Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ГИ на компресор


  • Please log in to reply
61 мнения по тази тема

#16 gamensh

gamensh

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 03 април 2017 - 18:57

А относно лекото тресене на празен ход и падането на обороти при освобождаване от скорост...къде би следвало да се търси причината- настройка, неправилно подбран компонент. Известно е че м111 имат този проблем, но на бензин не се усеща...

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
М111.982 е мотора

Този пост е редактиран от gamensh: 03 април 2017 - 18:59

  • 0

#17 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 април 2017 - 19:14

Ако говорим за газов инжекцион а не конвенционална газова уредба гаснене не трябва да има при най-бюджетния дори ГИ.Що се отнася до лекото тресене на празен ход на първо място са бавните инжектори тип рейл-валтек които не могат да дозират толкова точно циклите на впръскване и затова се получава това клатене,на второ място е управлението на тези инжектори,т.е.самия компютър ГИ който ги управлява понеже всеки инжектор си има собствена широкоимпулсна модулация,т.нар. ШИМ.При добре подбрани компоненти и качествен монтаж само копчето трябва да е ориентир за това на какво гориво работи в момента,ако го закрия с ръка и го превключвам не трябва да се усеща нито превключване нито да се познава на какво гориво сте.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от mitkofitnes: 03 април 2017 - 19:14

  • 0

#18 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 април 2017 - 22:51

.При добре подбрани компоненти и качествен монтаж само копчето трябва да е ориентир за това на какво гориво работи в момента,ако го закрия с ръка и го превключвам не трябва да се усеща нито превключване нито да се познава на какво гориво сте.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

При е36-цата ми беше точно така :) Ама на по-новите и сложни мотори, които изключват цилиндри и така нататък ме съмнява да може да се направи да работи толкова безпроблемно.


  • 0

#19 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 април 2017 - 22:54

Съмнява те понеже не познаваш новите системи,но ти е простено ти си клиент а не газаджия.Не разбирам само имаш такава и се чудиш къде и дали да я газифицираш или просто се ядеш :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#20 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 03 април 2017 - 23:06

Не сега съм нафтаджия ама знам ли може да ми скимне някой ден да взема 63 АМГ и с моето каране ще си струва да го газифицирам :D

 

Малко ми изглежда като руска рулетка - 50/50 да уцелиш добрия газаджия да я направи като хората или да ти скопоса колицата. Последно като се возих след запой при един бакшиш ми обясняваше как от БРЦ го направили луди да ходи 10 пъти до там и не могат да му настроят газовота на Хюнда-я.


  • 0

#21 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 април 2017 - 06:32

Правилно ти е казал бакшиша БРЦ са си гола вода и ми потвърждава думите,просто някои робуват на стара слава.Наскоро колега от форума идва с една В-класа 200 турбо и бе още гаранционна и се отказа накрая отбгаранцията от БРЦ те дори не откриха повредата :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#22 trifonl

trifonl

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 395 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Мерцедес и волейбол!
  • Автомобил:
    w202, C180, 122к.с. 1998
    w220, S500 4-matic, 306к.с., 2003

Публикувано 04 април 2017 - 08:46

Ванка един ден ако минеш на бензинец и решиш да слагаш газ, определено Митко е твоя човек! Ако трябва да се доверяваш на някой най - добре да е той...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#23 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 април 2017 - 21:13

Колеги, бензин газифицират под път и над път, къде успешно, къде с кихане. Истинския газаджия газифицира и дизел. Аз вече имах удоволствието да пробвам газифициран дизелов бус на Бенц и искам да ви кажа, че не си слуша компютрите, върви кат обезу ял, колкони какво харчи не мога да кажа, ама върви на формула 1.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#24 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 април 2017 - 07:40

Газовия инжекцион не киха :) Дизел се газифицира с конвенционална газова уредба,но митовете и легендите идват точно така,кой не дочул кой не видял но приказките винаги са сладки.Не искам да обидя колегата просто ще дам малко яснота при газификацията на дизел.Проблема не е в самото газифициране и вие може да си поставите самата конвенционална газова,тук съществен проблем е пипането по електрониката т.е. МАПване на този автомобил,ако харчи 6 нафта се настройва така че да гори 4 нафта и 2 газ така че газта действа като катализатор на горенето и дава конски сили и въртящ момент,няма как да не се пипа по електрониката.Така че мисля че няма газаджия който да го направи това освен ако не е мапер и може сам да прави чипове.Все пак едно е истина става и върви зверски без турбо дупка но няма икономия изразена :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#25 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 05 април 2017 - 08:19

Ванка един ден ако минеш на бензинец и решиш да слагаш газ, определено Митко е твоя човек! Ако трябва да се доверяваш на някой най - добре да е той...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ще го имам в предвид. Ако се случи ще е или някое 63 АМГ, или някой V8-мaк с турбо, не знам дали мерцедес имат такива обаче бензин с турбо е най-голямата лудница за мен :)


  • 0

#26 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 05 април 2017 - 08:47

Аз написах че няма проблем при газифициране на 12 цилиндров мотор изллючващ цилиндри при определени условия с цел икономия,но при директния инжекцион нещата са други.Пиша това понеже да не стане после че аз съм ви подвел Колега.Иначе БМВтата всичките са с пиезо инжектори новите на голямо стпротивление и още няма измислена газова при дирекния инжекцион,за Мерцедес има но оскъдно,давате ми номер на мотора и проверявам но за сериозни намерения,така само да си ме пробвате не е желателно :) мохабетите за др тема


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#27 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 05 април 2017 - 20:49

"Не си слуша коНпотите" беше в преносен смисъл и исках да кажа че върви кат гламав, а не че има ядове с елекррониката. С "кихането" е същото. Никога не съм се изявявал кат спец по "чесъна" и за напред няма.
Знам, че малко хора се наемат да газифицират дизел и за това нежно отворих темата ;)
От доата време чета постовете на Миткофитнес и съм с впечатление, че знае за какво говори, явно го и практикува, такаче +1 за разясненията.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#28 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 05 април 2017 - 20:55

А какъв е проблема с директния инжекцион и оо-специално БМВ, съпротивление на ток или на впръскване?
Питам от чист научен интерес дет му викат любопитство, така че кажи кат за лаик, без много академични термини, за които да питам допълнително. Имам достатъчно добра идея как работят ДВГ все пак, но не съм професионалист.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#29 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 16 април 2017 - 20:58

Голямо съпротивление 


  • 0

#30 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 04 ноември 2017 - 18:04

Помагайте колеги. Трябва ми добър майстор за настройка на газов инжекцион на е200 компресор 184 конски сили. При всяко спиране тръгва да гасне колата и се връщат оборотите наново. Романо е газовата. На бензин го няма проблема. Става дума за София.

Този пост е редактиран от plamenford: 04 ноември 2017 - 18:05

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни