236 replies to this topic
#211
Posted 16 October 2018 - 16:24
Като стигнеш до него пиши аз ще ти дам номер на моя който е от БМВ и включва на 93 този ми лепна най добре
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#213
Posted 17 October 2018 - 07:07
Знам,на вид е същия с резба 14 х1.5
Само го заменяш
Sent from my iPhone using Tapatalk
Само го заменяш
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by mitkofitnes, 17 October 2018 - 07:08 .
#214
Posted 17 October 2018 - 08:40
Направо напиши номера на частта и предварително благодаря
#215
Posted 17 October 2018 - 10:43
Sent from my iPhone using Tapatalk
#216
Posted 05 November 2018 - 21:26
Датчика го взех и утре ще го сменя.
Имам промлем с ламбда сондата. Първо нека споделя, че двигателя го взех с изпускателна система срязана малко след първата ламбда. За втората не съм намерил окабеляване даже. Та оказа се, че съм за нова ламбда защото на стар диагнозата излизаше грешка и на живите данни нямаше никой. Смених я и сега грешките не искат да се изтрият следователно компа не я ползва за да промени сместа, а живите данни вече си показват стойностите от ламбдата. Някакви идеи?
Имам промлем с ламбда сондата. Първо нека споделя, че двигателя го взех с изпускателна система срязана малко след първата ламбда. За втората не съм намерил окабеляване даже. Та оказа се, че съм за нова ламбда защото на стар диагнозата излизаше грешка и на живите данни нямаше никой. Смених я и сега грешките не искат да се изтрият следователно компа не я ползва за да промени сместа, а живите данни вече си показват стойностите от ламбдата. Някакви идеи?
#217
Posted 08 November 2018 - 12:07
Малко информация за разход на гориво. Сега смятам и по груби сметки колата ми е изгорила към 12 литра за 100тина км. Това е смесено и градско и извънградско със задръстване по младост в пиков час. Имаше повече спокойно каране и рядко ръчка в този пробег. Трябва на извънградско да я засека колко ще харчи. Как ви се струва разхода? За мен може и по малко след слагането на интеркулер и оригинална филтърна кутия (която да си смуче хладен въздух отпред).
#218
Posted 08 November 2018 - 12:44
Толкова гори и моя М111.944. Разхода е супер.
#219
Posted 08 November 2018 - 13:38
Перфектен разход.
#220
Posted 13 November 2018 - 08:24
За сметка на хладния въздух ,който ще имаш от филтърната кутия,топлия въздух пък ти помага за бързото загряване на мотора в този период от годината.
12 литра смесено си е супер.
#221
Posted 20 November 2018 - 12:04
Колеги имам въпрос за по запознатите. Вакуум помпата за сервото (моята е с номер a2024300032) постоянно ли работи при запален двигател?
#222
Posted 20 November 2018 - 12:06
Аз залагам на отговор "да".Колеги имам въпрос за по запознатите. Вакуум помпата за сервото (моята е с номер a2024300032) постоянно ли работи при запален двигател?
Ако въпросът е дали като надуе сервото,тя спира за определено време,тогава не знам.
Помпата която съм свалял на друга кола беше свързана с разпределителния вал,така че работеше постоянно.
Edited by daimler1, 20 November 2018 - 12:12 .
#223
Posted 20 November 2018 - 12:18
Питам за да знам как да я свържа. Още не съм видял дали минава през модули които да я управляват и за това питам.
#224
Posted 02 July 2019 - 16:08
Малко да събудя темата. Колата я карам вече 3 месеца като ежедневна.
Сложих и серво от W140 с нова спирачна помпа от W124...леле сега колата спира с лекота. Следващата стъпка по спирачната система ще е други спирачни апарати с по-големи дискове. От W208 320 мога да взема но ми казаха че 15ки джанти няма да мога да сложа (това мен не ме устройва).
По двигателя имах проблем с всмукателния колектор. Беше се пукнал защото опираше в секторната кутия. Сменх го със здрав и вдигнах двигателя за да не опира (ако двигателя беше преди фейса нямаше да имам този проблем защото там колектора е по-къс). Все още съм със спортен въздушен филтър и компресора вие прекалено силно. Трябва да сложа оригинална въздушна кутия и си мисля да е от W203 (от W208 не става защото на W124ката там е казанчето за чистачки). Някой колега дали ще може да измери с какви размери е филтърната кутия на W203 200К?
Това което искам да попитам е за изпускателната система. От колектора имам един резонатор и после се свързва към оригиналното средно и крайно гърне на W124ката. Получава се едно ужасно придрънчване на празен ход и когато подадеш газ от тръбата между средното гърне и колектора. Нямам изпускане и не е от предпазителите, от самата тръба си идва този звук. Въпроса ми е какво да сложа и как да променя системата за да е тих двигателя.
Снимки ще постна по-късно
#225
Posted 02 July 2019 - 21:01
Снимки
Изпратено от моят Nokia 8.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 8.1 с помощта на Tapatalk
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторStarted by skmonsta, 02 Aug 2023 w124, 200e, Климатик, перки and 3 more... |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Started by sasho0808, 03 Oct 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Started by Nikolay Ilkov, 27 Aug 2019 s204, c200, kompressor and 3 more... |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Started by Reigon, 16 Feb 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorStarted by mmarinov, 26 Mar 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка and 2 more... |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users