Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk
М111.982 е мотора
Edited by gamensh, 03 April 2017 - 18:59 .
Posted 03 April 2017 - 18:57
Edited by gamensh, 03 April 2017 - 18:59 .
Posted 03 April 2017 - 19:14
Edited by mitkofitnes, 03 April 2017 - 19:14 .
Posted 03 April 2017 - 22:51
.При добре подбрани компоненти и качествен монтаж само копчето трябва да е ориентир за това на какво гориво работи в момента,ако го закрия с ръка и го превключвам не трябва да се усеща нито превключване нито да се познава на какво гориво сте.
Sent from my iPhone using Tapatalk
При е36-цата ми беше точно така Ама на по-новите и сложни мотори, които изключват цилиндри и така нататък ме съмнява да може да се направи да работи толкова безпроблемно.
Posted 03 April 2017 - 22:54
Posted 03 April 2017 - 23:06
Не сега съм нафтаджия ама знам ли може да ми скимне някой ден да взема 63 АМГ и с моето каране ще си струва да го газифицирам
Малко ми изглежда като руска рулетка - 50/50 да уцелиш добрия газаджия да я направи като хората или да ти скопоса колицата. Последно като се возих след запой при един бакшиш ми обясняваше как от БРЦ го направили луди да ходи 10 пъти до там и не могат да му настроят газовота на Хюнда-я.
Posted 04 April 2017 - 06:32
Posted 04 April 2017 - 08:46
Posted 04 April 2017 - 21:13
Posted 05 April 2017 - 07:40
Posted 05 April 2017 - 08:19
Ванка един ден ако минеш на бензинец и решиш да слагаш газ, определено Митко е твоя човек! Ако трябва да се доверяваш на някой най - добре да е той...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ще го имам в предвид. Ако се случи ще е или някое 63 АМГ, или някой V8-мaк с турбо, не знам дали мерцедес имат такива обаче бензин с турбо е най-голямата лудница за мен
Posted 05 April 2017 - 08:47
Posted 05 April 2017 - 20:49
Posted 05 April 2017 - 20:55
Posted 16 April 2017 - 20:58
Голямо съпротивление
Posted 04 November 2017 - 18:04
Edited by plamenford, 04 November 2017 - 18:05 .
0 members, 4 guests, 0 anonymous users