Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#76 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 07 August 2015 - 19:46

Здравейте колеги, мечо е вече със сменена стабилизираща щанга от 300Е. Тя е по-дълга от оригиналната на 200Е която опира в алтернатора на новия двигател.

До края на месеца двигателя смятам да е запален и тогава да реша дали да оставя типтроника и да го мъча да тръгне, или да взема автомат от Е300 и да го бодна него.

Поздрави на всички.

Edited by mironov_s, 07 August 2015 - 19:47 .

  • 0

#77 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 08 August 2015 - 10:18

Здравейте, проекта се развива, тази седмица слагам на двигателя маркучи и всякакви малки неща които излизат малко по малко. Някой може ли да ми предложи какъв кулер да сложа и къде? На тази кола няма място, чудя се къде да напъхам и какъв точно.

 

режеш  два или иначе казано няколко пръста от предната греда и заваряваш желаният от теб кулер

 

действа безотказно


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#78 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 08 August 2015 - 10:19

В краен случай така ще стане.
  • 0

#79 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 08 August 2015 - 14:23

Колега утре ще ти постна снимка да видиш как правя на една 124-ка кулера, такаче да се използва заводската броня (която е свита много назад), и да остане радиатора на климатика, за да може колата да остане с климатик. Това което ти каза колегата Наско, важи за случаите в които си с чочоне броня или нещо от сорта (един вид брони които са с по 10 см по изнесени напред в долната им част спрямо стоковата). Мога да гарантирам че неможеш да вкараш кулер с адекватни размери само с отрязване на няколко см от стковата греда . Ако искаш стокова броня, климатик и кулер в една 124-ка то ЦЯЛАТА ГРЕДА ЗАМИНАВА и се прави нова много тънка но от дебели шини (примерно няколко броя 60х4). В Понеделник ще кача снимка за да видиш как става и ще ти обясня по-подробно но ЦЯЛОСТНОТО изрязване на стоковата греда е задължително... на колата която аз правя, мърдам радиатора назад с 3см, режа цялата греда, махам дунапрените между бронята и завдоската греда, и на тяхно място заварявам нова "греда". И това в случая в който се вкарва кулер с размери на питата 550х230х63... ако искаш нещо по-голямо то радиатора за климатика или стоковата броня трябва да заминат. Но за твоя мотор кулера който споменах в предното си изречение е напълно достатъчен :)


  • 0

#80 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 08 August 2015 - 14:26

Добре, ще очаквам снимки колега. Благодаря.
  • 0

#81 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 08 August 2015 - 22:06

Прави си колата до край , както си се хванал или да не беше ? Не да минаваш на старата кутия ...


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#82 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 08 August 2015 - 22:08

Старата вече е продадена защото беше ръчна, само автомат ще слагам.
  • 0

#83 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 08 August 2015 - 22:57

А защо не сложиш ръчна кутия, а слагаш автомат... и то 4-степенен ... то няма нещо по-лошо което да ти се случи на разхода и вървежа на колата от този автомат ... :)


  • 0

#84 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 08 August 2015 - 23:00

В момента е с 5 степенен типтроник, ще гледам него да го излъжа да тръгне. Искам автомат защото не харесвам ръчна скоростна кутия за такъв автомобил.

Edited by mironov_s, 08 August 2015 - 23:01 .

  • 1

#85 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 09 August 2015 - 20:32

За това ти говоря , да си направиш типтроника . Какво се мъчиш закарай я да ти я направи човек който го е правил , той е само един в този форум има и втори който би могъл  , няма да казвам кои са те се знаят :D


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#86 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 10 August 2015 - 08:16

Колега ето снимки на колата която правя в момента:

Attached File  P1050340.JPG   143.74K   17 downloads Attached File  P1050342.JPG   132.73K   16 downloads Attached File  P1050343.JPG   155.69K   16 downloads Attached File  P1050344.JPG   98.43K   16 downloads

 

Както казах: Изрязва се цялата греда, включително и основите които държат металния профил под радиатора на охладителната течност. ТОзи профил се подпира по какъвто начин искаш за роговете т.к. той започва да се клати много след като изрежеш гредата, и най-важното подпираш го такаче долната стана на радиатора да влезе с поне 2-3 см навътре към мотора ( да така виското се доближава повече до радиатора от долната страна но пак остават едни около 3см които са достатъчни поне за мен). Както се вижда на последната снимка радиатора на климатика е повдигнат с 3см нагоре т.к. пластмасовия дифузиор на охладителните ел. перки пречи на кулера. Гредата която съм направил е от 3 профила 40х4 и пак за моите разбирания достатъчно здрава за да остане в този и вид. И това е това което трябва да направиш ако искаш да си със стокова броня и работещ климатик.... и в същотовреме да вкараш кулер с размери на питата 550х230х63мм. Мога да гарантирам че при тези условия друг начин за изпълнение НЯМА. Ако си купиш чочоне броня от Боян (benz.bg) нещата стават МНОГО розови, и ще можеш със същите преправяния да сложиш кулер с размери на питата 600х300х76, ако пък си купиш АМГ добавка за стокова броня, нещата стават малко по-розови нооо не достатъчно за да сложиш по-голям кулер, просто работата става малко по-лесна :)


  • 0

#87 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Posted 10 August 2015 - 09:37

Пепи, това моята кола ли е ?


  • 0

#88 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 10 August 2015 - 11:19

мхм :)


  • 0

#89 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 10 August 2015 - 21:39

Не той няма какво да се притиснява за място , защото е с ел. перка и 4 цил.


Edited by sers, 10 August 2015 - 21:40 .

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#90 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 11 August 2015 - 08:45

Еми спи градо тогава ... в такъв случай има място навсякъде за всичко ... Пак обаче да не се подведеш колега да купуваш кулер по-голям от 600х300х76, защото ако си купиш 700х300х100 с какъвто бях аз преди, ще ти се наложи да резнеш малко от единия рог за да се събере :D Все пак като режеш по колата мисли и предвиждай всичко за да не стане накрая работата с 20 диска на ъглошлайфа и 1 ролка тел на телоподаващото :D (казвам 1 ролка i 20 диска защото толкова горе-доло отива за една клетка :D )


Edited by siriospepi, 11 August 2015 - 08:45 .

  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users