Този пост е редактиран от ///sasho: 07 ноември 2014 - 19:49
Покупка на S клас W220
Започната от ubiboy, 04 ное 2014 - 16:02:51
211 мнения по тази тема
#46
Публикувано 07 ноември 2014 - 19:48
Ами колега успех, дано намериш хубава кола и да не забравиш да се похвалиш тук да и се порадваме
#47
Публикувано 07 ноември 2014 - 20:51
Значи и за под 10000 бона има читави екземпляри или поне на 3-ма мой познати избрах по една такава на цени между 6500 и 8000 лева.Обслужиха си ги ,смениха по някоя друга част по окачването за около 500-600 лв за да са сигурни че колите са им в топ състояние и си ги джиткат хората,даже накрая като ходихме при бай Васо ей така да ги запозная и им хвърли по един поглед излезе че моята е с най много неща за оправяне.
#48
Публикувано 07 ноември 2014 - 21:15
#49
Публикувано 07 ноември 2014 - 21:28
http://www.mobile.bg...90&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...83&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...99&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...43&slink=7zdh02
Без газова обаче е тази.
http://www.mobile.bg...83&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...99&slink=7zdh02
http://www.mobile.bg...43&slink=7zdh02
Без газова обаче е тази.
#50
Публикувано 07 ноември 2014 - 23:09
Точно тези гледах колега да не четеш мисли
#51
Публикувано 08 ноември 2014 - 12:14
Тая без газовата май е най-запазена от вътре.
Мимо,224к.с. не идват ли слаби за купето,особенно градско?
Мимо,224к.с. не идват ли слаби за купето,особенно градско?
#52
Публикувано 08 ноември 2014 - 14:57
Екстра са си,стрелка се доволно кораба,а и не е много тежка,около 1800 кг е,докато 140-та прехвърля два тона ,а разликата в конете е минимална,само 7 кончета,а 140-то също си дърпаше.
#53
Публикувано 08 ноември 2014 - 15:31
Колеги значи ли че щом салона е много запазен колата е читава не визирам цени и километри
#54
Публикувано 08 ноември 2014 - 15:38
А колко газ харчи в София?Екстра са си,стрелка се доволно кораба,а и не е много тежка,около 1800 кг е,докато 140-та прехвърля два тона ,а разликата в конете е минимална,само 7 кончета,а 140-то също си дърпаше.
Значи че е подържан салона, нищо друго не значи.Колеги значи ли че щом салона е много запазен колата е читава не визирам цени и километри
Този пост е редактиран от ///sasho: 08 ноември 2014 - 15:42
#55
Публикувано 08 ноември 2014 - 15:51
#56
Публикувано 08 ноември 2014 - 16:44
Виж приятел потърсих компетентно мнение никъде не съм споменал таван на парите от моя страна попитах защо непременно м/у 10и 12000лв защото 3-3500 € не са 10 бона колегата ми отговори благодаря за което и какво общо имат парите с фразата "човека не е за тая кола " като че ли ти ще ми я купуваш и поддържаш аз също мога да обиждам но съм добре възпитан
Виж сега, не ми е била целта да те обиждам. Просто не знаеш колко много хора пускат подобни теми, защото случайно са видяли, че 220ките вървят и под 10 000лв и изведнъж решават, че им се кара S класа.
Само дето не са наясно колко струва поддръжката на една S класа, и колко могат да се натаковат с такава за под 10хил. лв.
Ти mimo160 не го гледай, той разбира от коли, познава достатъчно хора, които могат да му помогнат да отстрани всякакви проблеми по колата.
Ти каза, че не си в час с колите, което ще рече, че като нещо се повреди отиваш веднага в сервиз, а такива като теб - неразбиращи и с кола със скъпи части, са любими на всеки майстор.
Нямам нищо против да ме обиждат, защото не ми дреме....
#57
Публикувано 08 ноември 2014 - 18:14
Виж сега, не ми е била целта да те обиждам. Просто не знаеш колко много хора пускат подобни теми, защото случайно са видяли, че 220ките вървят и под 10 000лв и изведнъж решават, че им се кара S класа.
Само дето не са наясно колко струва поддръжката на една S класа, и колко могат да се натаковат с такава за под 10хил. лв.
Ти mimo160 не го гледай, той разбира от коли, познава достатъчно хора, които могат да му помогнат да отстрани всякакви проблеми по колата.
Ти каза, че не си в час с колите, което ще рече, че като нещо се повреди отиваш веднага в сервиз, а такива като теб - неразбиращи и с кола със скъпи части, са любими на всеки майстор.
Нямам нищо против да ме обиждат, защото не ми дреме....
Да казах че не разбирам вярно е но имам приятел който разбира също имам приятел цар на диагностиката специално на бенцове преди да го купя ще го качне на лаптопа ще мина на сервиз по мой избор и чак тогава ще го купувам пак казвам никаде не споменавам че държа да е под 10 бона и както по горе споменах може да си докарам от чужбина като пак има на кой да разчитам първоначалната ми идея беша да разбера защо ги има под 10000лв след като са луксозен клас
#58
Публикувано 08 ноември 2014 - 18:37
Има ги под 10 000, защото поддръжката им е супер скъпа, хората масово се подвеждат с покупката на такива и като се счупи нещо по-сериозно остават като гръмнати, щом чуят колко струва частта. Закърпват положението някак и пускат колата за продажба с гръмка обява от типа - "всичко сменено", "сменени консумативи", "качваш се и караш", на някаква ниска цена.
Колкото и да е стара една S-класа, си остава S-класа, придружена с всичките и плюсове и минуси.
Този пост е редактиран от shotgun600: 08 ноември 2014 - 20:24
#59
Публикувано 08 ноември 2014 - 18:48
Има ги под 10 000, защото поддръжката им е супер скъпа, хората масово се подвеждат с покупката на такива и като се счупи нещо по-сериозно остават като гръмнати, щом чуят колко струва частта. Закърпват положението някак и пускат колата за продажба с грумка обява от типа - "всичко сменено", "сменени консумативи", "качваш се и караш", на някаква ниска цена.
Колкото и да е стара една S-класа, си остава S-класа, придружена с всичките и плюсове и минуси.
#60
Публикувано 08 ноември 2014 - 19:47
С последното мнение на пушката не съм съгласен.На тази S-класа и излезна лошо име свързано с въздушното окачване и също лошото антикорозионно покритие и затова цената се срина толко бързо на този модел.Частите не ми се струват толкова скъпи по ходовата част, даже не знам дали някой неща на 140-ката все още не държат по висока цена.Долен носач 135 лв (целия)на другия се сменява само шарнира и е около 50- тина лева ,горния е малко по скъп ,около 180лв,накрайник 28лв.Каре на кардана задно 70лв,предно (демпферно) от 100 до 180лв зависи от къде го вземеш.Казанче за хидравликата 55лв и т.н.Нова възглавница с 1 година гаранция 350лв,задна 300лв.Филтъра на аирматика и той беше некви малки пари.Въздушни филтри от 22 до 60-тина лв на хенгст.Филтри купе пак така горе долу,а онези 6къпите имат хартиен заместитил и са 120лв двата.
Епа що да не карам 220-ка.
Епа що да не карам 220-ка.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни