mironov_s има ли напредък
236 мнения по тази тема
#151
Публикувано 13 ноември 2017 - 10:06
#152
Публикувано 14 ноември 2017 - 14:13
Сега свалям дифа от 124ката. Чаках доста време оригинални семеринги за новия диф. Имам въпроси.
Какво масло ще ми препоръчате да сложа на дифа?
Тампоните на шенкелите са заминали и искам да ги сменя. Можете ли да ми препоръчате на коя фирма да сложа, или да взимам оригинални?
Какво масло ще ми препоръчате да сложа на дифа?
Тампоните на шенкелите са заминали и искам да ги сменя. Можете ли да ми препоръчате на коя фирма да сложа, или да взимам оригинални?
#153
Публикувано 14 ноември 2017 - 15:01
На кое викаш тампони на шенкелите - долу на втулките в основата ли ... Двата странични семеринга ли си поръча или и предния - ако не е тайна - скъпня ли са и от къде ги поръча ... Не забравяй да направиш отдушника като чистонов ... Ако ще сменяш и предната семерина внимавай да не пренатегнеш гайката на трилъчката отпред, че ще смачкаш разпорната втулка вътре ... Стегни гайката на ръка - пак там до същото място до където си е била стегната и преди това ( ще се ориентираш по удареното - нали има ударено на самата гайка) ... Масла по тия стари диференциали аз слагам на Fuchs Titan от Аутоплюса - те са официален представител - до сега на менте не съм удрял
#154
Публикувано 14 ноември 2017 - 15:30
За този тампон питам
WP_20171114_15_08_02_Pro.jpg 108,63K
11 Брой сваляния . Обадих се на ивайжет и там струва 100лв бройката. Гледам има ги на фирми TRW, SWAG, FEBI и LEMFORDER между 20-30лв. Та питам дали има смисъл да купувам от друга фирма. Ако след 1 година се ще трябва пак да се сменя по-добре оригинални да взема.
За дифа сменям само 2та семеринга от към чашките. Цената им е по 22лв. Този от към кардана може да се смени и без да се сваля дифа, а и от там не тече за момента.
WP_20171114_14_41_46_Pro.jpg 125,2K 11 Брой сваляния WP_20171114_14_41_52_Pro 1.jpg 132,82K 11 Брой сваляния WP_20171114_14_36_08_Pro.jpg 128,37K 10 Брой сваляния
За дифа сменям само 2та семеринга от към чашките. Цената им е по 22лв. Този от към кардана може да се смени и без да се сваля дифа, а и от там не тече за момента.
WP_20171114_14_41_46_Pro.jpg 125,2K 11 Брой сваляния WP_20171114_14_41_52_Pro 1.jpg 132,82K 11 Брой сваляния WP_20171114_14_36_08_Pro.jpg 128,37K 10 Брой сваляния
Този пост е редактиран от mironov_s: 14 ноември 2017 - 15:31
#155
Публикувано 14 ноември 2017 - 17:05
Стихнах до почистване на отдушника на дифа. Може ли малко разяснение как точно да го почистя? Опитах се да го сваля от капака за по-добра видимост, но не успях да го развия.
#156
Публикувано 14 ноември 2017 - 20:36
Хвани капака към дифа с два три болта (ако е смъкнат в момента) да ти е удобно и да имаш упора ... почисти около основата му и ще видиш нещо като гайка - с ключ 17 мисля че се отвиваше. След като го смъкнеш го продухай с компресора и го накисни в обезмаслител да светне ... От къде купуваш семерингите ...
#157
Публикувано 14 ноември 2017 - 22:27
С ключ 17 се развива, потвърждавам. Някои отдушници имат филц в цилиндърчето - други нямат, или е бил изваден.
#158
Публикувано 15 ноември 2017 - 01:12
Ок,ще пробвам пак с капака на дифа. Семерингите съм ги взел от ивайжет.
#159
Публикувано 21 ноември 2017 - 13:00
Днес попаднах на един проблем. Реших да затворя капака на дифа, но поставянето му сега е невъзможно. Капака опира в големите чашки и не може да прилепне.
WP_20171121_12_27_14_Pro.jpg 97,66K 9 Брой сваляния WP_20171121_12_27_31_Pro.jpg 118,41K 9 Брой сваляния
Хванах да меря. Разстояние между чашките 194мм WP_20171121_12_32_02_Pro.jpg 115,56K 9 Брой сваляния, капака е 203мм WP_20171121_12_33_15_Pro.jpg 90,56K 9 Брой сваляния и корпуса на дифа е 175мм.
Веднага ми се прииска да отида с капака до шмиргела и да го изпиля от двете страни, но реших да споделя проблема тук за да се реши най-разумно. Не знам дали има по-тесен капак, който да пасне.
WP_20171121_12_27_14_Pro.jpg 97,66K 9 Брой сваляния WP_20171121_12_27_31_Pro.jpg 118,41K 9 Брой сваляния
Хванах да меря. Разстояние между чашките 194мм WP_20171121_12_32_02_Pro.jpg 115,56K 9 Брой сваляния, капака е 203мм WP_20171121_12_33_15_Pro.jpg 90,56K 9 Брой сваляния и корпуса на дифа е 175мм.
Веднага ми се прииска да отида с капака до шмиргела и да го изпиля от двете страни, но реших да споделя проблема тук за да се реши най-разумно. Не знам дали има по-тесен капак, който да пасне.
#160
Публикувано 21 ноември 2017 - 13:21
Има разбира се - по-тесни капаци - съобразени с размера на големите чашки ... Аз обаче ако съм на твое място - щом става въпрос само за 9 мм. или за по 4,5 мм. на страна бих пробвал да го пилна леко на шмиргелчето и да не се занимавам .. Естествено трябва да го съобразиш така, че колкото и да отнемеш все да остане "месо" около дупката за болта която се пада там на най-изнесената част ... Да остане метал и от външната страна на болта - все пак тоя капак ще носи тежестта на целия диференциал и отделно на тази контактна площ ще разчита силикона, за да ти държи да не протича масло отзад ...
Този пост е редактиран от bat_lambo: 21 ноември 2017 - 13:24
#161
Публикувано 22 ноември 2017 - 17:54
Днес имаше корекции. Като се замисля това е 2рото нещо което преправям с пилене и рязане за да стане.
WP_20171122_16_43_10_Pro.jpg 114,52K 16 Брой сваляния WP_20171122_16_43_51_Pro.jpg 105,89K 16 Брой сваляния WP_20171122_16_43_24_Pro.jpg 97,19K 16 Брой сваляния WP_20171122_16_43_44_Pro.jpg 113,23K 16 Брой сваляния
Да попитам и за тампоните на дифа. С какви бихте ми препоръчали да ги сменя? Утре ще се обадя да попитам за цената на оригинални.
WP_20171122_16_43_10_Pro.jpg 114,52K 16 Брой сваляния WP_20171122_16_43_51_Pro.jpg 105,89K 16 Брой сваляния WP_20171122_16_43_24_Pro.jpg 97,19K 16 Брой сваляния WP_20171122_16_43_44_Pro.jpg 113,23K 16 Брой сваляния
Да попитам и за тампоните на дифа. С какви бихте ми препоръчали да ги сменя? Утре ще се обадя да попитам за цената на оригинални.
Този пост е редактиран от mironov_s: 22 ноември 2017 - 17:56
#162
Публикувано 22 ноември 2017 - 18:06
Много добре си се справил даже. Почисти ли отдушника? За тампоните на диференциала нека споделят колеги, които имат такава екстра - аз карам само 190-ки и там такова чудо нема
#163
Публикувано 29 ноември 2017 - 09:14
Купувал съм някакви усилени миеле HD серия.Не бяха нещо скъпо.
#164
Публикувано 29 ноември 2017 - 22:41
Малко ъпдейт.
Отдушника на дифа не мога да го развия...напъвах го дори с ключ и тръба за рамо. Страх ме е да не го счупя. Поръчал съм оригинални тампони за шенкелите (100лв. бр.), тампони за дифа (35лв. бр.) (за сега само задните 2), биалетки лява и дясна (28лв. бр.). Искат ми за предния тампон на дифа 116лв. Първо ще видя моя в какво състояние е, но почти на 100% ще го сменя и него.
Отдушника на дифа не мога да го развия...напъвах го дори с ключ и тръба за рамо. Страх ме е да не го счупя. Поръчал съм оригинални тампони за шенкелите (100лв. бр.), тампони за дифа (35лв. бр.) (за сега само задните 2), биалетки лява и дясна (28лв. бр.). Искат ми за предния тампон на дифа 116лв. Първо ще видя моя в какво състояние е, но почти на 100% ще го сменя и него.
#165
Публикувано 29 ноември 2017 - 23:50
Напъвай здраво, няма какво да счупиш. Ако го строшиш ще ти пратя друг капак ( е ... и него ще трябва да го изпилиш по краищата също ) ... Когато пъхнеш ключа до края около "гайката" на отдушника - понякога едното му уше на гаечния ключ се опира в самия капак на дифа и като напъваш той няма на къде да отиде - самия ключ е опрял в капака на диференциала и няма ход на никъде ... не знам дали ме разбираш ... да не е и при теб такъв проблема ...
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни