+ за Илията!!!
Газовият инжекцион е абсолютно отделна система, която се изключва с натискането на едно копче, колата неусетно преминава на бензин и си работи без да има каквито и да било последствия от употребата на газ.
Неравномерната работа, хилядите настройки и миризмата на чесън през ауспуха останаха в миналия век заедно с обикновените газови уредби.
Качествен и правилно монтиран и настроен газов инжекцион се превръща в една от най-безпроблемните системи в един автомобил.
Не познавам човек, който след монтирането на газов инжекцион да не е имал един половингодишен кризисен период на настройване и проблеми, изразяващ се в безброй посещения в сервизи, диагностики, триене на кодове, смяна на дюзи и т.н.
Познавам хора които сменяха инжектори, сменява дюзи, сменяха изпарители, даже имаше такива които си намериха софт да си настройват сами инжекционите.
Проблемът не е толкова в технологията, колкото в качеството на монтаж и най-вече на настройка, извършвана от тукашните газови сервизи, които нямат задълбочени познания за автомобилите и разчитат на обща култура. Ами с обща култура - толкова.
В това отношение обикновените газови са доста по-безпроблемни, а сервизите са по-подготвени за настройването им, но там разходът е по-висок, а и са си гадни по принцип.
Споделям, че да сложиш обикновена газ на нещо след КЕ-Джетроник е кощунство.