Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загиналият таксиметров шофьорДискусия


  • Заключена тема Тази тема е заключена
79 мнения по тази тема

#61 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4552 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 12 февруари 2007 - 15:50

От фото-форума
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#62 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 13 февруари 2007 - 10:39

Да се надяваме, че все пак нещата вървят към по-добро... :)
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#63 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 13 февруари 2007 - 10:40

Тито (или Дани) :) наистина е прав и както каза Кранк ако тук станат така такситата ще се возим за 20 лв от Младост до центъра и ще си мълчим. Само искам да попитам представя ми си някой ако тук въведат тези изисквания и екстри за които говори Тито, като задължителни, каква ще бъде тогава блокадата от таксита? Сигурно три дни ще е затворен града, защото ги карат да похарчат пари за всичките тези неща. А да не говорим ако се приеме квота за всеки град и се ограничи броя на такситата... Тогава половината ще са на улицата и ще стане общодържавен проблем. Може и да падне правителството... Така че всичко опира до възпитание най-напред, а възпитанието се налага силово, когато са пропуснати първите 7 години. Това е истината за съжаление.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#64 willy555

willy555

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 798 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 E 200 T, 1993г., 136 к.с.

Публикувано 13 февруари 2007 - 15:08

С интерес изчетох 5 страници с мнения, но не открих отговора на най-простия въпрос:
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩО БЕШЕ БЛОКИРАНА СОФИЯ?

Чета си въпроса и даже на мен ми се струва адски прост, че чак тъп! Но всъщност е интересен въпрос без разумен отговор.
Столица се блокира, когато искаш нещо от държавата. А какво искаха таксиджиите? Имаха един списък с около 10 изисквания, от които НИТО ЕДНО нямаше отношение към държавата /с изключение на връщането на патентния данък, който преди 2-3 г отпадна по тяхно искане/. Останалите неща - сигурност, оборудване, тарифи и т.н. - следва да се адресират към работодателя. А работодателя не е държавата, а таксиметровата фирма. Която е частна. А задълженията на частни фирми не се поемат от държавата. По изключение така е и по белия свят. Защото иначе се получава следното: АЗ /И ВИЕ/ с личните си данъци, ще плащаме ЧАСТНОТО оборудване на ЧАСТНОТО такси, което работи към ЧАСТНА фирма! Е това наистина е абсурдно. Стига ми, че плащам тока на циганите!

А въпросът с организираността и сплотеността на таксиджиите малко се преекспонира. В България, за съжаление, сплотеността на група хора не е израз на гражданска позиция, а е по-скоро функция на стадно мислене. Колкото си по-овца, толкова си по-сплотен. Затова най-сплотената група са циганите, после са таксиметровите шофьори и т.н.
  • 0

#65 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2007 - 17:10

Уили ти изби рибата :icon_coolgrin:
  • 0

#66 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 13 февруари 2007 - 18:16

Willy :icon_welldone:
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#67 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 февруари 2007 - 19:29

НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩО БЕШЕ БЛОКИРАНА СОФИЯ?


Ако не вие е ясно ЗАЩО бе блокирана София, то познавайки таксиметровата психология ще ви отговоря, кратко и ясно:
Защото, от началото на годината това е втория Убит техен колега! Таксиметровите водачи са много чуствителни на тема сигурност, и без това са 12 часа по улиците "Все едно с единия крак в гроба". Всяко съсловие има право да работи в обстановка на сигурност и спокойствие, което Държавата е длъжна да му осигури.
Ами тогава както се изказа един колега по- горе "Майната им на медиците ни в Либия, те са отишли там за пари"
И сега когато са хванали власта за топките, много ясно е, че трябва да се възползват максимално.
Кога ще им се отдаде следващ случай!? може би никога.

А въпросът с организираността и сплотеността на таксиджиите малко се преекспонира. В България, за съжаление, сплотеността на група хора не е израз на гражданска позиция, а е по-скоро функция на стадно мислене. Колкото си по-овца, толкова си по-сплотен. Затова най-сплотената група са циганите, после са таксиметровите шофьори и т.н.

Уили с цялото си Уважение към теб, но това ти твърдение е абсурдно и разбива представата ми за развитието на Обществото в България.
И да те попитам тогава, защо създадохме този Клуб?
Добре дошли в Овчия Мерцедес Бенц Клуб България и ако се чуствате Овце то аз не съм ОВЧАР :nono:
  • 0

#68 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 13 февруари 2007 - 20:07

С интерес изчетох 5 страници с мнения, но не открих отговора на най-простия въпрос:
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩО БЕШЕ БЛОКИРАНА СОФИЯ?


А въпросът с организираността и сплотеността на таксиджиите малко се преекспонира. В България, за съжаление, сплотеността на група хора не е израз на гражданска позиция, а е по-скоро функция на стадно мислене. Колкото си по-овца, толкова си по-сплотен. Затова най-сплотената група са циганите, после са таксиметровите шофьори и т.н.


...По отношение на стадното мислене и поведение,синдрома "мълчанието на агнетата" ми се вижда далеч по-страшен и неприемлив ;)
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#69 W140

W140

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4552 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:фото, музика, пътувания
  • Автомобил:
    Двуколка '87

Публикувано 13 февруари 2007 - 20:12

хора
давайте го малко по-лекинко по темата
тва за циганите изисква тонове мнения
не обиждайте, щото съм 100% сигурен има поне един таксиджия, който влиза във форума и не му става много кеф да чете тези неща :nono: :nono:

факт е, че използваха смъртта на техен колега да си искат исканията, но те пък са доста застрашени
и не само в българия е така :dontknow:
  • 0
=> W140 <=
"Jeder Tag ist ein neuer Anfang, jede Nacht eine neue Versuchung."
Галерия W140
Публикувано изображение

#70 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Публикувано 14 февруари 2007 - 13:46

Алекс, ако бяха излезли шофьорите заради убития си колега защо тогава поставиха финансови искания. Смятам че това е доста обидно точно по отношение на убития им колега. Освен това категорично не съм съгласен, че държавата трябва да им осигури сигурни, безопасни и нормални условия на труд. Както каза Уили имат си работодател да си го гонят него. В края на краищата никой не бива да се чувства задължен да става таксиметров шофьор. То е по желание. И изобщо ако оставим исканията им и подробностите настрана, основното което имам против е начина по които изразиха чувствата си. Аз не смятам, че имам вина за убийството на техния колега, за да ми пречат на мен да си върша работата. Когато преди 1-2 години циганите убиха по адски гаден начин онзи професор в Западен парк професорите не излязоха да задръстят София и да затворят Орлов мост, Ялта и т.н. Така че нека законите важат еднакво за всички, за да не се чувстват привилигеровани една или друга група хора, а всички да се стремят да си вършат съвестно работата. Тогава може да се промени нещо - с много труд, постоянство и най-вече време. Извинявам се ако звуча назидателно, ама простата истина звучи така обикновено, но и затова пък е вярна. :) Хайде стига сме търсили все вина в другите, нека имаме малко повече оптимизъм.
  • 0
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#71 willy555

willy555

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 798 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 E 200 T, 1993г., 136 к.с.

Публикувано 14 февруари 2007 - 23:23

Алекс, изобщо няма да се подхлъзна да сравнявам нашия клуб с овце. Дори само настоящата дискусия е достатъчна, за докаже индивидуализма на всеки един от нас!
И на мен не ми се иска да съм прав, но за съжаление това, което казах, е самата истина. Почти всичко написано са просто факти. И то верни!
Разбирам, че си емоционално ангажиран с темата, като бивш колега на таксиджиите, но пък аз съм държавен служител. Познаваш ме и знаеш, че за мен това не е празно понятие. Та като такъв аз не мога да слушам как всеки за всичко се оправдава с държавата, само тя му е виновна и т.н. Аз съм свикнал да ме псуват като държавен служител, и в 50% от случаите хората са прави. Тогава си мълча и си налягам парцалите. Но в останалите 50 % от случаите, когато държавата не е виновна, споря докрай! А този случай е точно такъв! Отново ще кажа - за съжаление.

И една реплика към mi_hi88 - синдромът "мълчанието на агнетата" наистина е страшен. Но е добре човек да говори тогава, когато има какво да каже. Лично аз не разбрах какво искаха да кажат таксиметровите шофьори.

Мисля да приключвам с тази тема. Никого не съм искал да обидя, но ако някой се е почувствал обиден - искрено съжалявам.
  • 0

#72 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 15 февруари 2007 - 01:02

...Защото, от началото на годината това е втория Убит техен колега! Таксиметровите водачи са много чуствителни на тема сигурност, и без това са 12 часа по улиците "Все едно с единия крак в гроба"...

Добре де,ама и на ченгетата работата им е такава,дори бих казал много по-опасна ама не протестират като ученички.Избрали са си професията и си я карат.На всеки му е ясно под шапката с какво се захваща.Ето днес някъв ОТКАЧЕН вкара двама ПОЛИЦАИ в болница.Ама не видях да се изсипят патрулки пред НСъбрание или да блокират София,да искат затваряне на лудниците и газови камери за всички ненормални.
  • 0

#73 Bustter

Bustter

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 615 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Не се знае, знае ли се...
  • Интереси:Финикийски знаци.

Публикувано 15 февруари 2007 - 02:50

Уважаеми приятели.

Не ви прави ни най- малко чест за давате такива определения като "Боклуци,мафия,педери и тн."

Това е като фразата "Всички с Мерцедес са Мутри"

Колко от вас са практикували тази професия за да дадат реална обосновка за спецификата и!?

Аз съм я практикувал цели 12 години и не се срамувам от това.

 

Тези същите таксиметрови водачи са шофьори като вас, но с друга цел.

Вярно, че всяко стадо си има мърша, но едва ли те са виновни за това което се случва в България или за "За глобалното затопляне или Живота на мравките!?" Я вие се връткайте по 12 часа из Софийските улици задръстени от паркирани автомобили,новоизлюпени пилоти или гримиращи се за волана жени или качвайте какви ли не индивиди до вас и зад вас в колата!?

Така до тук с поученията, по темата ще изкажа своето мнение така:

"Целта оправдава средствата" та всъщност същите тези "бакшиши" ни показаха за пореден път, че са по сплотени, по-будни, по- организирани от нас (Авто клубове и други организации) криещи се в Интернет пространството, седнали удобно в столовете си и псувайки по форумите.

Те отново ни показаха как държавата трябва да си върши работата бързо и ефективно и най- важното, че може да го прави стига да поиска.

Липсата на работещо гражданско общество,на коректив на власта е причината  това, да се случва.
И за сетен път ни показаха, че сме "Кукли на конци" и не диктуваме живота си а просто го до изживяваме.И не на последно място отново доказаха, че не те са "%=:=:?+" пред парламента а онези "Мишоци" вътре.
Къде беше Кмета да отиде при тях и със своя авторитет да договори да не се спира Градския транспорт?


И в заключение ще спомена.
Убит е Човек и то по зверски начин,убит и син, брат,баща, и тн., а не "Таксикар"


Мога само да кажа : РЕСПЕКТ вам!!!

 

Р.с не ми стига красноречието да изразя всичко което мисля.

С Уважение: Александър Михайлов Председател на МБК България



Аз почти съгласен с теб. Да убиха човек баща, съпруг, син, брат... по изключтелно зверски начин, наистина много жалко за семеиството му, моите искрени съболезнования, дано убиеца си получи заслуженото. Но протеста като такъв беше грешен, аз немога да разбере как една група хора правят нещо заедно, започват с чисти намерения, по-добра полиция, малко да се размърда държавния апарат и т.н. и т.н. посредата на протеста започнаха да искат от парламента да им намали лизингите, да им сложи т.нар. GPS-и, защитните стъкла, да намлят, патентните данъци за такситата, застроховки и т.н.... Това е като да отидеш на погребението на човека и да му изкопаеш гроба случаино ако е с нещо ценно да му земеш (мародерство) гавра с паметта! А знаеш ли че колегите които не са знаели за протеста (зашото има такива дето са на копърка само) към 8~9h когато са засечени от други тяхни колеги (знаещи) и са ги видяли че работя са ги обърнали колите 2 коли са обърнати едната е на познат 1280 без станция и GPS просто не е чул за протеста, ами жената която бързала за някава болница с болното си дете в колата, за малко да я пребият... :dontknow: Протест с хубава цел (може би "Не на Насилието..."), изрудил се до "...искаме пари..."...

И да 1 година съм карал такси ОК-ка, студентството го изискваше, имам добри приятели които са бакшиши не отидоха на протеста, да не работиха в петък и в петък вечерта, но и отказаха да бъдат част от "мародерството"... И така като станат от 15ти март тарифите :
повикване 2лв,
първоначална 1лв
1км нощна -0.99лв дневна 0.85лв
1мин/прстои 0.60лв
и като им изчезнат клиентите, пак ли ще протестираме защо бате Боиков и Станишев не си вършат работата и няма клиенти... :dontknow:


НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩО БЕШЕ БЛОКИРАНА СОФИЯ?


Ако не вие е ясно ЗАЩО бе блокирана София, то познавайки таксиметровата психология ще ви отговоря, кратко и ясно:
Защото, от началото на годината това е втория Убит техен колега! Таксиметровите водачи са много чуствителни на тема сигурност, и без това са 12 часа по улиците "Все едно с единия крак в гроба". Всяко съсловие има право да работи в обстановка на сигурност и спокойствие, което Държавата е длъжна да му осигури.
Ами тогава както се изказа един колега по- горе "Майната им на медиците ни в Либия, те са отишли там за пари"
И сега когато са хванали власта за топките, много ясно е, че трябва да се възползват максимално.
Кога ще им се отдаде следващ случай!? може би никога.



Алекс знам какво е от 6 до 18 1аса да въртиш и другата седмица сменяш от 18 до 6, с аренадата, газата/метана и т.н. знам как се държат и катаджиите, понякога, знам какво е и движенитео в софия и какви лумпени има (имам белег от един такъв), но сигурноста в една рискова професия е едно разтегливо понятие... Но така и не разбрах колко по-сигурни ще се чустват с по-нисък данък и лизинг (осен сигурни финансово) А защо въпросните паник бутони не работят? Защото трябва някои да закара колата до фирмата и да го оправи или да си плати таксите за ЦеДеПе-то... Чакаи де каво медиците? Всочки работим за пари едно е когато се случи нещастастие на някои друго когата група наши сънародници, са несправедливо обвинени в мюсюлманска държава, с 8 години мъчене, без близки и роднини и терор Пред позледните години загинаха 37 полиция и за нито един нямаше блокиран център с искане за високи заплати, колко пожарникари си отидоха, спасители? Беше казал че всяко стадо си има мърша, е в това стадо има светстни а стадото е мърша... Сигурноста трябва да си я изискат от профсъюзите и фирмите, в България има едни деистващи закони за тях каквито са на всякаде по света, Знаеш ли че дори в Ню Йорк не е задължителна преградата, това е по избор на фирмата....

Без лоши чуства, но моито мнение че заради една ужасна трагедия, колегите на убития се възползваха по-наидолен начин да искат само облаги и в краина сметка спечелиха само презрение и още по-голяма омраза...

С уважение Bustter (за повече инфо на ЛС)
  • 0

#74 snaiperisto

snaiperisto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:

Публикувано 15 март 2007 - 01:31

Изчетох 3-4 коментара от темата и ми стана ясно мнението на повечето от вас...а то е : " да ги е"а у боклуците тия бакшиши" , е ...прави сте , защото ви возят за жълти стотинки , защото слизате от таксито когато апарата показва 1.97 или 2.98 или 3.95...и плащате точно...и даже ви е яд че давате пари въобще.

Вярно е че "гигански" процент от "бакшишите" са "мърша"(наистина е така) но преди години (12) когато аз станах "бакшиш" имаше не повече от 700-800 таксита в София , тази цифра не си я "смуча от пръста" ... 95та година по улиците на София се движеха около 200-300 "държавни" лади и жигули , точно 200 Рейсъра от "Ок Супертранс" (96та станаха 300) , около 100 "камили" (Москвичи Алеко-Инекс такси) и 200-300 "копърки" .
Сега са 15 000 , защото преди години съкратиха 50% от персонала на "Кремиковци" и всички станаха "бакшиши" , защото държавата е алчна-допусна контролните институций (ДАЙ) да пропускат "куцо-къораво-сакато и черно" да минава психо тестовете и изпитите по география на столицата срещу рушвети от по 200-300 лв. и да ги прави такс. шофъори с единствената идея да ги принуди да плащат данъци , осигуровки , патенти , лицензи и какви ли не такси...вместо да им плаща соц. помощи.

Как няма да са "мърша" като: 1. Всички мангали станаха "бакшиши"...

2. Всички селяни се "довлякоха" в София и тези от тях които не бачкат по строежите станаха "бакшиши"...

3. Всеки "боклук" които по някаква причина е мизерник стана "бакшиш".

4. Скапани фирми които немогат да си намерят "балъци" да им карат колите ги дават на лизинг без първоначална вноска (или със символична-един приятел взе Рено Симбол от Маус-бг срещу 200лв. , ново с найлоните по седалките) на мангалите...пример: фирма "интер-незнам си кво" - 91091 , цялата е мангалска. Като мина по "Суходолска" през "Факултето" виждам само таксита.

Е как няма да сме "мърша"???

Между другото : аз вече съм "арендодател" , не шофъор , но дори и да не беше така ...не ме е срам защото съм БЯЛ , не смърдя и съм поне средно интелегентен , знам да пиша , да чета и тестовете съм си ги изкарал сам.

Малко се отклоних от темата , но: това че сме се събрали пред парламента говори по-скоро добре за нас....поне сме изказали мнение и сме единни (горе долу).

Не си спомням да ни е критикувал някой когато блокирахме София и заедно със студентите свалихме Виденов , само ние се движехме между барикадите , ние носехме храна и вода ...тогава бяхме "готини" макар че ви возехме в "бараки" и наистина ви "скубехме" с "помпи" и кво ли не , сега ви возиме коректно , в нови коли и сме "мърша".

Е , хубавото лесно се забравя...

Нарицателното "бакшиш" е останало от Татово време и по никакъв начин не важи за сегашните таксита защото преди колите са били държавни , отчитало се е всичко по апарат и шофъорите са разчитали само на бакшиш , сега не е така...ако сметката е 4лв. и клиента НЕ ми даде 5 аз взимам 4 , но са си мой. Надявам се че сте ме разбрали.
  • 0

#75 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 април 2007 - 09:16

Темата така и така се разводни,но си е интересна.
Не само таксикарите са "мърша"

Полицай краде GSM-и на жертви в катастрофа


НИКОЛАЙ КРЪСТЕВ

Служител на областната дирекция на
полицията в Пазарджик е обвинен в кражбата на 100 лева и два мобилни
телефона от тежко пострадал младеж при автомобилна катастрофа, в която
са загинали момче и момиче. Потресаващите факти съобщиха от военната
прокуратура в Пловдив, след като срещу главен сержант Красимир А.
започна дело за мародерство.
Обвиненият Красимир А. е бил дежурен
във фаталната нощ, когато автомобил "Шевролет Лачета" се преобърнал на
магистрала "Тракия". Привлечени от дима, ченгетата пристигнали на
мястото на инцидента. Те видели, че двама от пътуващите - Величка и
Илия, са мъртви, но другите двама младежи, макар и в безсъзнание, още
дишали. Това били младежите Васил Иванов, който е собственик на
автомобила, и шофьора Иван Михайлов. Докато единият униформен чакал на
магистралата дежурната група от ОДП-Пазарджик и линейката, сержантът
Красимир А. взел двата мобилни телефона на Васил Иванов и парите.
Пред съда полицаят обяснил, че всъщност бил намерил телефоните три дни по-късно.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни