Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#31 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 10 June 2014 - 13:14

Махагона не се знае дали ще пасне,понеже дупките на махагона при 124 и 190 са различни за ръчка и автомат.

Успех.


  • 0

#32 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 10 June 2014 - 14:58

Махагона пасва, само отвора и дупките които са на купето.
Колеги издирвам ел. схемите за цлк. Ако някой има ще съм благодарен да ги сподели.
  • 0

#33 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 10 June 2014 - 15:34

Според мен трябва да си купиш една стар диагноза,защото ще ти трябва от тук на сетне.С нея ще разбираш какво търси колата  и какво не.Аз лично без стар не бих се оправил с такъв проект.Без диагностиката е стрелба в тъмното.........


  • 1

#34 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 11 June 2014 - 00:30

Коша ако няма ръжди и тем подобни вземи един битум и плескай смело. Друг вариант е цинкова боя. Има една Zinga, проучи я


Edited by BG - 681, 11 June 2014 - 00:31 .

  • 0

Немеца го е измислил !


#35 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 11 June 2014 - 10:14

Коша няма ръжди, искам само да го предпаза и запаза. Благодаря Ви колеги. Ще разуча с какво да го намажа.
  • 0

#36 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 11 June 2014 - 11:46

Експериментирай малко как Hammerite се залепва най-добре на вече боядисана повърхност. Предполагам просто трябва да се тръкне със шкурка, да се надраска леко и после се обезмаслява.

В никакъв случай не плякай битум по коша. Битумът е петролен продукт, не съм сигурен, че температурата от колекторите ще му се отрази добре, а не искаш да се запалиш. 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#37 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 11 June 2014 - 14:58

Битум където и да има в колата, ще се запали чак когато тя вече е изгоряла от нещо друго... Все пак битума се използва за обезшумяване и намаляне на вибрациите... като цяло съм човек който по професия се занимава с акустични обработкии т.н. в колите и немога да разбера битума какво точно приложение би намерил в двигателния отсег. Ако търсиш шумоизлоация за кош-а, или термоизлоация методите са други ... :)


  • 0

#38 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 11 June 2014 - 15:06

За коша не търся, но можеш да споделиш купето как да стане по-тихо.
  • 0

#39 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 11 June 2014 - 21:29

В www.aval-bg.com може да разгледаш за материали и приложението им обяснено много общо... разбира се има много тънкости при обработката на купето особенно ако ги използваш с акустична цел ( да кажем да си правиш готина музка в колата) :)


  • 0

#40 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 12 June 2014 - 08:00

Битум където и да има в колата, ще се запали чак когато тя вече е изгоряла от нещо друго... Все пак битума се използва за обезшумяване и намаляне на вибрациите... като цяло съм човек който по професия се занимава с акустични обработкии т.н. в колите и немога да разбера битума какво точно приложение би намерил в двигателния отсег. Ако търсиш шумоизлоация за кош-а, или термоизлоация методите са други ... :)

Намира приложение в изолиране на самия материал под него.

Обаче на тоя битум пламната му температура я дават 230-250градуса...като преди тази температура започва да отделя някакви газове...До колкото знам на атмосферен мотор газовете излизат с температура около 700-800 градуса.Друг е въпроса колектора до колко градуса се нагрява.Както и да е,при наличието на такъв богат пазар от разни антикорозионни химикали ,просто няма смисъл да се правят експерименти.


  • 2

#41 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 12 June 2014 - 16:27

Коша обикновенно не ръждясва, защото топлината от двигателя спомага да се изпари евентуално попадналата там вода, а и не се мърси много ако имаш кора.

Може да напръскаш с консервиращ парафин, а близките участъци до двигателя остави както са си, ако оригиналното покритие не е мръднало там.

По-добре огледай около средното и задното гърне и при праговете.


  • 0

#42 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 25 June 2014 - 18:58

Здравейте, коша вече е измит с меглио и след това с водоструйка и сега е готов за боядисване. Там където има леко наранено ще го мина с ПРОТЕКТА 3 в 1, а всичко останало с БОДИ 910. Изрязах дупката за скоростния лост и пробих дупките за захващането и, но сега като сложа скоростния лост и дървото виждам, че скоростния лост е с 1 см. по-ниско. Сега умувам с какво да го повдигна. Двигателя и скоростите ще ги слагам след като боядисам коша.

 

Някой да знае как точно се заключва волана на ЦЛКто, защото към контактния ключ няма нищо което да отива към волана?

 

Няма да мога да се оправя с инсталацията защото нямам схеми. Има ли от къде да взема такива или някой който може да ми помогне да отделя всички ненужни кабели. Искам само инсталацията за двигателя, скоростите и за ключалката да използвам.

 

Поздрави на всички. 

Attached Files


  • 0

#43 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 25 June 2014 - 21:17

Има отделна блокировка за кормилния прът-поне при w210 фейса е така,предполагам,че и цлк-то е така.При 210-та е обвързано с паленето на колата и без тази блокировка колата не пали.Ти продължаваш да искаш да отделяш моторната инсталация и тази на кутията,но това направиш ли го кутията няма да ти работи пък много ме съмнява и мотора да заработи.Направи си експеримент преди да режеш каквото и да е,навържи го мотора и кутията вън от колата и пробвай да го запалиш-за да се убедиш в това което говоря.Еспито също е свързано с работата на кутията,не се заблуждавай от клипа на Димитър как колата работи,там има много голяма разлика(автомобила е с ръчна кутия),а не с типтроника .


  • 3

#44 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 25 June 2014 - 21:21

Волана се заключва с електрически патрон , който се командва от това което наричаш контактен ключ. ;)

И най-много слушай "Chochone" какво ти казва .


Edited by sers, 25 June 2014 - 21:23 .

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#45 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Posted 26 June 2014 - 10:16

 Не мажи нито с протекта, нито с Боди. Има много по-подходящи продукти за целта.

 Където си одраскал до гол метал - намажи с Mr. Zink - това е цинков грудн, който, макар и български, е много добър и вече изпитан. Ако е на място, което не е изложено на атмосферните условия - например коша - може да го боядисаш ако е около двигателя, ако е далеч от жегата да го напръскаш с продукта на Carsystem KS-500 - битумно покритие или KS-1000, върху който впоследствие ако решиш може и да боядисаш.

 Отдолу може да направиш същото, като между битумното покритие и цинка положиш един слой епоксиден грунд - той ще предпази цинковото покритие от ударите на камъчетата, когато битумното се одраска.

 В кухините напръскай Carsystem KS-300 или аналогичен продукт.

 Тунела на скоростите е ръждясал. Изчисти ръждата, после цинково покритие и след него може директно да напръскаш с KS-800 или аналогичен продукт - парафиново покритие.

 Успех!


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users