Благодаря ти колега. Нямам ръжда при тунела на скоростите. Това жълтото е нещо като гума.
236 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 юни 2014 - 08:25
#47
Публикувано 27 юни 2014 - 10:54
Стори ми се, че е ръжда. И аз се учудих - там не би трябвало да има ръжда, обикновенно течове от семеринги и картери хвърлят масло там и е мазно - следователно няма условия за ръжда.
Жълтото е полиуретанов уплътнител - слага се по заварки и снадки на два метални листа, за да предпазва от мръсотия и влага.
#48
Публикувано 23 август 2014 - 19:29
Здравейте, вчера борбата беше голяма но в крайна сметка двигателя със скоростите вече са в мечо. Както се вижда на снимките лапите са си от цлк а тампоните от оригиналния ми 200Е двигател. Искам да попитам от какъв мотор да взема лапи и тампони за да легне моторетката както трябва? Все пак е м111 но не знам дали лапите на в124ката и на цлкто са еднакви примерно от м111 200 136к.с.
Бавно но славно
Прикачени файлове
#49
Публикувано 23 август 2014 - 22:12
Тоя мотор според мен няма работа там.Както се казва отпред модеже да сложиш още 4 цилиндъра.
Ползвай си от М111 124-ков мотор да си дойде всичко на мястото.Всички лапи са направени според купето и мотора.
#50
Публикувано 24 август 2014 - 12:51
Тоя мотор според мен няма работа там.Както се казва отпред модеже да сложиш още 4 цилиндъра.
Ползвай си от М111 124-ков мотор да си дойде всичко на мястото.Всички лапи са направени според купето и мотора.
Кажи чесно!!!
#51
Публикувано 24 август 2014 - 15:40
Не знам Круме,поне на снимката ми се вижда че мотора почти е запрял в кората.Аз съм имал 124-ка с М102 и там можеше спокойно да си демонтираш датчик КВ или пък сензора за налягане на маслото,Просто ми се струва ,че разстоянието отзад е малко.Ако съм се заблудил ще ме извинявате.
И все пак дори 1-2см да е напред или назад тоя мотор,а не където трябва после се почват едни разправи с преправяне на скоростната кутия,после с кардана,после със селектора на скоростите(хайде тук ще е автомат,по-малко разправии около селектора).
Та в тоя ред на мисли поне намери една лапа за сравнение да видиш дали ще мръдне на някъде тоя мотор.
При мен като слагах в 190-ката 124-ков мотор ,едно ,че мотора стоеше назад ,ами стоеше 2-3см нагоре.
#52
Публикувано 24 август 2014 - 19:59
Не знам дали ще помогна, но преди няколко седмици сменях М111-то на едно цлк 208, лапите от цлк са 1:1 със лапите от 210тка, някой ако е сравнявал от 210тка и от 124ка лапи да каже ако са същите няма грижи, ако са различни ще трябва да си потърси колегата от 124ка лапи.
Follow your own star...
#53
Публикувано 24 август 2014 - 22:15
Наистина в момента е на милиметри от коша. Утре ще търся лапи за 124 от м111.
Имат ли разлика лапите на 200 (136к.с.) и 220 (150к.с.)?
#54
Публикувано 25 август 2014 - 13:21
Не, същите са.
111 223 07 04 - от ляво
601 223 30 04 - от дясно
#55
Публикувано 28 август 2014 - 17:52
Здравейте, сложих лапи с номерата които е дал Subsonic и двигателя сега е на 3,4 см. от кожуха. Веднага се появи друг проблем. На компресорните двигатели алтернатора е монтиран ниско заради компресора над него, и при мен опира в стабилизиращата щанга. Предполагам че като захвана и скоростната кутия няма да опира защото в момента тя е на трупчета само.
Тампоните на двигателя са от м102 мотор (оригиналните от 200Е). Дали имат разлика с тампоните от м111... (примерно да са по-високи)?
#56
Публикувано 28 август 2014 - 18:05
Да знаеш много ядове ще си спестиш с тия 3-4см.За щангата не съм сигурен,че трябва да я сменяш.Бях гледал един проект с 190-ка,там мисля не я пипаше щангата.На 6 цилиндровите щангата е малко по-напред изнесена.Но първо си хвани мотора,сложи и стойката на кутията и ако тогава имаш някакви ядове ще я мислиш.
#57
Публикувано 28 август 2014 - 19:02
Точно това и ще направя, лошото е че тази скоростна кутия не идва на 2те дупки за оригиналната планка. Ще трябва нещо ръчно да направя явно. Снимки ще кача в неделя.
Този пост е редактиран от mironov_s: 28 август 2014 - 19:04
#58
Публикувано 29 август 2014 - 20:09
Планка се прави за 20 минути със сръчен заварчик , а за щангата най лесно сложи от 6 цилиндрова 124-ка по 20-30 лв. са
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#59
Публикувано 31 август 2014 - 18:31
Ето снимки с лапите от м111. Искам да попитам има ли значение стабилизиращата щанга дали е от дизел или бензин 6так, и ралично ли е захващането към купето?
Прикачени файлове
#60
Публикувано 31 август 2014 - 20:15
НЯма разлика.
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни