Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#151 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 13 ноември 2017 - 10:06

mironov_s има ли напредък :beer


  • 0

#152 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 14 ноември 2017 - 14:13

Сега свалям дифа от 124ката. Чаках доста време оригинални семеринги за новия диф. Имам въпроси.
Какво масло ще ми препоръчате да сложа на дифа?
Тампоните на шенкелите са заминали и искам да ги сменя. Можете ли да ми препоръчате на коя фирма да сложа, или да взимам оригинални?
  • 0

#153 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 14 ноември 2017 - 15:01

На кое викаш тампони на шенкелите - долу на втулките в основата ли ... Двата странични семеринга ли си поръча или и предния - ако не е тайна - скъпня ли са и от къде ги поръча ... Не забравяй да направиш отдушника като чистонов ... Ако ще сменяш и предната семерина внимавай да не пренатегнеш гайката на трилъчката отпред, че ще смачкаш разпорната втулка вътре ... Стегни гайката на ръка - пак там до същото място до където си е била стегната и преди това ( ще се ориентираш по удареното - нали има ударено на самата гайка) ... Масла по тия стари диференциали аз слагам на Fuchs Titan от Аутоплюса - те са официален представител - до сега на менте не съм удрял :beer


  • 0

#154 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 14 ноември 2017 - 15:30

За този тампон питам Прикачен файл  WP_20171114_15_08_02_Pro.jpg   108,63K   11 Брой сваляния . Обадих се на ивайжет и там струва 100лв бройката. Гледам има ги на фирми TRW, SWAG, FEBI и LEMFORDER между 20-30лв. Та питам дали има смисъл да купувам от друга фирма. Ако след 1 година се ще трябва пак да се сменя по-добре оригинални да взема.

За дифа сменям само 2та семеринга от към чашките. Цената им е по 22лв. Този от към кардана може да се смени и без да се сваля дифа, а и от там не тече за момента.

Прикачен файл  WP_20171114_14_41_46_Pro.jpg   125,2K   11 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171114_14_41_52_Pro 1.jpg   132,82K   11 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171114_14_36_08_Pro.jpg   128,37K   10 Брой сваляния

Този пост е редактиран от mironov_s: 14 ноември 2017 - 15:31

  • 0

#155 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 14 ноември 2017 - 17:05

Стихнах до почистване на отдушника на дифа. Може ли малко разяснение как точно да го почистя? Опитах се да го сваля от капака за по-добра видимост, но не успях да го развия.
  • 0

#156 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 14 ноември 2017 - 20:36

Хвани капака към дифа с два три болта (ако е смъкнат в момента) да ти е удобно и да имаш упора ... почисти около основата му и ще видиш нещо като гайка - с ключ 17 мисля че се отвиваше. След като го смъкнеш го продухай с компресора и го накисни в обезмаслител да светне ... От къде купуваш семерингите ... :beer

P82220100.jpg


  • 0

#157 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 ноември 2017 - 22:27

С ключ 17 се развива, потвърждавам. Някои отдушници имат филц в цилиндърчето - други нямат, или е бил изваден. :)


  • 0

#158 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 15 ноември 2017 - 01:12

Ок,ще пробвам пак с капака на дифа. Семерингите съм ги взел от ивайжет.
  • 0

#159 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 21 ноември 2017 - 13:00

Днес попаднах на един проблем. Реших да затворя капака на дифа, но поставянето му сега е невъзможно. Капака опира в големите чашки и не може да прилепне.
Прикачен файл  WP_20171121_12_27_14_Pro.jpg   97,66K   9 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171121_12_27_31_Pro.jpg   118,41K   9 Брой сваляния

Хванах да меря. Разстояние между чашките 194мм Прикачен файл  WP_20171121_12_32_02_Pro.jpg   115,56K   9 Брой сваляния, капака е 203мм Прикачен файл  WP_20171121_12_33_15_Pro.jpg   90,56K   9 Брой сваляния и корпуса на дифа е 175мм.

Веднага ми се прииска да отида с капака до шмиргела и да го изпиля от двете страни, но реших да споделя проблема тук за да се реши най-разумно. Не знам дали има по-тесен капак, който да пасне.
  • 0

#160 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 21 ноември 2017 - 13:21

Има разбира се - по-тесни капаци - съобразени с размера на големите чашки ... Аз обаче ако съм на твое място - щом става въпрос само за 9 мм. или за по 4,5 мм. на страна бих пробвал да го пилна леко на шмиргелчето и да не се занимавам .. Естествено трябва да го съобразиш така, че колкото и да отнемеш все да остане "месо" около дупката за болта която се пада там на най-изнесената част ... Да остане метал и от външната страна на болта - все пак тоя капак ще носи тежестта на целия диференциал и отделно на тази контактна площ ще разчита силикона, за да ти държи да не протича масло отзад ... :beer


Този пост е редактиран от bat_lambo: 21 ноември 2017 - 13:24

  • 0

#161 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 22 ноември 2017 - 17:54

Днес имаше корекции. Като се замисля това е 2рото нещо което преправям с пилене и рязане за да стане.

Прикачен файл  WP_20171122_16_43_10_Pro.jpg   114,52K   16 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171122_16_43_51_Pro.jpg   105,89K   16 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171122_16_43_24_Pro.jpg   97,19K   16 Брой сваляния Прикачен файл  WP_20171122_16_43_44_Pro.jpg   113,23K   16 Брой сваляния

Да попитам и за тампоните на дифа. С какви бихте ми препоръчали да ги сменя? Утре ще се обадя да попитам за цената на оригинални.

Този пост е редактиран от mironov_s: 22 ноември 2017 - 17:56

  • 0

#162 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 22 ноември 2017 - 18:06

Много добре си се справил даже. Почисти ли отдушника? За тампоните на диференциала нека споделят колеги, които имат такава екстра - аз карам само 190-ки и там такова чудо нема :beer


  • 0

#163 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 29 ноември 2017 - 09:14

Купувал съм някакви усилени миеле HD серия.Не бяха нещо скъпо.


  • 0

#164 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 29 ноември 2017 - 22:41

Малко ъпдейт.
Отдушника на дифа не мога да го развия...напъвах го дори с ключ и тръба за рамо. Страх ме е да не го счупя. Поръчал съм оригинални тампони за шенкелите (100лв. бр.), тампони за дифа (35лв. бр.) (за сега само задните 2), биалетки лява и дясна (28лв. бр.). Искат ми за предния тампон на дифа 116лв. Първо ще видя моя в какво състояние е, но почти на 100% ще го сменя и него.
  • 0

#165 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 29 ноември 2017 - 23:50

Напъвай здраво, няма какво да счупиш. Ако го строшиш ще ти пратя друг капак ( е ... и него ще трябва да го изпилиш по краищата също :) ) ... Когато пъхнеш ключа до края около "гайката" на отдушника - понякога едното му уше на гаечния ключ се опира в самия капак на дифа и като напъваш той няма на къде да отиде - самия ключ е опрял в капака на диференциала и няма ход на никъде ... не знам дали ме разбираш ... да не е и при теб такъв проблема ... :beer


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни