Иво подкара ли го на бензин този двигател , обади се някой път да сравниме
![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-5979.jpg?_r=0)
Mercedes 190E 3.0От 2.6 автомат към 3.0 ръчак :)
Started by IvoR1, 29 Jul 2013 - 12:14:51
110 replies to this topic
#31
Posted 25 November 2013 - 17:17
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе
#32
Posted 25 November 2013 - 20:54
За сефте разрбирам , че м103 имат охлаждане на маслото.
#33
Posted 25 November 2013 - 21:44
За сефте разрбирам , че м103 имат охлаждане на маслото.
Зааа тръбичката която излиза от плочката на масления филтър ли говориш? Защото странно но при мен няма такова нещо ... чак започвам да се замислям за доработка
#34
Posted 25 November 2013 - 23:00
П.П.П. - Колеги, може ли да ми кажете от къде се взима сигнал за оборотомера при м103? откакто съм купил колата оборотомера не бачка, купих друго табло преди време но не се оправи и сега съм решил, че ще си прокарам нов кабел.
От комутатора - TD Кабела.
Най-вероятно затова не ти е работила и бензиновата помпа - "релето" за помпата съшо ползва TD сигнала.
#35
Posted 25 November 2013 - 23:41
От комутатора - TD Кабела.
Най-вероятно затова не ти е работила и бензиновата помпа - "релето" за помпата съшо ползва TD сигнала.
Какво е ТД кабел т.к. аз имам същият проблем в момента и нямам представа кой е този ТД кабел?
#36
Posted 26 November 2013 - 05:57
Зааа тръбичката която излиза от плочката на масления филтър ли говориш? Защото странно но при мен няма такова нещо ... чак започвам да се замислям за доработка
Е значи не съм пропуснал ,просто явно не при всички го има.
ТД мисля е правоъгълен импулс от датчик колянов вал,преобразуван на такъв от комутатора.
Edited by Dimitar m, 26 November 2013 - 07:28 .
#37
Posted 26 November 2013 - 10:52
От комутатора - TD Кабела.
Най-вероятно затова не ти е работила и бензиновата помпа - "релето" за помпата съшо ползва TD сигнала.
А не не, той оборотомера не си работи откакто съм взел колата, но помпата работеше, сега вече всичко е наред с помпата, но оборотомера не бачка. а някаква схемичка или картинка как изглежда този ТД кабел?
Иво подкара ли го на бензин този двигател , обади се някой път да сравниме
Да, вече работи, но ми се струва, че има нужда да се понастрои, може да замерим, само да си сложа голямата кутия за въздуха и да махна газовия котлон
Edited by IvoR1, 26 November 2013 - 10:53 .
M112.940 inside
#38
Posted 26 November 2013 - 17:09
А не не, той оборотомера не си работи откакто съм взел колата, но помпата работеше, сега вече всичко е наред с помпата, но оборотомера не бачка. а някаква схемичка или картинка как изглежда този ТД кабел?
Малко на изуст говоря ама това не е ли така наречената активна маса на комутатора? Мисля че е кабела който отива към минуса на бобината.
Follow your own star...
#39
Posted 26 November 2013 - 21:03
Малко на изуст говоря ама това не е ли така наречената активна маса на комутатора? Мисля че е кабела който отива към минуса на бобината.
Малка корекция - TD сигналът тръгва от единия от големите кръгли 4-пинови куплунзи на комутатора. Иначе има разклонение и към пин 1 на 9-пиновата кръгла букса с винтовото капаче /x11/.
Ето схема:
Attached Files
#40
Posted 26 November 2013 - 21:29
Иначе кабела който "клати" бобината е със същата честота, но има много големи отскоци в сигнала и не знам дали ще показва нормално оборотомера.
#41
Posted 26 November 2013 - 21:34
От бобината даже може и да думне.
От първи пин е най-добре да вземеш.
На осцилоскоп сме ги сравнявали импулсите и има голяма разлика.
На бобината имаше доста смущения и ГИ не искаше да работи коректно с механичната инжекция,че от първи пин нещата се оправиха.
#42
Posted 26 November 2013 - 23:34
Тогава първи пин от кръглата букса (Х11) за кой проводник трябва да го вържем за да ни тръгне заводския оборотомер?
#43
Posted 27 November 2013 - 09:24
От инсталацията не знам за кой трябва да е,но на оборотомера пише ТД отзад(мисля кабела е зелен с жълто).Та за него.
Виж и дали хубаво са завити видиите по таблото,щото може и минус да няма като хората,понеже контактува оборотомера по една медна пластина с лявата страна на таблото (темп,налягане на маслото).
И от цялата работа ти ако прекъснеш датчик колянов вал за мегата,пак няма да имаш оборотомер.Мегата си има изход за управление на оборотомера.
#44
Posted 15 February 2014 - 17:55
Момчета, да обновя малко темата, не съм бутал нищо по колата, че студено беше, сега да ви питам и вас мисля да си взимам нови джанти, ето сравнение старите амг моноблок реплики и новите амг-та не им знам модела точно, от слк са, кажете мнение:
горните са 7.5х17 ЕТ 35, долните са предни 7.5 с ЕТ 37, задните са 8.5 с ЕТ 30
M112.940 inside
#45
Posted 15 February 2014 - 18:47
И двата модела и отиват,ама горните са си класика в жанра.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users