Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с компресора на Е200


  • Please log in to reply
80 мнения по тази тема

#61 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2013 - 18:51

Днес сложих "О" пръстен, но пак не върви добре колата. Сложихме манометър и мерихме надува на компресора. В движение стига до 0,5 bar. Не всеки път стига 0,5, понякога 0,3 или като стигне 0,5 и след това опуска. Майстора се съмнява че електромагнитния съединител може да приплъзва и да губи налягане.

Въпросите ми са, колко бара трябва да надува компресора и как да разбера дали приплъзва съединителя на компресора ? Подлежи ли на рециклиране тоя съединител ? Шлайф или нещо такова.

 

п.с. Мина един мъж който се занимава с климатици и като погледна шайбата на електромагнита (аз я свалих да се види) , каза че е поизносена и може и да приплъзва ако не работи с цялата си работна повърхност.


  • 0
Публикувано изображение

#62 BadToTheBone

BadToTheBone

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI
    Mercedes W221 S320 CDI
    Mercedes W203 C180 Kompressor комби

Публикувано 31 октомври 2013 - 18:54

ако не е тайна колко пари изподава ?


  • 0

#63 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2013 - 19:11

Не е тайна. До сега 2 пъти по 20 за диагностика, 40лв за лули на бобините, 30 лева за майстора който вчера и днес се занимава с колата ми и който реално си заслужи само парите.


  • 0
Публикувано изображение

#64 BadToTheBone

BadToTheBone

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI
    Mercedes W221 S320 CDI
    Mercedes W203 C180 Kompressor комби

Публикувано 31 октомври 2013 - 21:37

махай тоя компресор и идвай с отбора на ЦДИ-тата :yeah :beer


  • 0

#65 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2013 - 21:49

Дума не може да става , чакай само да си го оправя, няма да го жаля грам повече,че клеясва :yahoo


  • 0
Публикувано изображение

#66 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2013 - 12:10

Вчера извънградско мерихме надува на компресора, държи си 0,5 бара. Значи всичко му е наред. На бензин колата сега върви по прилично, но на газ е пълно дърво. Пак почна да ми изключва 1-ви цилиндър на газ като я настъпя. Разменихме бобините,но пак 1-ви цилиндър изключва. На бензин такива грижи нямам.

Последно разменихме маркучите на първа и втора дюза на газовото и сега чакам да видя дали ще ми изключи 2-ри цилиндър. Ако изключи газаджията ще яде дървото за дето ми дига гири че не може да е от ГИ и ме праща на всевъзможни майстори,само и само да не се занимава той (защото е гаранционно газвото и не взима пари разбира се :boxing ).


  • 0
Публикувано изображение

#67 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2013 - 17:16

Сега повозих един колега и според него колата се държи добре на бензин (то аз вече нямам реална преценка). Ще излезе , че проблема е бил от липсата на "О" пръстен под дебитомера.

Благодарности на всички които взеха участие по темата. Поздрави. :beer


  • 0
Публикувано изображение

#68 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2013 - 17:44

Днес сложих "О" пръстен, но пак не върви добре колата. 

 Почистете грешките в електрониката на мотора, направете ресет на клапата и ще тръгне още по-добре!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#69 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2013 - 19:09

Грешките последно са чистени с елкон, Относно ресета,само със Стар ли се прави ?

И друго да попитам,може ли високия разход на газ да е бил от липсата на "О" пръстена ?


  • 0
Публикувано изображение

#70 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 975 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 02 ноември 2013 - 20:48

Изключването на цилиндри е от ГИ. Питай ме откъде знам :wacko


  • 0

#71 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2013 - 21:44

Я кажи как се справи с тоя проблем колега? Аз мисля да ида с бригадата следващия път и да приключваме с тея разходки, явно с добро в България не става.
  • 0
Публикувано изображение

#72 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 975 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 03 ноември 2013 - 09:50

При мен изключваше от не добра смес, смених части за 500лв за да може газаджията за 5мин с лаптопа да си оправи сместа / да ги е.а у експертите /.

След 6 месеца каране пак ми изключва цилиндър, и то от 2 дни насам, дано да е пак от смесите


  • 0

#73 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2013 - 12:16

Ще ги посетя скоро и ще видим тоя път за какво ще почнат да кършат пръсти, че винаги търсят проблема на друго място,само не и в ГИ. Но най вече проблема е от това , че ГИ е още  гаранционно и пари не взимат за интервенциите си.

Колега,ти си със същия мотор като моя, би ли споделил какъв разход имаш ?


  • 0
Публикувано изображение

#74 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2013 - 13:28

Щом си разменил бобините и пак изключва 1ви цилиндър на газ, на каква мисъл те навежда? :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#75 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 ноември 2013 - 16:29

Мен ме навежда на проблем в първи цилиндър,или повреден клапан или износване цилиндъра,било то сегмент или липса на хонинг.Това е мое мнение,имах такъв проблем.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни