не е само при този мотор ,а общо за новото поколение алуминиеви двигатели с дпф + неправилно масло и късо каране) .
Друго често,теч от уплътненията на масления охладител,лекува се но си трябва един ден занимавка ,ако сам го правиш,защото по сервизите не познават парите, съм се убедил.Гарнитурки за около 30-40лв бръснат от 600 до към 1200-1300 лв.
Друг проблем ,вихрови клапи,ако не заклинят и не превъртят горе в шината ,то моторчето най често гори,защото при не сменяване на едно уплътнение на въздуховода (лястовицата)капе масло върху него и си заминава.Има и други нещица ,но тези са основните и редовно обсъждани.
Като цяло хубав мотор,но да се уцели поддържан правилно.
Друго често,теч от уплътненията на масления охладител,лекува се но си трябва един ден занимавка ,ако сам го правиш,защото по сервизите не познават парите, съм се убедил.Гарнитурки за около 30-40лв бръснат от 600 до към 1200-1300 лв.
Друг проблем ,вихрови клапи,ако не заклинят и не превъртят горе в шината ,то моторчето най често гори,защото при не сменяване на едно уплътнение на въздуховода (лястовицата)капе масло върху него и си заминава.Има и други нещица ,но тези са основните и редовно обсъждани.
Като цяло хубав мотор,но да се уцели поддържан правилно.
#230
Публикувано 02 февруари 2024 - 13:42
Колеги, ще съм много благодарен ако правим поне веднъж годишно едно обобщение на модела. Предполагам много хора, които се интересуват, четат този форум. Но да не говорим за двигатели. Да говорим за механичните и електронни проблеми от които страда w204 и всеки нов собственик да гледа за тях. Благодаря.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни