Махагона не се знае дали ще пасне,понеже дупките на махагона при 124 и 190 са различни за ръчка и автомат.
Успех.
Публикувано 10 юни 2014 - 13:14
Махагона не се знае дали ще пасне,понеже дупките на махагона при 124 и 190 са различни за ръчка и автомат.
Успех.
Публикувано 10 юни 2014 - 14:58
Публикувано 10 юни 2014 - 15:34
Според мен трябва да си купиш една стар диагноза,защото ще ти трябва от тук на сетне.С нея ще разбираш какво търси колата и какво не.Аз лично без стар не бих се оправил с такъв проект.Без диагностиката е стрелба в тъмното.........
Публикувано 11 юни 2014 - 00:30
Коша ако няма ръжди и тем подобни вземи един битум и плескай смело. Друг вариант е цинкова боя. Има една Zinga, проучи я
Този пост е редактиран от BG - 681: 11 юни 2014 - 00:31
Немеца го е измислил !
Публикувано 11 юни 2014 - 10:14
Публикувано 11 юни 2014 - 11:46
Експериментирай малко как Hammerite се залепва най-добре на вече боядисана повърхност. Предполагам просто трябва да се тръкне със шкурка, да се надраска леко и после се обезмаслява.
В никакъв случай не плякай битум по коша. Битумът е петролен продукт, не съм сигурен, че температурата от колекторите ще му се отрази добре, а не искаш да се запалиш.
Публикувано 11 юни 2014 - 14:58
Битум където и да има в колата, ще се запали чак когато тя вече е изгоряла от нещо друго... Все пак битума се използва за обезшумяване и намаляне на вибрациите... като цяло съм човек който по професия се занимава с акустични обработкии т.н. в колите и немога да разбера битума какво точно приложение би намерил в двигателния отсег. Ако търсиш шумоизлоация за кош-а, или термоизлоация методите са други ...
Публикувано 11 юни 2014 - 15:06
Публикувано 11 юни 2014 - 21:29
В www.aval-bg.com може да разгледаш за материали и приложението им обяснено много общо... разбира се има много тънкости при обработката на купето особенно ако ги използваш с акустична цел ( да кажем да си правиш готина музка в колата)
Публикувано 12 юни 2014 - 08:00
Битум където и да има в колата, ще се запали чак когато тя вече е изгоряла от нещо друго... Все пак битума се използва за обезшумяване и намаляне на вибрациите... като цяло съм човек който по професия се занимава с акустични обработкии т.н. в колите и немога да разбера битума какво точно приложение би намерил в двигателния отсег. Ако търсиш шумоизлоация за кош-а, или термоизлоация методите са други ...
Намира приложение в изолиране на самия материал под него.
Обаче на тоя битум пламната му температура я дават 230-250градуса...като преди тази температура започва да отделя някакви газове...До колкото знам на атмосферен мотор газовете излизат с температура около 700-800 градуса.Друг е въпроса колектора до колко градуса се нагрява.Както и да е,при наличието на такъв богат пазар от разни антикорозионни химикали ,просто няма смисъл да се правят експерименти.
Публикувано 12 юни 2014 - 16:27
Коша обикновенно не ръждясва, защото топлината от двигателя спомага да се изпари евентуално попадналата там вода, а и не се мърси много ако имаш кора.
Може да напръскаш с консервиращ парафин, а близките участъци до двигателя остави както са си, ако оригиналното покритие не е мръднало там.
По-добре огледай около средното и задното гърне и при праговете.
Публикувано 25 юни 2014 - 18:58
Здравейте, коша вече е измит с меглио и след това с водоструйка и сега е готов за боядисване. Там където има леко наранено ще го мина с ПРОТЕКТА 3 в 1, а всичко останало с БОДИ 910. Изрязах дупката за скоростния лост и пробих дупките за захващането и, но сега като сложа скоростния лост и дървото виждам, че скоростния лост е с 1 см. по-ниско. Сега умувам с какво да го повдигна. Двигателя и скоростите ще ги слагам след като боядисам коша.
Някой да знае как точно се заключва волана на ЦЛКто, защото към контактния ключ няма нищо което да отива към волана?
Няма да мога да се оправя с инсталацията защото нямам схеми. Има ли от къде да взема такива или някой който може да ми помогне да отделя всички ненужни кабели. Искам само инсталацията за двигателя, скоростите и за ключалката да използвам.
Поздрави на всички.
Публикувано 25 юни 2014 - 21:17
Има отделна блокировка за кормилния прът-поне при w210 фейса е така,предполагам,че и цлк-то е така.При 210-та е обвързано с паленето на колата и без тази блокировка колата не пали.Ти продължаваш да искаш да отделяш моторната инсталация и тази на кутията,но това направиш ли го кутията няма да ти работи пък много ме съмнява и мотора да заработи.Направи си експеримент преди да режеш каквото и да е,навържи го мотора и кутията вън от колата и пробвай да го запалиш-за да се убедиш в това което говоря.Еспито също е свързано с работата на кутията,не се заблуждавай от клипа на Димитър как колата работи,там има много голяма разлика(автомобила е с ръчна кутия),а не с типтроника .
Публикувано 25 юни 2014 - 21:21
Волана се заключва с електрически патрон , който се командва от това което наричаш контактен ключ.
И най-много слушай "Chochone" какво ти казва .
Този пост е редактиран от sers: 25 юни 2014 - 21:23
Публикувано 26 юни 2014 - 10:16
Не мажи нито с протекта, нито с Боди. Има много по-подходящи продукти за целта.
Където си одраскал до гол метал - намажи с Mr. Zink - това е цинков грудн, който, макар и български, е много добър и вече изпитан. Ако е на място, което не е изложено на атмосферните условия - например коша - може да го боядисаш ако е около двигателя, ако е далеч от жегата да го напръскаш с продукта на Carsystem KS-500 - битумно покритие или KS-1000, върху който впоследствие ако решиш може и да боядисаш.
Отдолу може да направиш същото, като между битумното покритие и цинка положиш един слой епоксиден грунд - той ще предпази цинковото покритие от ударите на камъчетата, когато битумното се одраска.
В кухините напръскай Carsystem KS-300 или аналогичен продукт.
Тунела на скоростите е ръждясал. Изчисти ръждата, после цинково покритие и след него може директно да напръскаш с KS-800 или аналогичен продукт - парафиново покритие.
Успех!
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни