Без еърбег системата може да работи, но ти ще запазиш твойте Еърбеци на 124-та.Три кабела трябва да запазиш за нея от новата система и просто да ги вържеш към компа на 124-та( единия е захранващ след ключа,другия отива на лампата в таблото и третия е за диагностика)-розов,жълт и другия не го помня за диагностиката.Страхувам се,че без АБС не може,защото би трябвало системите за сигурност и запалването да са обвързани.На някои коли дори са в един компютър.След това без датчиците за абс- няма как да работи кутията,при изключване на заден ляв или десен датчик,кутията веднага минава в авариен режим,също и дифа трябва да е с правилното предавателно число.Щом имаш цялата кола ще станат нещата,само не режи кабели преди да запалиш и подкараш всичко.
236 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 април 2014 - 06:38
#17
Публикувано 03 април 2014 - 07:34
Компресора ми се вижда итън М45 да е.И май е възможно,щото имаше някаква игра ,че 1.8 2.0 и 2.3 компресор са си 1.8 мотор,но пък това го правеха на 209.На 208 каквото си пише,такъв си е мотора.
Значи,ако е 98-ма с 5 скорости автомат .дифа го дават 3.27 .А такива диференциали има с по 2 датчика за АБС.Трябва да търсиш от 124 модел с АСР заедно с полуоските,щото дифа е бая голям.Така ще избегнеш тази игра с преправянето на шенкели и полуоски от цлк.
#18
Публикувано 03 април 2014 - 11:21
Ако е 98-ма е Итън М62, след 2000 са с Итън М45 и няма магнитна ролка
#19
Публикувано 03 април 2014 - 12:31
И аз си мисля че първо се слага М62 после 45
Последния път като ходих за части ми трябваха 2 щангички за задното окачване и мисля че в каталога в магазина пишеше че щангите на 208 са същите като на 124 и 201, тоест предполагам можеш да сложиш задните шенкели от 208цата. Вече дали шлиците на полуоските са същите и дали няма някаква разлика в дължината не знам..
Follow your own star...
#20
Публикувано 03 април 2014 - 13:34
От клипчето сложено от Dimitar m се вижда, че двигателя работи с оригиналния си АБС. Специално за този човек знам че е сложил само двигателя от цлк. Всичко друго като скорости и дифове си е оригинал. Също така използва и оригиналното табло от 124ка.
На този клип се вижда, че има аирбег. Ако е същия автомобил. Предполагам не е защото са с различни салони (единия е светло сив а другия се вижда черна кожа).
ЦЛКто от което е двигателя е края на 2000г. и до колкото съм гледал компресора не ми се вижда да е с електромагнит. По-скоро е постоянно зацепен.
Моята 124ка е 91ва година и няма аирбег.
Не успях да разбера последно ще ми трябва ли таблото за да подкарам двигателя, и ако ще ми трябва от какви модели ще стане? Знам че този двигател го има и на Ц класа и на СЛКто. И само от 230К ли да търся или може да е с друг мотор?
На този клип се вижда, че има аирбег. Ако е същия автомобил. Предполагам не е защото са с различни салони (единия е светло сив а другия се вижда черна кожа).
ЦЛКто от което е двигателя е края на 2000г. и до колкото съм гледал компресора не ми се вижда да е с електромагнит. По-скоро е постоянно зацепен.
Моята 124ка е 91ва година и няма аирбег.
Не успях да разбера последно ще ми трябва ли таблото за да подкарам двигателя, и ако ще ми трябва от какви модели ще стане? Знам че този двигател го има и на Ц класа и на СЛКто. И само от 230К ли да търся или може да е с друг мотор?
Този пост е редактиран от mironov_s: 03 април 2014 - 13:49
#21
Публикувано 03 април 2014 - 15:16
Човека си ползва таблото щото ,сам каза кутията му е оригинална.
А тази дето си я взел автомата ,няма къде да му навиеш жилото за километража.
Компресора ти няма електромагнит.С електромагнита м62 е корено различен.
Въпроса сега е ,има ли това ЦЛК някакви ЕСП-та АСР и подобни системи....щото от там се почва с многото работа.
#22
Публикувано 03 април 2014 - 16:00
"
Според мен 230 Компресор е прекaлено сложен зa 124-кaтa
Aз лично бих избрaл M103- 3.0 или M104- 3.2 поне сa от тия години и имaт по-мaлко електроникa, ще се подкaрaт много по-лесно отколкото компресорния М111"
и аз на този вариант съм се спрял дори бях харесал една ударена кола,щото освен двигателя ,ще ми трябва скоростна,диференциал.... Без да смятам електрониката и всичките и системи как да ги нагодя-кое от едната кола кое от другата, пък оставам и без кола само една имам за незнайно колко дълъг период. Евентуално за в бъдеще Иначе успех на колегата, с малко помощ и финанси няма невъзможни неща
#23
Публикувано 03 април 2014 - 17:11
Това е номера на шасито: WDB 208 348 1T 06 32 63 , но май няма ЕСП и АСП.
Колеги вече съм решил, че това ще е двигателя. Да по лесно ще е с по-старо поколение двигател, но аз съм решил да е с този.
#24
Публикувано 03 април 2014 - 17:55
Бат Рамбо,това,че щангите по задното окачване са еднакви на w 201,w 124,w 210 въобще не означава,че шенкелите стават от едното на другото.По принцип става,но се мести ухото на моста(точно това което регулира задния мост)Това го разбрах покрай на Хамъра колата,в момента неговата 124-ка е с работеща ESP-и система.Неговата задница е с мост от чочоне(за да пасне на упорните точки на купето) диф и полуоски както и шенкели от w210 4.2 бензин.На дифа само сложих оригинален заден капак пак от Чочоне.Единствено ушите на регулеруемата щанга ги преправих на моста.Колегата също може да направи същото.
Митака,то хубаво ще вземе диф от 124-ка с АСР(два датчика)ама тея датчици и зъбни колела които дават инфо в дифа дали са с 48 прозорчета (толкова са на поколението на w210),защото всичко от кутия до скоростомер е разчетено и настроено с точния брои импулси от датчиците и всяко минимално разминаване набива кутията в авариен режим(защото си мисли,че преплъзва)
Колега,без табло колата ще запали,но кое как ще работи не се знае.След това скоростомера се отчита по електронен път така,че пак стигаш до оборотите на колелата.Започни с задния мост,сложи шенкелите от колата донор и така.Ако минеш на този вариант,внимавай като местиш ушите на задния мост(гумата трябва да е в работно полужения за да видиш къде трябва да са упорните точки на регулеруемата щанга)иначе няма да можеш да минеш стенд на колата.
Иначе проекта не е сложен,зависи кой колко си е чукал главата.Давай смело и ще помагам с каквото мога........
#25
Публикувано 03 април 2014 - 18:04
Ба ли го колко прозорчета са.Имам такъв полу разглобен,ама не е при мен че да ги броя.То до там да се докара работата, лично ще ти го докарам в Смолян с 2 кила ракия да ги броим
#26
Публикувано 03 април 2014 - 21:41
Компресора със сигурност е M45 и като гледам снимката не му е счупен капака, а въздуховода, капака за маслото е този който е зад ролката и се държи с 8 болта, а относно ABS датчиците не мисля, че са нужни за запалването, но за автоматика да.
Успех с проекта мен лично много ме заинтригува
C200 KOMPRESSOR
#27
Публикувано 13 април 2014 - 20:47
Здравейте колеги, ето малко снимки на наличните части които имам.
Прикачени файлове
#28
Публикувано 14 април 2014 - 00:19
Започвай да редиш в коша едно по едно
C200 KOMPRESSOR
#29
Публикувано 09 юни 2014 - 23:06
Здравейте колеги, малко развитие по темата (бавно но славно ). Бенца вече е без двигател и скорости, разкостил съм го и от вътре. Забелязах че дупката която е за скоростния лост е малка, а за автомата трябва да е доста по-голяма. Дупките за захващане също не пасват. Най лесно ще разширя дупката с рязане за да влезе автоматичния скоростен лост, но не ми се иска. Отворен съм за мнения как по хитро да се направи.
Искам да мина коша при двигателя с някакво антикорозионно покритие, можете ли да ме посъветвате с какво?
Знам че проектът върви много бавно, но това са ми възможностите. Все пак си го правя съвсем сам за сега.
Поздрави на всички.
Искам да мина коша при двигателя с някакво антикорозионно покритие, можете ли да ме посъветвате с какво?
Знам че проектът върви много бавно, но това са ми възможностите. Все пак си го правя съвсем сам за сега.
Поздрави на всички.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от mironov_s: 09 юни 2014 - 23:15
#30
Публикувано 09 юни 2014 - 23:29
Щях да казвам да си потърсиш лост от 124ка с автомат но сега видях че твоята кутия е от по-новите с "типтроник" опцията. Май ще се наложи да поорежеш дупката, не е кой знае какво, пробиваш и едни дупки на новите места, прикапваш едни гайки отдолу и ще стане като оригинално. Монтирай си го на мястото на оригиналния лост така че да ти пасне хубаво махагона, после ако се наложи може да направиш корекции по дължината на щангичката от лоста до скоростите.
На коша не мисля че му трябва нещо по-специално от качествено боядисване, щом от завода така е излязъл, направи го като хората и ще те надживее. Ще помогне ако си сложиш всички кори отдолу за да няма достъп на неблагоприятни субстанции до коша
Давай смело, като си правиш сам нещата е най-добре, поне накрая резултата какъвто и да е ще знаеш че си е твое творение и продукт на твоето виждане за нещата
Follow your own star...
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
8 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 8 гости, 0 анонимни