Аз съм с мотор 651 и съм на ...км и за сега няма признаци за верига.
Attached Files
Edited by IIVVOO, 21 March 2019 - 09:12 .
Posted 21 March 2019 - 08:59
Edited by IIVVOO, 21 March 2019 - 09:12 .
Posted 21 March 2019 - 09:13
Благодаря колега - gelevp !
Четох, че веригата на Ц класата е като 2-литровите модели на БМВ и до 150к 200к км максимум трябва да се смени, а се намира между кутията и мотора и смяната е доста по-трудна и скъпа - както беше на Аудито, а точно скъпата смяна на верига беше една от причините да го продам. При Мерцедес какъв мислите, че е максималния пробег при който веригата трябва задължително вече трябва да е сменена? Евентуално ако това са 250к км.. ще гледам обяви на над тези километри за да има по-голям шанс да е сменена, естествено ще проследя историята било то в сервизната книжка или оторизиран сервиз за да видя какво и кога е правено по-колата.
Не искам да звучи зле но не смятам че в общия случай тази верига ще изкара 250к, дори 200-те са малко на кантар. Предвиди си го като разход още с покупката, до колкото знам има вариант да се превърти веригата и да се смени с нова без да се вади мотора, друг е въпроса другите компоненти дали ще имат износване и дали такава смяна ще е оправдана.
Целия комплект на Феби излиза под 500 лева с двете зъбни колела, верига, тва банана и обтегач, при оригиналните части веригата е към 400 лева само, зъбните колела по 100тина едното (има два броя), обтегача 140-150 и бананите по 15-20 лева броя (отново два броя).
https://merc.com.ua/...2dab32ef3547294
Posted 21 March 2019 - 11:31
Благодаря отново! Ще гледам колата да е със сменена верига, поне по документи.. Предполагам ремонта дори в сервиз с познати би бил около 1500лв за комплект верига и т.н. + труд.. ако не и повече. За Аудито бяха ме настроили за 2000-2500лв, А иначе за признаци - прочетох, че този мотор е доста обезшумен и е много трудно да се чуе, че веригата започва да сдава багажа и не се чува толкова добре колкото при останалите автомобили.
Posted 25 October 2021 - 19:09
Posted 26 October 2021 - 23:15
Благодаря колега - gelevp !
Четох, че веригата на Ц класата е като 2-литровите модели на БМВ и до 150к 200к км максимум трябва да се смени, а се намира между кутията и мотора и смяната е доста по-трудна и скъпа - както беше на Аудито, а точно скъпата смяна на верига беше една от причините да го продам. При Мерцедес какъв мислите, че е максималния пробег при който веригата трябва задължително вече трябва да е сменена? Евентуално ако това са 250к км.. ще гледам обяви на над тези километри за да има по-голям шанс да е сменена, естествено ще проследя историята било то в сервизната книжка или оторизиран сервиз за да видя какво и кога е правено по-колата.
Масово ги превъртат километражите, та недейте да лежите на тази , че уж била сменена.
Успех!
Posted 27 October 2021 - 08:05
350ката е чудесен мотор, ако не е много занемарен с едни 2500лв му сменяш повечето консумативи с труда и си гарантираш едни 150к сравнително безпроблемно шофиране откъм двигател. 4матика е сравнително безпроблемен, стига да е обслужван. Естествено всяко нещо си има ресурс , но поне е доста масов и се намират читави части и по моргите. Това е единствения избор за мен .Здравейте, какви са отзивите от W204 фейслифт 350 CDI и бензиновите V6 и окомплектовани с 4matic?
Posted 27 October 2021 - 08:32
350ката е чудесен мотор, ако не е много занемарен с едни 2500лв му сменяш повечето консумативи с труда и си гарантираш едни 150к сравнително безпроблемно шофиране откъм двигател. 4матика е сравнително безпроблемен, стига да е обслужван. Естествено всяко нещо си има ресурс , но поне е доста масов и се намират читави части и по моргите. Това е единствения избор за мен .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Posted 14 November 2021 - 17:04
Колеги,здравейте някои с мнение за бензиновите мотори при в204? Какво ви е мнението за Ц180 156 Ц200 184. к..с има ли проблеми с веригата и зъбните колела както при в203?
Posted 15 November 2021 - 10:34
Здравей,
Аз, имам W204 - C180, 156 коня. двигател М271. Проблема с верига и ваноси е същия както при W203. Сменяш и няма да имаш грижи. Но, не само това е слабото място на този модел.
Ще имаш проблем с изгнил заден мост.....и още няколко детски болежки за този модел.
Поздрави.
Posted 15 November 2021 - 13:19
Posted 15 November 2021 - 15:15
Има проблем с моста на автомобилите ( но не на всички) които са преди фейса.
До колкото знам в Силвър стар сменят моста по акция. Заплаща се само реглажа който не е на цената на която сте свикнали за реглаж по сервизите .
Най новата акция за W204- смяна на airbag-ците. Ако сте имали проблеми с тях - отидете до Сс за консултация и записване на ден и час за смяна.
Edited by IIVVOO, 15 November 2021 - 15:20 .
Posted 15 November 2021 - 15:52
Няма такава акция за смяна на заден мост на w204. Прави се оглед в Силвър Стар и ако от сервиза направят преценка ще ти сменят моста, но ако решат, че не е достатъчно изгнил си заплащаш огледа. Ако решат да го сменят, сменят само моста........но, ти намират куп допълнителни неща за смяна и ти излиза доста солена смяната.
Posted 15 November 2021 - 17:52
Posted 15 November 2021 - 17:58
Преди 5-6 години беше възможно да се намери хубаво Е90... вече не е никак лесноЯсно значи искам ,не искам трябва да гледам и към дизелите главно 646 мотора..Сега четох ,че при в204 задния мост гние и било доста голям проблем..Или най-вероятно ще премина към е90 ..
Posted 15 November 2021 - 19:00
Няма такава акция за смяна на заден мост на w204. Прави се оглед в Силвър Стар и ако от сервиза направят преценка ще ти сменят моста, но ако решат, че не е достатъчно изгнил си заплащаш огледа. Ако решат да го сменят, сменят само моста........но, ти намират куп допълнителни неща за смяна и ти излиза доста солена смяната.
Е това не е ли акция за смяна на изгнил заден мост
Много ясно, че само когато е изгнил ще го сменят, а не по хрумване на собственика.
За намирането на на допълнителни неща : когато е занемарена колата ще намерят много неща.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users