За ентусиастите
ГИ на компресор
Започната от mitkofitnes, 04 апр 2014 - 14:43:19
61 мнения по тази тема
#46
Публикувано 25 януари 2019 - 23:22
#47
Публикувано 26 януари 2019 - 12:24
Здравей, колега mitkofitnes.
Първо искам да изкажа благодарности за всичката информация в темата. Имам принципен въпрос относно показанията на таблото за температурата на антифриза и температурата на изпарителя. Газаджията ми каза, че колата е настроена да прехвърля на 45 градуса. Колата прехвърля сутрин при външна температура около 0 за около 5мин, когато показанията на таблото са 55-60 градуса.
Т.е. излиза че 45 градуса на изпарителя отговарят на 55-60 градуса на таблото? Това нормално ли е. В допълнение да кажа, че още след паленето се качвам на голям булевард и карам с 80 на темпомат, т.е. колата малко или много се обдухва от въздуха..
Въпросът ми е чисто информативен, така си е колата откакто имам газ вече 23000км.
Системата: AEB компютър, дюзи Barracuda, редуктор KME
Поздрави и благодаря предварително
#48
Публикувано 26 януари 2019 - 14:58
Точно така,при температура на двигателя 60градуса на редуктора са 40-45градуса което и много зависи от самия редуктор,в твоя случай избора е много добър.Пожелавам ти още много км безпроблемна експлоатация и за да е така да потсетя за редовна смяна на газовите филтри.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#49
Публикувано 26 януари 2019 - 18:03
Здравейте, колата ми е Mercedes w202 C200 Kompressor 1996, купих си приложението Prefexpert зададох му настроиките направих всичко стъпка по стъпка,направих няколко дино-теста на равен асфалт и на всики тестове ми дава не реална мощност и от порядъка на 5-600hp.Може ли някой да ми
помогне с приложението ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Знам че не е това темата и се извинявам
Sent from my iPhone using Tapatalk
помогне с приложението ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Знам че не е това темата и се извинявам
Sent from my iPhone using Tapatalk
#50
Публикувано 26 януари 2019 - 19:47
Благодаря, относно смяната на филтрите, първият го смених на 18000км без да има каквито и да е било симптоми и изглеждаше чист, но моята кола не е с медни тръби и няма окис. Смятам да го сменям на макс 20000км. Сипвам само Еко и Шел.
Какво би препоръчал за газ на Ц180 компресор 2005та 143к.с.?
Точно така,при температура на двигателя 60градуса на редуктора са 40-45градуса което и много зависи от самия редуктор,в твоя случай избора е много добър.Пожелавам ти още много км безпроблемна експлоатация и за да е така да потсетя за редовна смяна на газовите филтри.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#51
Публикувано 26 януари 2019 - 20:50
Понеже Баракудите са едни от капризните инжектори към мръсната газ не ти препоръчвам да рискуваш със смяна на филтри на повече от 10 000км като има филтри които много не спират боклука и филтри които вършат работа,затова е и препоръчително газаджията поставил компонентите да ги смени за да ти важи гаранцията,поне аз така процедирам.
Относно 180к 143 кс
Електроника-AC stag или KME или LPG tech задължително да са с ОBD
Редуктор-KME tur6 или Shark 1200 или BRC genius 1200
Инжектори-Hana или Yeti или Barracuda като задължително единични на външен разпределител
Много важен е и монтажа за да се получи безпроблемна работа и нисък разход на гориво
#52
Публикувано 26 януари 2019 - 23:07
Здравейте!Автомобилиа е W203 200 compressor M111.955.Компонентите са LPG TECH 324 OBD,изпарител Brc genius mb 1500 и тръба 8мм.
Дюзи са LPG dragon и са 2 по 2(две двойки).Дали това е проблем? По принцип си върви прилично и нямам оплаквания.Само от време на време има леко претрисане на празен ход,само на климатроник и директна с натисната спирачка.Все едно някой цилиндър "спира"за части от секундата. Благодаря.
Дюзи са LPG dragon и са 2 по 2(две двойки).Дали това е проблем? По принцип си върви прилично и нямам оплаквания.Само от време на време има леко претрисане на празен ход,само на климатроник и директна с натисната спирачка.Все едно някой цилиндър "спира"за части от секундата. Благодаря.
Този пост е редактиран от pavel1828: 26 януари 2019 - 23:10
#53
Публикувано 27 януари 2019 - 07:25
За това претрисане има няколко причинителя,като първото нещо е да се провери дали проблема е само на газ или и на бензин.Драгона са инжектори като Баракудите и две по две не е проблем но рядко изкарват над 50 000км като ако някой се е разкалибрира се получава така.Има вариант и искрата да е слаба но и това лесно се проверява,и другия възможен причинител е някой клапан на главата не лягащ добре но във всички случаи се хваща проблем ако човека който гледа е с опит.Компонентите са мн добри за този двигател и при хубав монтаж и прецизна настройка не трябва да се усеща кога на какво гориво е.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#54
Публикувано 27 януари 2019 - 20:24
Мисля че е само на газ претрисането и е от самото поставяне на газта.Дюзите са на 30000км.Свещите ги смених с бош иридиеви,но и старите си бяха НЖК иридиеви.Нямаше промяна.Огледах всички бубини ивсичко изглежда като ново.За сега не е проблем,че нали не пускаме климатика лятото ще го мислим ако се задълбочи.Благодара за насоките на mitkofitnes-а много са ценни за мен.
Този пост е редактиран от pavel1828: 27 януари 2019 - 20:28
#55
Публикувано 27 януари 2019 - 22:08
...Barracuda като задължително единични на външен разпределител...
Mоже ли това да го разясниш по-подробно!
#56
Публикувано 09 септември 2020 - 08:23
Здравейте!Автомобилиа е W203 200 compressor M111.955.Компонентите са LPG TECH 324 OBD,изпарител Brc genius mb 1500 и тръба 8мм.
Дюзи са LPG dragon и са 2 по 2(две двойки).Дали това е проблем? По принцип си върви прилично и нямам оплаквания.Само от време на време има леко претрисане на празен ход,само на климатроник и директна с натисната спирачка.Все едно някой цилиндър "спира"за части от секундата. Благодаря.
Ако го прави на загрял двигател проблема е в някоя бубина.Аз имах същият проблем. На газ когато загрее започва да предърпва на място когато е на директна.
Пластмасата на бубините и прегоряла и има малки пукнатини.
Този пост е редактиран от atgsh: 09 септември 2020 - 08:34
#57
Публикувано 21 ноември 2021 - 16:20
Има ли някой запознат с настройки на Landi renzo за компресор Ц200 192 коня, като в момента колата по информация е около 207 коня, защото е с по малка ролка на компресора.
Разполагам със работещ софтуер, но не разбирам и не пипам нищо за момента.
Интересува ме дали тези настройки са добри за тази кола?
Какво знам за момента
компютъра е Landi Renzo OMEGAS EVO с код 616483000
Изпарител LANDI RENZO LI10 на около 100000км, за смяна ли е?
линк към него https://landi.bg/изп...изпарител-li10/
Инжекторите не ги знам за момента.
Това са настройките: като знам, че е нагласена след 4500 оборота, ако вдигне времена над 15ms да вкарва по малко бензин.
https://i.ibb.co/MNv...1120-145555.jpg
Разполагам със работещ софтуер, но не разбирам и не пипам нищо за момента.
Интересува ме дали тези настройки са добри за тази кола?
Какво знам за момента
компютъра е Landi Renzo OMEGAS EVO с код 616483000
Изпарител LANDI RENZO LI10 на около 100000км, за смяна ли е?
линк към него https://landi.bg/изп...изпарител-li10/
Инжекторите не ги знам за момента.
Това са настройките: като знам, че е нагласена след 4500 оборота, ако вдигне времена над 15ms да вкарва по малко бензин.
https://i.ibb.co/MNv...1120-145555.jpg
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Borislav 87: 21 ноември 2021 - 16:30
#58
Публикувано 21 ноември 2021 - 17:53
Най-вероятно представителите на Landi са запознати,аз също съм запознат и това което виждам е че един 131кс дизел с чип ще те однесе понеже таз уредбичка е сложена за икономийка не за вървеж.За да стане да върви ще трябват много неща да се сменят и ако се инатиш да остане компютъра ще трябва да играе мапване с широколентова сонда дали на пътя дали на диностенд, абе трудна за настройка система.Понеже защитниците на тази марка друго ще те увещават по-добре някой от тях да хванеш да ти съдейства и да се доказва, успех
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
#59
Публикувано 21 ноември 2021 - 21:52
Значи по-добре да не пипам нищо. Колата обаче върви добре на газ, като изключим, че понякога придърпва малко след 3000 оборота при рязко подаване на газ. На бензин от 0-180 прави за 24 секунди. На газ ги прави за 25 секунди. Баира по магистралата на Вакарел, на 4-та по високото си удря до 190 и се включва прекъсвача. Та на дизел ще му резна главата от всякъде.Брат ми има w203 V6 218коня автомат и го дърпам на газ и на бензин. Иначе в София гори с ръчкане 14-15 газ, а на дълго 9-10 със 140-160км. Мисля, че от към икономия няма на къде повече.Ако трябва нещо да правя, вероятно ще се разкарам до Благоевград да ти да я погледнеш.
Относно, за подмяна, кое имаш предвид, че трябва да се смени? Аз така я взех все пак. Но за в бъдеще ако почне да създава проблеми, ще сменя нещо щом може и по добре.
Относно, за подмяна, кое имаш предвид, че трябва да се смени? Аз така я взех все пак. Но за в бъдеще ако почне да създава проблеми, ще сменя нещо щом може и по добре.
Този пост е редактиран от Borislav 87: 21 ноември 2021 - 21:57
#60
Публикувано 21 ноември 2021 - 22:50
Направих видео как върви на газ и бензин.Има разлика като цяло. Тя и колата май толкова може
Този пост е редактиран от Borislav 87: 21 ноември 2021 - 23:00
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни