Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Закупуване на Мерцедес и още нещо...Пълен тунинг!

мерцедес тунинг турбо колектор дюзи кулер генерация биели бутала скорости

  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#1 SLADE

SLADE

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 06 декември 2013 - 18:47

Здравейте, колеги. Голям фен съм на Мерцедес от много време, почитател съм на 190, 124 - общо взето тази форма(по-старите модели).

Решил съм да си купя Мерцедес, който ще е изцяло за кеф. Ще си е редовен и в движение, но постоянно ще е гаражен за да му се правят подобрения.

Пускам тази тема и се извинявам, ако не е в подходящия раздел, ако трябва нека някой модератор я премести - та... Искам вашата помощ, какъв Мерцедес да си взема, какъв двигател да търся и дали случайно сток може да се тунингова, ако не - какво трябва да се смени или е най-добре да присадя нов двигател, но проблема е, че после ще има голями разправии по КАТ.

Предполагам, че няма да вземете темата ми на сериозно заради въпросите, които ви задавам, но ви уверявам, че съм напълно сериозен и, че като започна нещо не се спирам докато не го направя докрай... Просто искам мнение от човек, който вече го е правил това и ще ми даде най-добрият съвет за да направя най-доброто, което мога. Не казвам, че утре го купувам и до 1 месец е готов, но дори и 1г. да ми отнеме важното е да ценим по-старите автомобили и да се грижим за тях, а именно това искам аз. Нещо по-различно и хубаво!

Надявам се на вашата помощ, нека заедно направим един нов проект на който ще се радват всички после :)

Поздрави,

Григор


  • 1

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 декември 2013 - 21:14

за 124 има МНОГО тунинг части по външната визия. Които са кажи речи plug&play

 

щом искаш да тунинговаш-взимай си черно 124 купе 300/320CE и влизай във филма... интересен е... ;)


  • 0

#3 SLADE

SLADE

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 06 декември 2013 - 21:29

Здравей. Като цяло искам да го променя, но като за начло искам да започна от двигателя и най-вече да бъде бензин/турбо.

Интересува ме кой ще бъде най-подходящия мотор, ако е възможно сток за турбиниране - надявам се, че има такъв, но дали ще го има на 124

След което ще последват въпроси от рода на това какво ще трябва да променя по двигателя за да е здрав и издръжлив на напъна и дали частите ще мога да ги взема от друг Мерцедес или ще трябват специални нови части. Става въпрос за колектор, дюзи, генерация, турбо, кулер, биели, бутала и т.н.

Очаквам вашата помощ и пак казвам, дано темата стане по-известна и заедно направим един добър проект :)

Поздрави!


  • 1

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2013 - 21:38

 

 да ценим по-старите автомобили и да се грижим за тях

 

нека заедно направим един нов проект на който ще се радват всички после  :)

 

Поздрави,

Григор

Аферим за хубавото казано!

 

Добре дошъл! 

 

С радост ще следя темата и ще помагам с квот мога.... :flagmbcb


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 07 декември 2013 - 01:49

Добре дошъл във форума, колега. В този раздел ще видиш че има почти всички възможни опции от които да избираш - модели 124 и 190 със конверсии на 6 и 8 цилиндрови двигатели, турбиниране на 4 и 6 цилиндрови двигатели (все още няма на 8, но има време :) ). За да си избереш кола, първо трябва да решиш какво ще правиш с нея - хард кор бегачка ли ще е, или по-скоро сток кола със дребни подобрения тук таме.. Ако искаш кола по която да работиш много и да я направиш от-до, по-скоро бих ти препоръчал да си вземеш голо купе с регистрация и да си наредиш всичко по него, все пак ако ще правиш всичко наново няма смисъл от начало да наливаш пари в цяла кола, от която 80% от частите ще си заминат. Ако държиш колата ти да е законна, бих ти препоръчал да си вземеш 190 или 124 със 6 цилиндровите двигатели (а защо не и 124 със 8 цилиндъра, ако можеш да си го позволиш). 190 2.3-16 също е опция. Каквато и кола да вземеш, предлагат се достатъчно части за да си я направиш комфортна като нова или стегната като спортен автомобил. 

 

190 2.6 или 190 2.3-16, както и 124 със двигатели 300 или 320 ще ти дадат най-добра основа за дребни и не чак толкова дребни доработки, но ако планираш генерални промени по всичко според мен най-добре да си вземеш голо купе с регистрация и да си го наредиш както ти е кеф.


  • 0
Follow your own star...

#6 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 07 декември 2013 - 13:53

Колега здравей също от мен, колегата Ламбо-Рамбо ти го е обеснил много добре. Ето ги и темите които си струва да изчетеш ако имаш време :)

 

Темата на Ламбо със 190-тката с м119 (8 цилиндров е тоя мотор)

http://forums.mbclub...0-с-m119-v8-50/  

 

Темата на Жорето който и всички във форума смятаме за най опитен с тунинговането на автмобоили (говоря за принудително пълнене). Той е със 190-тка, като започва с 2.3/2.5 16в Косуърт с турбо, след това минава на м103 3.0 с турбо и след това на м104 3.0 24в 3.0 с турбо.:

http://forums.mbclub...е-25-16в-турбо/

 

След това съм аз със мойта 124-ка м103 3.0 12в - туин турбо (2 малки турбини):

http://forums.mbclub...0ce-twin-turbo/

 

Диксън сас 90-тката в която нажмули м104 3.2 и я направи дрифтачка:

http://forums.mbclub...e-32-drift-car/

 

И накрая Боянски ( Lorisnser ) със Торнадото: 124-ка със м117 - тва е осмак със по 2 клапана на цилиндър (малко по-слаб от м119), и разбира се той като човек който обича оптичния тунинг и се занимава бая с него има най-пипната кола от всички. Има няколко теми но мисля че тази е най-удачната : 

http://forums.mbclub...-проектно-e500/

 

 

Като цяло ако искаш бензин с турбо взимаш един от шестаците м103/м104 без 2.6 и 2.8 модификациите и играеш, ако искаш BRUTE FORCE слагаш някой от осмаците м117/м119 и копаеш асвалта на 1200 оборота. Смятам че всеки от нас четиримата ще ти отговори и ще ти помага доколкото може в който и от вариантите да се захванеш! УСПЕХ ОТ МЕН! :)

 

ПП: А отговора на въпроса ти кой мотор може да се турбинира абсолютно сток е м103/м104, като за м104-ките се препоръчва да се поразредят (говоря за смяна на гарнитурата с по-дебела). И двете генерации мотори ги има в 124-ките , във 190-тките има слагани м103 но са само 2.6. Все пак можеш да вземеш 190-тка м103 2.6 и да сложиш какъвто поискаш шестак вътре :)

ПП: ако съм забравил някой със проекта му да ме извинява това са за които се сетих от първо четене и отговарят на изсикванията на колегата :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 07 декември 2013 - 14:14

  • 0

#7 SLADE

SLADE

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 07 декември 2013 - 20:02

Много ви благодаря за изчерпателните отговори! Не искам да правя някоя супер кола, защото не мога да си го позволя финансово - искам нещо от което да изкарам около 400 конски сили и да и се радвам. Не казвам, че искам да го турбинирам напълно сток двигателя(да става напълно сток), дори и да трябва да променя някои части, то тези части да е възможно, ако е възможно да се закупят от друг Мерцедес или друга кола, примерно...

Колкото до купето искам да е 124-ка, но дали да е 2.0, 2.3, 2.6, 2.8 или 3.0 кубика не знам... Като за начало искам съвет каква 124-ка да е(с какъв мотор) пък като го закупя ще споделя и ще продължим със смяната на нужните части и закупуване на турбина.

Благодаря и поздрави!


  • 0

#8 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 07 декември 2013 - 20:34

400 коня според теб как се хранят  ? бензин , обслужване ?

с какви финанси разполагаш за проект ? С какви за закупуване на кола ?


Този пост е редактиран от Наско: 07 декември 2013 - 20:39

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#9 SLADE

SLADE

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 07 декември 2013 - 21:03

Наско, здравй. В първото си мнение съм написл, че тази кола ще е само и единствено за кеф. Бензин и обслужване няма да ми се налага толкова, колкото за една ежедневна кола. Финансите за проекта ще са когато имам, тогава ще се прави - колата ще бъде гаражна, разбира се...

Колкото до закупуването имам достатъчно за една 124-ка, но въпроса е в кой двигател да се насоча - по-точно вие да ме насочеите, това ще бъде един общ проект, защото ще се реализира благодарение на вас и вашата помощ! Надявам се да няма повече въпроси от този род, защото това вече е само и единствено моя грижа.

Поздрави!


  • 0

#10 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 07 декември 2013 - 21:44

Наско, здравй. В първото си мнение съм написл, че тази кола ще е само и единствено за кеф. Бензин и обслужване няма да ми се налага толкова, колкото за една ежедневна кола. Финансите за проекта ще са когато имам, тогава ще се прави - колата ще бъде гаражна, разбира се...

Колкото до закупуването имам достатъчно за една 124-ка, но въпроса е в кой двигател да се насоча - по-точно вие да ме насочеите, това ще бъде един общ проект, защото ще се реализира благодарение на вас и вашата помощ! Надявам се да няма повече въпроси от този род, защото това вече е само и единствено моя грижа.

Поздрави!

Двигателите са м103 3.0 12в, м104 3.0-24в/3.2-24в :) САМО това си струва да се прави според мен, като вземи в предвид че м103 3.0-12в можеш да го турбинираш без да го отваряш и да бараш нищо по него (стига да е в добро състояние), но който и мотор да се турбинира е добре да се започне с пълна ревизия за да не сгъне още в началото :) Колега казвам ви съвсем искренно без да се заяждам че ако не си в час с турбинирането, не си правил или чел много по въпроса трябва да започнеш защото нещата хич не са прости, и е много лошо в тея неща човек да се учи от грешките си. А ако си както мен и повечето от колегите които си правим изцяло сами колите, ще видиш бая зор с турбините. Ако нямаш представа от турбиниране просто започни с книгата: Corky Bell - Maximum Boost (напиши го в гугъл. ще я намериш), от нея поне ще добиеш първична представа за това онова (ако нямаш такава) за да може после както на теб, така и на нас да ни е по-лесно да ти помагаме :)

 

ПП: Имай в предвид че ако намериш 124-ка купе със м103/м104 двигател да кажем за 4000лв. ще ти трябват още толкова за да я турбинираш и направиш да е както трябва. Винаги може да излезе наполовината но имай в предвид че евтиното накрая ВИНАГИ ИЗЛИЗА ПО-СКЪПО :) Аз като минах 5000 преди маса време с моя проект спрях да смятам и да си записвам за кое колко пари съм дал :)

 

ПП отново: Имай в предвид че 400 коня за мен поне е стойността която не е  добре да се надвишава при м103/м104, ако искаш разбира се да караш повече от 1 лято без да ремонтираш мотора или периферията ( говоря за двигатели със стокови карантии които се карат на бензин)  :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 07 декември 2013 - 21:53

  • 0

#11 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 07 декември 2013 - 21:51

Ти почти нищо не искаш,само 400 коня.Съвсем малко.

Представям си ако искаш да е повече.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#12 SLADE

SLADE

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 07 декември 2013 - 22:15

siriospepi не съм турбинирал, но съм се заигравал с вече турбинирани двигатели... По-точно, заводско турбинирани.

Колкото до двигателите и твоето изчерпателно мнение за тях ще търся м103, защото няма да ми се налага да го отварям, а на м104 ще се наложи(гарнитура и т.н.).

Какво трябва да гледам в двигателя при закупуването. Трябва ли да меря налягането на компресията на буталата примерно или нещо подобно, което ще е важно за мен за да не патя после след като започна да го правя.

alipi знам, че мнението ти е с цел заяждане, но аз тръгна ли да правя нещо го правя до край! Ценя и харесвам този клас Мерцедес и съм решил да имам нещо такова в гаража ми и искам да не е някой дръгел, а мощно. Имам две коли в момента, една от тях е 210 конски сили(турбо), харесвам бензин/турбо колите и за това искам и мечо да е турбо.

Поздрави!


  • 0

#13 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 07 декември 2013 - 22:52

siriospepi не съм турбинирал, но съм се заигравал с вече турбинирани двигатели... По-точно, заводско турбинирани.

Колкото до двигателите и твоето изчерпателно мнение за тях ще търся м103, защото няма да ми се налага да го отварям, а на м104 ще се наложи(гарнитура и т.н.).

Какво трябва да гледам в двигателя при закупуването. Трябва ли да меря налягането на компресията на буталата примерно или нещо подобно, което ще е важно за мен за да не патя после след като започна да го правя.

alipi знам, че мнението ти е с цел заяждане, но аз тръгна ли да правя нещо го правя до край! Ценя и харесвам този клас Мерцедес и съм решил да имам нещо такова в гаража ми и искам да не е някой дръгел, а мощно. Имам две коли в момента, една от тях е 210 конски сили(турбо), харесвам бензин/турбо колите и за това искам и мечо да е турбо.

Поздрави!

 

Може да мериш, но общо взето най-добре ще добиеш представа когаот имаш вече колата  и си я покарал малко и си видял, бара ли маслото, работи ли добре (въпреки че това може да те подведе защото тя е с механична инжекция а там нещата са много капризни), сега даже като казах механина инжекция се сетих че ще е най-добре да минеш на мегаскуирт, аз сега минавам и не е лесно нито от към работа (т.к. на м103 липсват бая нужни датчици), така и от към настройка и т.н. Абе играта е голяма. Преди да си купил кола искам да те предупредя че аз и колегата Жорето който разбира повече от мен, но не е писал в темата т.к. бая рядко влиза във форума напоследък ... та двамата с него сме страдали от биелните лагери на този мотор, доколкото съм чел в чуждите форуми никъде нямат такива проблеми, обаче и аз и жорето сме чупили биелен лагер, а от там работата отива или на изцяло реставриране или нов мотор. Просто ти казвам ако се строши някой твой биелен лагер някой ден да не ме мразиш. Попринцип от към леснота  за турбиниране м103-ката няма нужда от отваряне да, но за разлика от м104-ката, тя нама датчик на коляновя вал и се търсят едни рейки, дупчат се едни втулчици на колектори ... абе бая занимавка е. Искам да кажа че дали ще е м103 или м104 голяма разлика в часовете работа няма, просто с м103 ще минеш без свалане на глава, но много повече работа по периферията :)

КОлега сорка че съм така разхвърлян но искам да ти съдействам с каквото мога, а пък не ми се знаимава да пиша много отчетливо и да си доизкусорявам постовете за да изглеждам по-умен :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 07 декември 2013 - 22:54

  • 0

#14 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 08 декември 2013 - 09:27

Колега,ако прочетеш внимателно темите които колегата по горе ти е дал ще разбереш как се вадят 400 коня от мотор на мерцедес.

После си прочети внимателно твоите мнения.

Тогава ще разбереш дали с мнението си целя да се заяждам.


Този пост е редактиран от alipi: 08 декември 2013 - 09:37

  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#15 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 08 декември 2013 - 11:28



Наско, здравй. В първото си мнение съм написл, че тази кола ще е само и единствено за кеф. Бензин и обслужване няма да ми се налага толкова, колкото за една ежедневна кола. Финансите за проекта ще са когато имам, тогава ще се прави - колата ще бъде гаражна, разбира се...

Колкото до закупуването имам достатъчно за една 124-ка, но въпроса е в кой двигател да се насоча - по-точно вие да ме насочеите, това ще бъде един общ проект, защото ще се реализира благодарение на вас и вашата помощ! Надявам се да няма повече въпроси от този род, защото това вече е само и единствено моя грижа.

Поздрави!

 

Бензин и обслужване няма да ти се налага ? Добрем

Явно аз съм в някаква грешка за което ти се извинявам

Карам М103 Турбо 350 кончета и мога да ти кажа , че харчи повече отколкото Б класата ми с която на месец минавам около 2к градско и 2к извън

Събота и Неделя  : https://www.facebook...&type=3

Средно на 100 км 25 - 30 на 100 ... като застана на старта с някой .. харчи колкото му сипя

На месец нямам повече от 10 излизания , а след едно от поредните излизания се получи ето това : https://www.facebook...&type=3

Бяха ми нужни 500 лева да стъпя отново на пътя , включват части , масло , труд

400 коня от твоята уста звучи като нищо работа , без яснота за финансите може да разтягаме страница след страница

Имам пари да купя 124ка купе .. ама от купе до купе  има разлика , както и от проект до проект

Аз съм налял около 5 цифрена сума / включвам и цената на колата /  до момента и не му виждам края да стане така както искам


Този пост е редактиран от Наско: 08 декември 2013 - 11:40

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче





Also tagged with one or more of these keywords: мерцедес, тунинг, турбо, колектор, дюзи, кулер, генерация, биели, бутала, скорости

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни