До края на месеца двигателя смятам да е запален и тогава да реша дали да оставя типтроника и да го мъча да тръгне, или да взема автомат от Е300 и да го бодна него.
Поздрави на всички.
Този пост е редактиран от mironov_s: 07 август 2015 - 19:47
Публикувано 07 август 2015 - 19:46
Този пост е редактиран от mironov_s: 07 август 2015 - 19:47
Публикувано 08 август 2015 - 10:18
Здравейте, проекта се развива, тази седмица слагам на двигателя маркучи и всякакви малки неща които излизат малко по малко. Някой може ли да ми предложи какъв кулер да сложа и къде? На тази кола няма място, чудя се къде да напъхам и какъв точно.
режеш два или иначе казано няколко пръста от предната греда и заваряваш желаният от теб кулер
действа безотказно
Публикувано 08 август 2015 - 10:19
Публикувано 08 август 2015 - 14:23
Колега утре ще ти постна снимка да видиш как правя на една 124-ка кулера, такаче да се използва заводската броня (която е свита много назад), и да остане радиатора на климатика, за да може колата да остане с климатик. Това което ти каза колегата Наско, важи за случаите в които си с чочоне броня или нещо от сорта (един вид брони които са с по 10 см по изнесени напред в долната им част спрямо стоковата). Мога да гарантирам че неможеш да вкараш кулер с адекватни размери само с отрязване на няколко см от стковата греда . Ако искаш стокова броня, климатик и кулер в една 124-ка то ЦЯЛАТА ГРЕДА ЗАМИНАВА и се прави нова много тънка но от дебели шини (примерно няколко броя 60х4). В Понеделник ще кача снимка за да видиш как става и ще ти обясня по-подробно но ЦЯЛОСТНОТО изрязване на стоковата греда е задължително... на колата която аз правя, мърдам радиатора назад с 3см, режа цялата греда, махам дунапрените между бронята и завдоската греда, и на тяхно място заварявам нова "греда". И това в случая в който се вкарва кулер с размери на питата 550х230х63... ако искаш нещо по-голямо то радиатора за климатика или стоковата броня трябва да заминат. Но за твоя мотор кулера който споменах в предното си изречение е напълно достатъчен
Публикувано 08 август 2015 - 14:26
Публикувано 08 август 2015 - 22:06
Прави си колата до край , както си се хванал или да не беше ? Не да минаваш на старата кутия ...
Публикувано 08 август 2015 - 22:08
Публикувано 08 август 2015 - 22:57
А защо не сложиш ръчна кутия, а слагаш автомат... и то 4-степенен ... то няма нещо по-лошо което да ти се случи на разхода и вървежа на колата от този автомат ...
Публикувано 08 август 2015 - 23:00
Този пост е редактиран от mironov_s: 08 август 2015 - 23:01
Публикувано 09 август 2015 - 20:32
За това ти говоря , да си направиш типтроника . Какво се мъчиш закарай я да ти я направи човек който го е правил , той е само един в този форум има и втори който би могъл , няма да казвам кои са те се знаят
Публикувано 10 август 2015 - 08:16
Колега ето снимки на колата която правя в момента:
P1050340.JPG 143,74K 17 Брой сваляния P1050342.JPG 132,73K 16 Брой сваляния P1050343.JPG 155,69K 16 Брой сваляния P1050344.JPG 98,43K 16 Брой сваляния
Както казах: Изрязва се цялата греда, включително и основите които държат металния профил под радиатора на охладителната течност. ТОзи профил се подпира по какъвто начин искаш за роговете т.к. той започва да се клати много след като изрежеш гредата, и най-важното подпираш го такаче долната стана на радиатора да влезе с поне 2-3 см навътре към мотора ( да така виското се доближава повече до радиатора от долната страна но пак остават едни около 3см които са достатъчни поне за мен). Както се вижда на последната снимка радиатора на климатика е повдигнат с 3см нагоре т.к. пластмасовия дифузиор на охладителните ел. перки пречи на кулера. Гредата която съм направил е от 3 профила 40х4 и пак за моите разбирания достатъчно здрава за да остане в този и вид. И това е това което трябва да направиш ако искаш да си със стокова броня и работещ климатик.... и в същотовреме да вкараш кулер с размери на питата 550х230х63мм. Мога да гарантирам че при тези условия друг начин за изпълнение НЯМА. Ако си купиш чочоне броня от Боян (benz.bg) нещата стават МНОГО розови, и ще можеш със същите преправяния да сложиш кулер с размери на питата 600х300х76, ако пък си купиш АМГ добавка за стокова броня, нещата стават малко по-розови нооо не достатъчно за да сложиш по-голям кулер, просто работата става малко по-лесна
Публикувано 10 август 2015 - 09:37
Пепи, това моята кола ли е ?
Публикувано 10 август 2015 - 11:19
мхм
Публикувано 10 август 2015 - 21:39
Не той няма какво да се притиснява за място , защото е с ел. перка и 4 цил.
Този пост е редактиран от sers: 10 август 2015 - 21:40
Публикувано 11 август 2015 - 08:45
Еми спи градо тогава ... в такъв случай има място навсякъде за всичко ... Пак обаче да не се подведеш колега да купуваш кулер по-голям от 600х300х76, защото ако си купиш 700х300х100 с какъвто бях аз преди, ще ти се наложи да резнеш малко от единия рог за да се събере Все пак като режеш по колата мисли и предвиждай всичко за да не стане накрая работата с 20 диска на ъглошлайфа и 1 ролка тел на телоподаващото (казвам 1 ролка i 20 диска защото толкова горе-доло отива за една клетка )
Този пост е редактиран от siriospepi: 11 август 2015 - 08:45
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни