Покупка на S клас W220
Започната от ubiboy, 04 ное 2014 - 16:02:51
211 мнения по тази тема
#61
Публикувано 08 ноември 2014 - 19:49
Сашо на втора страница съм написал разхода ми на газ,върни се и виж там
#62
Публикувано 08 ноември 2014 - 20:27
С последното мнение на пушката не съм съгласен.На тази S-класа и излезна лошо име свързано с въздушното окачване и също лошото антикорозионно покритие и затова цената се срина толко бързо на този модел.Частите не ми се струват толкова скъпи по ходовата част, даже не знам дали някой неща на 140-ката все още не държат по висока цена.Долен носач 135 лв (целия)на другия се сменява само шарнира и е около 50- тина лева ,горния е малко по скъп ,около 180лв,накрайник 28лв.Каре на кардана задно 70лв,предно (демпферно) от 100 до 180лв зависи от къде го вземеш.Казанче за хидравликата 55лв и т.н.Нова възглавница с 1 година гаранция 350лв,задна 300лв.Филтъра на аирматика и той беше некви малки пари.Въздушни филтри от 22 до 60-тина лв на хенгст.Филтри купе пак така горе долу,а онези 6къпите имат хартиен заместитил и са 120лв двата.
Епа що да не карам 220-ка.
Да, ама ти изреди някакви по-дребни части, както и консумативи. По-сериозните неща по колата са си свет пара. Това с евтините възглавници е от скоро.
Таблото също знам, че гори много често.
#63
Публикувано 08 ноември 2014 - 21:08
Таблото също се прави вече за около 250 лв.Мигачите в огледалата се правят без пари,просто много внимателно се цепи пластмасата с която е залята платката с диодите.Инак 120 кинта само за мигач.Едното приятелче дето взе такава имаше проблем с модула на дясната врата (той има и тема тук)но побърза и взе модул за 150 лв ,а съм сигурен че и това може да се излекува.Сега не мога да се сетя за предните дискове и накладките кви пари бяха, но и те не бяха цифра,мога да питам и да напиша ако е важно за някой.На моята свещите са сменени ама не помня кви пари бяха,трябва да потърся фактурата.Лоста на скоростите сменява приятелчето че неговия беше залят с нещо (май кафе) и набиваше авариен режим от време на време и той се купи за 120лв, ако не бъркам,но втора ръка.Сега имам ядове с педала на газта на моята и проверих тук там и е около 100-те лв,а за нов трябва да се обадя да видя каква цена ще ми обадят.
Рейките знам че са им кекави, ама и тех ги рециклират за 200-300лв.
Този пост е редактиран от mimo160: 08 ноември 2014 - 21:08
#64
Публикувано 08 ноември 2014 - 21:55
всичко се побългарява. така е.
#65
Публикувано 08 ноември 2014 - 23:06
Мимо твоята е обявена за продажба в мобилето, защо не я предложиш на колегата, и защо я продаваш като си толкова доволен. Винаги съм искал да карам w220 ама все си мисля, че е много скъпа за подръжка, ама като ти чета коментарите излиза, че е като всяка друга кола и почвам да се замислвм дали да не си взема.Кое е по добре w220 или w140 бензин, ти поне си карал и двете и можеш да дадеш компетентно мнение?
Този пост е редактиран от ///sasho: 08 ноември 2014 - 23:55
#66
Публикувано 09 ноември 2014 - 00:11
скъпо е относително понятие. зависи от къде го гледаш. ако смяташ цена на километър една ес-класа е с пъти по скъпа от едно поло '89...
#67
Публикувано 09 ноември 2014 - 09:30
Здравейте понеже чета че се скапват електронни модули и доколкото разбирам мигача е с диоди тия неща аз си ги поправям стига да не са залети със смола и пак се правят но е гадно дори табло ако се скапе мисля че ще се справя надявам се да ми изплатят парите и другата седмица да се радвам на некой красавец вчера барнах ето този умирам за тунинг но дали е читав ще видим ей го http://www.mobile.bg...84&slink=7zrceu и още нещо да питам мои приятели казват че дизелите са по скъпички за поддръжка дюзи турбини електрониката на дизела била по кекава
#68
Публикувано 09 ноември 2014 - 09:48
За колко години бе човек
#69
Публикувано 09 ноември 2014 - 09:50
Здравейте понеже чета че се скапват електронни модули и доколкото разбирам мигача е с диоди тия неща аз си ги поправям стига да не са залети със смола и пак се правят но е гадно дори табло ако се скапе мисля че ще се справя надявам се да ми изплатят парите и другата седмица да се радвам на некой красавец вчера барнах ето този умирам за тунинг но дали е читав ще видим ей го http://www.mobile.bg...84&slink=7zrceu и още нещо да питам мои приятели казват че дизелите са по скъпички за поддръжка дюзи турбини електрониката на дизела била по кекава
и мой приятел има s350 но мотора е 3ка дизел и каза че на дълго падал на 6.5 модела е 2012г.
#70
Публикувано 09 ноември 2014 - 11:27
Мимо твоята е обявена за продажба в мобилето, защо не я предложиш на колегата, и защо я продаваш като си толкова доволен. Винаги съм искал да карам w220 ама все си мисля, че е много скъпа за подръжка, ама като ти чета коментарите излиза, че е като всяка друга кола и почвам да се замислвм дали да не си взема.Кое е по добре w220 или w140 бензин, ти поне си карал и двете и можеш да дадеш компетентно мнение?
Моята се продава поради други причини.Трябва ми джип (строим две къщи в момента и до едната достъпа е много кофти и на ес-о му се разказва играта),аз и затова съм писъл и бартер за джип с 4 врати ,хем да си пътувам безпроблемно, хем и да го товаря че ми писна да взимам бусове назаем,на мен много не ми се дава и като гледам какви дръгели ми предлагат може скоро и да се откажа.
На колегата моята може и да не му хареса щото от добросъвестни комшии и сватбарски ленти има доста забележки по боята (тип деруги),а и паркинг датчиците и липсват и буриите на ауспусите е откъртил някой(така си я купих),а и за момента има за смяна един носач и педала на газта ме ебава нещо,но за момента немога да се разправям с нея,иначе е огин не стъпва на гумите и до Германия ходих с нея,абе няма ядове по принцип.
#71
Публикувано 09 ноември 2014 - 11:29
Мимо а хареса ли ти моят избор
#72
Публикувано 09 ноември 2014 - 11:40
Този капитолски Ес се подвизаваше по Младост (моя квартал)и да ти кажа за мен на живо е голяма цигания,а и един черничък го караше по възрастен и един по млад съм виждал да го търкаля.Сега седи на един плац до Метро на цариградско срещу Експо центъра, там беше автокъща на капитолия преди и като разкопаха там за метрото и се изнесоха и сега като го завършиха пак сега седят там някакви коли ама не пише да е автокъща.Мен лично много натруфен ми се вижда.Във вторник по обяд като се прибирам ще погледна да ли е там още.
#73
Публикувано 09 ноември 2014 - 12:02
Кое е по добре w220 или w140 бензин, ти поне си карал и двете и можеш да дадеш компетентно мнение?
Честно казано 140-ката стъпва по тежко на пътя,а 220-ката има повече глезотии,така ЧЕ!! и двете дядо попе,ако може разбира се.Не знам защо ама нали сме си комплексари българите ,а и имиджа който си е изградила тази кола ми прави впечатление че с 140-ката повече те уважават на пътя.Колкото до вървежа и двете си вървят,само да са в изправно състояние.Готиното при 220-ката е че като го нагазиш и чуваш онзи готин звук на V-образния мотор,докато 3.2 на 140-се е редови.
#74
Публикувано 09 ноември 2014 - 12:43
Този капитолски Ес се подвизаваше по Младост (моя квартал)и да ти кажа за мен на живо е голяма цигания,а и един черничък го караше по възрастен и един по млад съм виждал да го търкаля.Сега седи на един плац до Метро на цариградско срещу Експо центъра, там беше автокъща на капитолия преди и като разкопаха там за метрото и се изнесоха и сега като го завършиха пак сега седят там някакви коли ама не пише да е автокъща.Мен лично много натруфен ми се вижда.Във вторник по обяд като се прибирам ще погледна да ли е там още.
ОК харесъл съм си и още две фейсови за по 11-12000лв. с голямата навигация най вероятно ще е един от тях
#75
Публикувано 09 ноември 2014 - 13:08
ОК харесъл съм си и още две фейсови за по 11-12000лв. с голямата навигация най вероятно ще е един от тях
Пусни ги тука да ги видиме.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни