Edited by ///sasho, 07 November 2014 - 19:49 .
Покупка на S клас W220
Started by ubiboy, 04 Nov 2014 - 16:02:51
211 replies to this topic
#46
Posted 07 November 2014 - 19:48
Ами колега успех, дано намериш хубава кола и да не забравиш да се похвалиш тук да и се порадваме
#47
Posted 07 November 2014 - 20:51
Значи и за под 10000 бона има читави екземпляри или поне на 3-ма мой познати избрах по една такава на цени между 6500 и 8000 лева.Обслужиха си ги ,смениха по някоя друга част по окачването за около 500-600 лв за да са сигурни че колите са им в топ състояние и си ги джиткат хората,даже накрая като ходихме при бай Васо ей така да ги запозная и им хвърли по един поглед излезе че моята е с най много неща за оправяне.
#49
Posted 07 November 2014 - 21:28
http://www.mobile.bg...90&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...83&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...99&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...43&slink=7zdh02
Без газова обаче е тази.
http://www.mobile.bg...83&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...99&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...43&slink=7zdh02
Без газова обаче е тази.
#50
Posted 07 November 2014 - 23:09
Точно тези гледах колега да не четеш мисли
#51
Posted 08 November 2014 - 12:14
Тая без газовата май е най-запазена от вътре.
Мимо,224к.с. не идват ли слаби за купето,особенно градско?
Мимо,224к.с. не идват ли слаби за купето,особенно градско?
#52
Posted 08 November 2014 - 14:57
Екстра са си,стрелка се доволно кораба,а и не е много тежка,около 1800 кг е,докато 140-та прехвърля два тона ,а разликата в конете е минимална,само 7 кончета,а 140-то също си дърпаше.
#53
Posted 08 November 2014 - 15:31
Колеги значи ли че щом салона е много запазен колата е читава не визирам цени и километри
#54
Posted 08 November 2014 - 15:38
А колко газ харчи в София?Екстра са си,стрелка се доволно кораба,а и не е много тежка,около 1800 кг е,докато 140-та прехвърля два тона ,а разликата в конете е минимална,само 7 кончета,а 140-то също си дърпаше.
Значи че е подържан салона, нищо друго не значи.Колеги значи ли че щом салона е много запазен колата е читава не визирам цени и километри
Edited by ///sasho, 08 November 2014 - 15:42 .
#55
Posted 08 November 2014 - 15:51
#56
Posted 08 November 2014 - 16:44
Виж приятел потърсих компетентно мнение никъде не съм споменал таван на парите от моя страна попитах защо непременно м/у 10и 12000лв защото 3-3500 € не са 10 бона колегата ми отговори благодаря за което и какво общо имат парите с фразата "човека не е за тая кола " като че ли ти ще ми я купуваш и поддържаш аз също мога да обиждам но съм добре възпитан
Виж сега, не ми е била целта да те обиждам. Просто не знаеш колко много хора пускат подобни теми, защото случайно са видяли, че 220ките вървят и под 10 000лв и изведнъж решават, че им се кара S класа.
Само дето не са наясно колко струва поддръжката на една S класа, и колко могат да се натаковат с такава за под 10хил. лв.
Ти mimo160 не го гледай, той разбира от коли, познава достатъчно хора, които могат да му помогнат да отстрани всякакви проблеми по колата.
Ти каза, че не си в час с колите, което ще рече, че като нещо се повреди отиваш веднага в сервиз, а такива като теб - неразбиращи и с кола със скъпи части, са любими на всеки майстор.
Нямам нищо против да ме обиждат, защото не ми дреме....
#57
Posted 08 November 2014 - 18:14
Виж сега, не ми е била целта да те обиждам. Просто не знаеш колко много хора пускат подобни теми, защото случайно са видяли, че 220ките вървят и под 10 000лв и изведнъж решават, че им се кара S класа.
Само дето не са наясно колко струва поддръжката на една S класа, и колко могат да се натаковат с такава за под 10хил. лв.
Ти mimo160 не го гледай, той разбира от коли, познава достатъчно хора, които могат да му помогнат да отстрани всякакви проблеми по колата.
Ти каза, че не си в час с колите, което ще рече, че като нещо се повреди отиваш веднага в сервиз, а такива като теб - неразбиращи и с кола със скъпи части, са любими на всеки майстор.
Нямам нищо против да ме обиждат, защото не ми дреме....
Да казах че не разбирам вярно е но имам приятел който разбира също имам приятел цар на диагностиката специално на бенцове преди да го купя ще го качне на лаптопа ще мина на сервиз по мой избор и чак тогава ще го купувам пак казвам никаде не споменавам че държа да е под 10 бона и както по горе споменах може да си докарам от чужбина като пак има на кой да разчитам първоначалната ми идея беша да разбера защо ги има под 10000лв след като са луксозен клас
#58
Posted 08 November 2014 - 18:37
Има ги под 10 000, защото поддръжката им е супер скъпа, хората масово се подвеждат с покупката на такива и като се счупи нещо по-сериозно остават като гръмнати, щом чуят колко струва частта. Закърпват положението някак и пускат колата за продажба с гръмка обява от типа - "всичко сменено", "сменени консумативи", "качваш се и караш", на някаква ниска цена.
Колкото и да е стара една S-класа, си остава S-класа, придружена с всичките и плюсове и минуси.
Edited by shotgun600, 08 November 2014 - 20:24 .
#59
Posted 08 November 2014 - 18:48
Има ги под 10 000, защото поддръжката им е супер скъпа, хората масово се подвеждат с покупката на такива и като се счупи нещо по-сериозно остават като гръмнати, щом чуят колко струва частта. Закърпват положението някак и пускат колата за продажба с грумка обява от типа - "всичко сменено", "сменени консумативи", "качваш се и караш", на някаква ниска цена.
Колкото и да е стара една S-класа, си остава S-класа, придружена с всичките и плюсове и минуси.
#60
Posted 08 November 2014 - 19:47
С последното мнение на пушката не съм съгласен.На тази S-класа и излезна лошо име свързано с въздушното окачване и също лошото антикорозионно покритие и затова цената се срина толко бързо на този модел.Частите не ми се струват толкова скъпи по ходовата част, даже не знам дали някой неща на 140-ката все още не държат по висока цена.Долен носач 135 лв (целия)на другия се сменява само шарнира и е около 50- тина лева ,горния е малко по скъп ,около 180лв,накрайник 28лв.Каре на кардана задно 70лв,предно (демпферно) от 100 до 180лв зависи от къде го вземеш.Казанче за хидравликата 55лв и т.н.Нова възглавница с 1 година гаранция 350лв,задна 300лв.Филтъра на аирматика и той беше некви малки пари.Въздушни филтри от 22 до 60-тина лв на хенгст.Филтри купе пак така горе долу,а онези 6къпите имат хартиен заместитил и са 120лв двата.
Епа що да не карам 220-ка.
Епа що да не карам 220-ка.
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users