Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#46 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 27 June 2014 - 08:25

Благодаря ти колега. Нямам ръжда при тунела на скоростите. Това жълтото е нещо като гума.


  • 0

#47 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 27 June 2014 - 10:54

Стори ми се, че е ръжда. И аз се учудих - там не би трябвало да има ръжда, обикновенно течове от семеринги и картери хвърлят масло там и е мазно - следователно няма условия за ръжда.

Жълтото е полиуретанов уплътнител - слага се по заварки и снадки на два метални листа, за да предпазва от мръсотия и влага.


  • 0

#48 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 23 August 2014 - 19:29

Здравейте, вчера борбата беше голяма но в крайна сметка двигателя със скоростите вече са в мечо. Както се вижда на снимките лапите са си от цлк а тампоните от оригиналния ми 200Е двигател. Искам да попитам от какъв мотор да взема лапи и тампони за да легне моторетката както трябва? Все пак е м111 но не знам дали лапите на в124ката и на цлкто са еднакви примерно от м111 200 136к.с.

Бавно но славно :)

Attached Files


  • 0

#49 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 23 August 2014 - 22:12

Тоя мотор според мен няма работа там.Както се казва отпред модеже да сложиш още 4 цилиндъра.

Ползвай си от М111 124-ков мотор да си дойде всичко на мястото.Всички лапи са направени според купето и мотора.


  • 0

#50 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Posted 24 August 2014 - 12:51

Тоя мотор според мен няма работа там.Както се казва отпред модеже да сложиш още 4 цилиндъра.

Ползвай си от М111 124-ков мотор да си дойде всичко на мястото.Всички лапи са направени според купето и мотора.

 

Кажи чесно!!!  :blink


  • 0

#51 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 24 August 2014 - 15:40

Не знам Круме,поне на снимката ми се вижда че мотора почти е запрял в кората.Аз съм имал 124-ка с М102 и там можеше спокойно да си демонтираш датчик КВ или пък сензора за налягане на маслото,Просто ми се струва ,че разстоянието отзад е малко.Ако съм се заблудил ще ме извинявате.

И все пак дори 1-2см да е напред или назад тоя мотор,а не където трябва после се почват едни разправи с преправяне на скоростната кутия,после с кардана,после със селектора на скоростите(хайде тук ще е автомат,по-малко разправии около селектора).

Та в тоя ред на мисли поне намери една лапа за сравнение да видиш дали ще мръдне на някъде тоя мотор.

При мен като слагах в 190-ката 124-ков мотор ,едно ,че мотора стоеше назад ,ами стоеше 2-3см нагоре.


  • 0

#52 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 24 August 2014 - 19:59

Не знам дали ще помогна, но преди няколко седмици сменях М111-то на едно цлк 208, лапите от цлк са 1:1 със лапите от 210тка, някой ако е сравнявал от 210тка и от 124ка лапи да каже ако са същите няма грижи, ако са различни ще трябва да си потърси колегата от 124ка лапи.


  • 0
Follow your own star...

#53 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 24 August 2014 - 22:15

Наистина в момента е на милиметри от коша. Утре ще търся лапи за 124 от м111.

 

Имат ли разлика лапите на 200 (136к.с.) и 220 (150к.с.)?


  • 0

#54 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 August 2014 - 13:21

Не, същите са.

 

111 223 07 04 - от ляво

601 223 30 04 - от дясно


  • 0

#55 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 28 August 2014 - 17:52

Здравейте, сложих лапи с номерата които е дал Subsonic и двигателя сега е на 3,4 см. от кожуха. Веднага се появи друг проблем. На компресорните двигатели алтернатора е монтиран ниско заради компресора над него, и при мен опира в стабилизиращата щанга. Предполагам че като захвана и скоростната кутия няма да опира защото в момента тя е на трупчета само.

Тампоните на двигателя са от м102 мотор (оригиналните от 200Е). Дали имат разлика с тампоните от м111... (примерно да са по-високи)?


  • 0

#56 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 28 August 2014 - 18:05

Да знаеш много ядове ще си спестиш с тия 3-4см.За щангата не съм сигурен,че трябва да я сменяш.Бях гледал един проект с 190-ка,там мисля не я пипаше щангата.На 6 цилиндровите щангата е малко по-напред изнесена.Но първо си хвани мотора,сложи и стойката на кутията и ако тогава имаш някакви ядове ще я мислиш.


  • 1

#57 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 28 August 2014 - 19:02

Точно това и ще направя, лошото е че тази скоростна кутия не идва на 2те дупки за оригиналната планка. Ще трябва нещо ръчно да направя явно.  Снимки ще кача в неделя.


Edited by mironov_s, 28 August 2014 - 19:04 .

  • 0

#58 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 29 August 2014 - 20:09

Планка се прави за 20 минути със сръчен заварчик , а за щангата най лесно сложи от 6 цилиндрова 124-ка по 20-30 лв. са


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#59 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 31 August 2014 - 18:31

Ето снимки с лапите от м111. Искам да попитам има ли значение стабилизиращата щанга дали е от дизел или бензин 6так, и ралично ли е захващането към купето?

Attached Files


  • 0

#60 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 31 August 2014 - 20:15

НЯма разлика.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users