Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#151 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 13 November 2017 - 10:06

mironov_s има ли напредък :beer


  • 0

#152 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 14 November 2017 - 14:13

Сега свалям дифа от 124ката. Чаках доста време оригинални семеринги за новия диф. Имам въпроси.
Какво масло ще ми препоръчате да сложа на дифа?
Тампоните на шенкелите са заминали и искам да ги сменя. Можете ли да ми препоръчате на коя фирма да сложа, или да взимам оригинални?
  • 0

#153 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 14 November 2017 - 15:01

На кое викаш тампони на шенкелите - долу на втулките в основата ли ... Двата странични семеринга ли си поръча или и предния - ако не е тайна - скъпня ли са и от къде ги поръча ... Не забравяй да направиш отдушника като чистонов ... Ако ще сменяш и предната семерина внимавай да не пренатегнеш гайката на трилъчката отпред, че ще смачкаш разпорната втулка вътре ... Стегни гайката на ръка - пак там до същото място до където си е била стегната и преди това ( ще се ориентираш по удареното - нали има ударено на самата гайка) ... Масла по тия стари диференциали аз слагам на Fuchs Titan от Аутоплюса - те са официален представител - до сега на менте не съм удрял :beer


  • 0

#154 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 14 November 2017 - 15:30

За този тампон питам Attached File  WP_20171114_15_08_02_Pro.jpg   108.63K   11 downloads . Обадих се на ивайжет и там струва 100лв бройката. Гледам има ги на фирми TRW, SWAG, FEBI и LEMFORDER между 20-30лв. Та питам дали има смисъл да купувам от друга фирма. Ако след 1 година се ще трябва пак да се сменя по-добре оригинални да взема.

За дифа сменям само 2та семеринга от към чашките. Цената им е по 22лв. Този от към кардана може да се смени и без да се сваля дифа, а и от там не тече за момента.

Attached File  WP_20171114_14_41_46_Pro.jpg   125.2K   11 downloads Attached File  WP_20171114_14_41_52_Pro 1.jpg   132.82K   11 downloads Attached File  WP_20171114_14_36_08_Pro.jpg   128.37K   10 downloads

Edited by mironov_s, 14 November 2017 - 15:31 .

  • 0

#155 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 14 November 2017 - 17:05

Стихнах до почистване на отдушника на дифа. Може ли малко разяснение как точно да го почистя? Опитах се да го сваля от капака за по-добра видимост, но не успях да го развия.
  • 0

#156 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 14 November 2017 - 20:36

Хвани капака към дифа с два три болта (ако е смъкнат в момента) да ти е удобно и да имаш упора ... почисти около основата му и ще видиш нещо като гайка - с ключ 17 мисля че се отвиваше. След като го смъкнеш го продухай с компресора и го накисни в обезмаслител да светне ... От къде купуваш семерингите ... :beer

P82220100.jpg


  • 0

#157 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,603 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 14 November 2017 - 22:27

С ключ 17 се развива, потвърждавам. Някои отдушници имат филц в цилиндърчето - други нямат, или е бил изваден. :)


  • 0

#158 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 15 November 2017 - 01:12

Ок,ще пробвам пак с капака на дифа. Семерингите съм ги взел от ивайжет.
  • 0

#159 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 21 November 2017 - 13:00

Днес попаднах на един проблем. Реших да затворя капака на дифа, но поставянето му сега е невъзможно. Капака опира в големите чашки и не може да прилепне.
Attached File  WP_20171121_12_27_14_Pro.jpg   97.66K   9 downloads Attached File  WP_20171121_12_27_31_Pro.jpg   118.41K   9 downloads

Хванах да меря. Разстояние между чашките 194мм Attached File  WP_20171121_12_32_02_Pro.jpg   115.56K   9 downloads, капака е 203мм Attached File  WP_20171121_12_33_15_Pro.jpg   90.56K   9 downloads и корпуса на дифа е 175мм.

Веднага ми се прииска да отида с капака до шмиргела и да го изпиля от двете страни, но реших да споделя проблема тук за да се реши най-разумно. Не знам дали има по-тесен капак, който да пасне.
  • 0

#160 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 21 November 2017 - 13:21

Има разбира се - по-тесни капаци - съобразени с размера на големите чашки ... Аз обаче ако съм на твое място - щом става въпрос само за 9 мм. или за по 4,5 мм. на страна бих пробвал да го пилна леко на шмиргелчето и да не се занимавам .. Естествено трябва да го съобразиш така, че колкото и да отнемеш все да остане "месо" около дупката за болта която се пада там на най-изнесената част ... Да остане метал и от външната страна на болта - все пак тоя капак ще носи тежестта на целия диференциал и отделно на тази контактна площ ще разчита силикона, за да ти държи да не протича масло отзад ... :beer


Edited by bat_lambo, 21 November 2017 - 13:24 .

  • 0

#161 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 22 November 2017 - 17:54

Днес имаше корекции. Като се замисля това е 2рото нещо което преправям с пилене и рязане за да стане.

Attached File  WP_20171122_16_43_10_Pro.jpg   114.52K   16 downloads Attached File  WP_20171122_16_43_51_Pro.jpg   105.89K   16 downloads Attached File  WP_20171122_16_43_24_Pro.jpg   97.19K   16 downloads Attached File  WP_20171122_16_43_44_Pro.jpg   113.23K   16 downloads

Да попитам и за тампоните на дифа. С какви бихте ми препоръчали да ги сменя? Утре ще се обадя да попитам за цената на оригинални.

Edited by mironov_s, 22 November 2017 - 17:56 .

  • 0

#162 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 22 November 2017 - 18:06

Много добре си се справил даже. Почисти ли отдушника? За тампоните на диференциала нека споделят колеги, които имат такава екстра - аз карам само 190-ки и там такова чудо нема :beer


  • 0

#163 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 29 November 2017 - 09:14

Купувал съм някакви усилени миеле HD серия.Не бяха нещо скъпо.


  • 0

#164 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Posted 29 November 2017 - 22:41

Малко ъпдейт.
Отдушника на дифа не мога да го развия...напъвах го дори с ключ и тръба за рамо. Страх ме е да не го счупя. Поръчал съм оригинални тампони за шенкелите (100лв. бр.), тампони за дифа (35лв. бр.) (за сега само задните 2), биалетки лява и дясна (28лв. бр.). Искат ми за предния тампон на дифа 116лв. Първо ще видя моя в какво състояние е, но почти на 100% ще го сменя и него.
  • 0

#165 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Posted 29 November 2017 - 23:50

Напъвай здраво, няма какво да счупиш. Ако го строшиш ще ти пратя друг капак ( е ... и него ще трябва да го изпилиш по краищата също :) ) ... Когато пъхнеш ключа до края около "гайката" на отдушника - понякога едното му уше на гаечния ключ се опира в самия капак на дифа и като напъваш той няма на къде да отиде - самия ключ е опрял в капака на диференциала и няма ход на никъде ... не знам дали ме разбираш ... да не е и при теб такъв проблема ... :beer


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users