Този пост е редактиран от ///sasho: 06 януари 2014 - 23:20
дизел или газ
Започната от rm1902ss, 02 яну 2014 - 15:51:18
119 мнения по тази тема
#46
Публикувано 06 януари 2014 - 23:17
Това е българина, все гледа ако може да си е избил всичко и да е 1000% на далавера. Не е ли малко това , че се кара на 1,40 за литър гориво. Какво толкова има да го изчислявате в години , километри , възвръщаемост и т.н. та тя една газова струва колкото един качествен чип тининг, който по какъв начин се избива, да не говоря че е по евтина от една турбина при дизела която 90% ще смените при дизел на старо. Поставянето на газова за мен е като добавка към колата която си слагаш, нещо като хубава музика, спойлери, чип тунинг и т.н и хубавото при тази добавка е че освен всичко не ти спестява толкова пари колкото те предразполага да се возиш повече
#47
Публикувано 06 януари 2014 - 23:56
Не познавам човек, който след монтирането на газов инжекцион да не е имал един половингодишен кризисен период на настройване и проблеми, изразяващ се в безброй посещения в сервизи, диагностики, триене на кодове, смяна на дюзи и т.н.
Познавам хора които сменяха инжектори, сменява дюзи, сменяха изпарители, даже имаше такива които си намериха софт да си настройват сами инжекционите.
Проблемът не е толкова в технологията, колкото в качеството на монтаж и най-вече на настройка, извършвана от тукашните газови сервизи, които нямат задълбочени познания за автомобилите и разчитат на обща култура. Ами с обща култура - толкова.
В това отношение обикновените газови са доста по-безпроблемни, а сервизите са по-подготвени за настройването им, но там разходът е по-висок, а и са си гадни по принцип.
Споделям, че да сложиш обикновена газ на нещо след КЕ-Джетроник е кощунство.
Eла да се запознаем
Веднага след монтажа на газовия инжекцион м.07 2001г на моето ЦЛК, имах едно кризисно ходене до морето за 100-ина лева отиване и връщане после септември едно още по-кризисно ходене до Аспровалта за няма и 80лв отиване и връщане (78лв за да съм точен)... никакви настройки, никакви замени на каквито и да е компоненти. От моментът на монтиране през юли 2011г до сега съм ходил точно три пъти на настройка: Първата настройка беше профилактичната, след 1000км пробег, по-скоро да се види дали всичко е наред, отколкото да се настрои нещо. Втората като паднаха температурите, декември 2011г някъде, при -8 градуса и малко (около 10 литра) газ останала в бутилката, при ускоряване отчиташе че газта свършва и прехвърляше на бензин, проблема беше отстранен за 10 мин. гаранционно. Третата беше тази есен октомври месец, вече извън гаранционно (2г беше гаранцията) отидох с оплакване за шумни инжектори, два си бяха за ремонт, подменихме и 4-те заедно с нов филтър+ настройка, всичко 40лв
пп Сега прочетох постовете за избиване, сметки, възвръщаемост, 30лв на месец далавера (Коцe ) и т.н.
Какво го бистрите толкова, какво смятате за години напред пробег и разход и т.н.
Сметката ми е пределно ясна:
преди газта 100км=30лв
След газта:
100км лятото = 14лв (прехвърля на газ, докато заключа гаража)
100км зимата с включен изгорения бензин 100км=18-19лв
С една бутилка около 42-44литра минавам между 350-400км
Ако карам много леко извънградско (София-Боровец, София-Кулата) пада под 10/100 газ
Този пост е редактиран от Алфонсо: 07 януари 2014 - 00:34
#48
Публикувано 07 януари 2014 - 00:26
М/у другото и аз съм така.
Форд Ескорт обикновена газова - 13 год. с едно рециклиране на редуктора. Поне 100х.км. Не знам колко, тя превърта километраж на 99999км.
BMW E36 318ti - Веднъж монтирано Ланди , един дефектен инжектор на 1вата седмица (го усетих), от тогава 6г. колата е в движение без нищо, различно от смяна на LPG филтър. Сигурно 70-80х.км. вече.
BMW E36 318is - Купих я с Landi отново от приятел... т.е. аз я избирах, после стана моя, после стана собственост на близък приятел пак... Поне 50х.км. без никакви проблеми. Да се разбира буквално... никакви. Е хубаво де... в Плевен изчезнаха лампите на копчето. Звъннах на Ланди и ми казаха да погледна масата дали не е разхлабена. Е, разхлабена беше, закачих я и всичко е ОК.
W209 CLK500 със OBD Bardolini по К-линия. Дефектна OMB сонда + изпускане на антифриз от редуктора. Нищо съществено, колата още се кара поне 20х.км. Отдавна се е изплатила. Хич не ме израдва дефекта в сондата, не съм го очаквал от най-скъпата сонда на пазара. Не ме израдва и теча на антифриз, ама какво да се прави.
До ден днешен на Ланди ГИ-тата не е подменено нищо, освен филтри.
Бошовските инжектори са си бошовски инжектори.
Та има и позитивни истории. Истината е, че на 2те БМВ-та сменях ламбди и свещи с правилни и нямаше проблеми.
209ката беше перфектна и още си е. Нямаше нужда от каквито и да е смени.
Фордът... обикновена газова, какво да го мислиш.
Карал съм я на минус 20 градуса. Палиш на газ и не докосваш педала. Чакаш да загрее без значение разхода. Карбураторите на бензин пак горят като самосвали, така че няма значение дали палиш на бензин или газ.
#49
Публикувано 07 януари 2014 - 08:39
Миро се казвам, приятно ми е!
Пропуснах да спомена за разхода градско 13 - 15л зависи от стила на каране и от газта! С калпава газ съм стигал и на 17л спокойно каране, но това не е от ГИ, а от газта.
извън града пълна кола с багаж и 4 човека на магистралата под 160км/ч не съм падал, средно 170-180км/ч разход 10-10.5лотново извън града със същия товар и климатик скорост 80 - 90 - 100км/ч разход 8л.
Миро, това за разхода със 170-180 км/ч по-добре го изтрий, ще ти се смеят и децата...
#50
Публикувано 07 януари 2014 - 09:54
От децата за децата <br /><br />Sent from my HTC One using Tapatalk<br /><br />
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#51
Публикувано 07 януари 2014 - 17:12
Миро, това за разхода със 170-180 км/ч по-добре го изтрий, ще ти се смеят и децата...
Мен ми е по интересно каква е тая средна срокост 170 - 180 ?
Според моя борд компУтЕр средната ми скорост е 80 - 90 км/ч в повечето случаи
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#52
Публикувано 07 януари 2014 - 17:43
Не нападайте момчето, W210 няма детайлна разбивка на дисплея .
Човека просто е карал с 170-180 км/ч от Нова Загора до Бургас по чисто новата "магистрала" .
#53
Публикувано 07 януари 2014 - 17:50
пак не ми се вярва да е държал толкова много на такава скорост и никъде да не го е страх от камери и т.н
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#54
Публикувано 07 януари 2014 - 18:01
170-180 км/ч си е повече от нормална скорост за горепосочената отсечка .
Страх го е било, ама след това, даже беше пуснал тема
къде има камери, дали са го снимали и какви и Колко са последствията .
#55
Публикувано 07 януари 2014 - 18:09
Миро, това за разхода със 170-180 км/ч по-добре го изтрий, ще ти се смеят и децата...
Когато кажеш се качваме и го пробваме! Напълних на Ямбол бутилката до горе, на влизане в Бургас налях още 10 литра.
The best or nothink.
#56
Публикувано 07 януари 2014 - 18:12
Мен ми е по интересно каква е тая средна срокост 170 - 180 ?
Според моя борд компУтЕр средната ми скорост е 80 - 90 км/ч в повечето случаи
Говоря за средната ми скорост на магистралата. Не съм смъквал под 160 (точно и за това беше темата за камерите) на моменти го изцепвах до 210 след това карах 170-180-190 .. плаващо. На връщане пък карах 120-140-160, средно мога да кажа 130(грубо!). И в двете посоки колата беше с пълен багажник и 4 човека.
The best or nothink.
#57
Публикувано 07 януари 2014 - 18:15
От децата за децата <br /><br />Sent from my HTC One using Tapatalk<br /><br />
Голям мъж си, а аз младок. Като голям мъж ми кажи каква ми е ползата да лъжа? Не, не съм от 20 годишните лапищаци, които си мислят че като излъжат някого за нещо и са велики!
The best or nothink.
#58
Публикувано 07 януари 2014 - 18:48
Голям мъж си, а аз младок. Като голям мъж ми кажи каква ми е ползата да лъжа? Не, не съм от 20 годишните лапищаци, които си мислят че като излъжат някого за нещо и са велики!
Да съм казвал, че лъжеш ? Само дето да сме карали мааалко повечко и да имаме представа какво значи 170-180 км /ч СРЕДНА скорост, и то с ракетата 2.3... на газ, нямам нищо против нито срещу колата ти, нито горивото на което караш, да не ме разбереш погрешно.....
И като голям мъж да ти кажа, че от преувеличаване до лъжа има разлика, но не е много голяма
Със здраве!
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#59
Публикувано 07 януари 2014 - 18:58
Да съм казвал, че лъжеш ? Само дето да сме карали мааалко повечко и да имаме представа какво значи 170-180 км /ч СРЕДНА скорост, и то с ракетата 2.3... на газ, нямам нищо против нито срещу колата ти, нито горивото на което караш, да не ме разбереш погрешно.....
И като голям мъж да ти кажа, че от преувеличаване до лъжа има разлика, но не е много голяма
Със здраве!
Разбирам те, но не преувеличавам. Понеже преди да се кача на магистралата заредих газ до горе, на нея под 160 не паднах, като слязох от нея пак газ до горе. Това ми е засичането. Ако то е грешно вече е друга бира. Как да е, прекалено много задълбахме на тази тема, с което никак не помагаме на колегата, пуснал темата. Които както иска да приема коментарите ми!
Живи и здрави да сме!
Този пост е редактиран от miro0: 07 януари 2014 - 18:59
The best or nothink.
#60
Публикувано 07 януари 2014 - 19:27
Когато кажеш се качваме и го пробваме! Напълних на Ямбол бутилката до горе, на влизане в Бургас налях още 10 литра.
Така не се мери разход на газ - колонките са с различно налягане
Смятай го на хиляди километри и много зареждания, защото така веднъж стигнах от Русе до София с ...2,5 л газ, Буа-ха-ха!!!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни