Здравейте колеги, от много дълго време искам да сменя двигателя (200 122к.с.) на бенца с по мощен. Идеята е да се направи автомобил който ще се ползва ежедневно, с добра динамика, г/д добър разход и автоматик. Спрях се на вече закупения двигател от CLK W208 230 compressor 197к.с. с автоматични скорости типтроник. Всичко съм взел пълен комплект: оборудван двигател с всички помпи, алтернатор, компресор за климатик абе каквото е под капака всичко измъкнах с все скоростите.
Проекта ще се започне в края на месеца. Цялата инсталация на бенца имам, и мисля да започна първо с нея. Ще проследя кабелите които са от компютъра и ще ги отделя от другите.
Искам да попитам понеже нямам километраж за новия двигател от какъв модел ще пасне? (до колкото разбрах без километраж няма да запали)
Не съм имал до сега двигател с компресор. Какво масло трябва да му купя, защото капака ми е счупен? Чувал съм, че има различни компресори, моя от кой модел е и има ли нещо по специално като поддръжка?
Автомобила е с челен удар и интеркулера заедно с капака на компресора са счупени. Ако знаете да се продават частите които ми трябват ще съм благодарен да ме свърщете с тях.
Благодаря Ви предварително.
236 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 април 2014 - 14:18
#2
Публикувано 02 април 2014 - 15:46
Имам подозрения, че ще трябва да натъпчеш половината CLK в 124ката.
Газта му е електронна, ключът е рибката.
Частите лесно се намират, дори и в продавалник, има коли на части по моргите на Околовръстното.
Компресорът ползва собствено масло, купува се от Балканстар. Много е малко количеството.
Двигателят е с 5в40 229.3 спецификация, каквото и да е.
Вкарваш се в солиден филм с малко налична информация.
Успех и документирай до колкото е възможно подкарването, понеже никъде не съм виждал точно какво се иска да се върже, за да тръгне двг. като хората.
Газта му е електронна, ключът е рибката.
Частите лесно се намират, дори и в продавалник, има коли на части по моргите на Околовръстното.
Компресорът ползва собствено масло, купува се от Балканстар. Много е малко количеството.
Двигателят е с 5в40 229.3 спецификация, каквото и да е.
Вкарваш се в солиден филм с малко налична информация.
Успех и документирай до колкото е възможно подкарването, понеже никъде не съм виждал точно какво се иска да се върже, за да тръгне двг. като хората.
#3
Публикувано 02 април 2014 - 16:26
Ще следя с интерес темата ,защото и на мен ми минават някви мераци за смяна на двигател на 124ка, но .... по вероятно е да си купя друга кола направо
#4
Публикувано 02 април 2014 - 16:51
Колега,трябваше цялата кола да вземеш.Особено с автомат още по-трудно ще я подкараш.
Табло също ще трябва да сложиш от цлк-то.
Еко едно клипче
#5
Публикувано 02 април 2014 - 16:59
Здравей,
Интересно си се заиграл.
Компресора трябва да има номер, по него ще разберем, макар да ми прилича на М45.
Маслото в компресора:
МБ номер - А000 989 62 01 - в Балкан Стар струва доста
Има същото, но GM 12345982 ~ 40 лв можеш да го поръчаш от представител на Опел.
#6
Публикувано 02 април 2014 - 17:49
Ще следя с интерес темата ,защото и на мен ми минават някви мераци за смяна на двигател на 124ка, но .... по вероятно е да си купя друга кола направо
Eдин човек с нормално мислене.
#7
Публикувано 02 април 2014 - 17:56
Ще следя с интерес темата ,защото и на мен ми минават някви мераци за смяна на двигател на 124ка, но .... по вероятно е да си купя друга кола направо
Eдин човек с нормално мислене.
Нещо лошо ли има да се вкараш във филма с трансплантациите и тва да му бъде хоби?
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 6030X using Tapatalk
Немеца го е измислил !
#8
Публикувано 02 април 2014 - 18:52
Колега и според мен доста ще си поиграеш докато го подкараш този двигател че и със автомат... Ще станеш експерт жичкаджия
Към това което са написали по-горе колегите ще добавя и че ще ти трябват стойки от 124ка със М111, твоите от М102-то до колкото знам не стават, от CLK-то не съм чувал дали стават или не, предполагам че няма да станат..
Follow your own star...
#9
Публикувано 02 април 2014 - 18:56
Не е вярно,че колата няма да запали без табло.Ако не си взел цялата кола донор,просто забрави да направиш автомобил напълно функциониращ в заводския си вариант.Първо ти трябват 4-ри абс сензора (на 4-те колела)за да работи кутията,абс и с-пи системата.На 124-та са само отпред и един на дифа-за да станат отзад два за всяко колело трябва да смениш задните шенкели,а за да ги смениш тях трябва да промениш ушите на щангите за сходимоста..........
След това колата няма да запали без нейния ключ,неината ключалка и куп други работи.Общо взето без цяла кола(работеща) забрави да направиш нещо смислено..
Не,че искам да те откажа(напротив),Успех все пак....
#10
Публикувано 02 април 2014 - 20:56
Забравих да спомена, че съм взел и всички модули, ключалки, компютри и вобще всичко по инсталацията.
Има ли начин да се излъже компютъра за АБСа?
Има ли начин да се излъже компютъра за АБСа?
#11
Публикувано 02 април 2014 - 21:08
Има ли възможност да тръгне и без аирбега? Като разплета инсталацията ще разбера кое наистина ми трябва и кое не.
Благодаря за мненията до сега на всички. Мислете позитивно.
Благодаря за мненията до сега на всички. Мислете позитивно.
#12
Публикувано 02 април 2014 - 21:57
Чети колегата чочоне какво ти казва , аз ще ти кажя , че трябва да вземеш задния шенкел защото 124кович няма място за абс-датчици и полуосите с каретата също от там и дифа ! . По инсталацията ще трябва да сложиш всичко .
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#13
Публикувано 02 април 2014 - 22:07
Според мен 230 Компресор е прекaлено сложен зa 124-кaтa
Aз лично бих избрaл M103- 3.0 или M104- 3.2 поне сa от тия години и имaт по-мaлко електроникa, ще се подкaрaт много по-лесно отколкото компресорния М111
Aз лично бих избрaл M103- 3.0 или M104- 3.2 поне сa от тия години и имaт по-мaлко електроникa, ще се подкaрaт много по-лесно отколкото компресорния М111
#14
Публикувано 02 април 2014 - 22:18
Аз мисля позитивно и ще следя темата с интерес!
Успех!
#15
Публикувано 02 април 2014 - 23:00
А пропуснал съм....
Интеркулер вземи какъвто ще пасне на колата (под бронята или пред радиатора). Оригиналния ще те затрудни излишно.
Относно компресора, бих те посъветвал да смениш задните (иглени) лагери. Но да видим първо какъв е.....
Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Електро →
w124 датчици, перка радиаторЗапочната от skmonsta, 02 авг 2023 w124, 200e, Климатик, перки и още 3 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W124 →
Двигатели →
Високи обороти на празен ход w124Започната от sasho0808, 03 окт 2019 w124, празен ход, обороти |
|
|||
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W204 →
MB S204 C200 Kоmpressor - Damage HistoryРазчитане на описание от история на автомобил Започната от Nikolay Ilkov, 27 авг 2019 s204, c200, kompressor и още 3 |
|
|||
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
W203 C230K (Kompressor)Започната от Reigon, 16 фев 2019 C230K, W203, Kompressor, Facelift |
|
|||
Форуми →
Общ форум за Мерцедес-Бенц →
Съвет за W211 E200KompressorЗапочната от mmarinov, 26 мар 2018 w211, kompressor, въпрос, покупка и още 2 |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни