Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Угасва след запалванее220 автоматик


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#16 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 17:28

Момчета, ново двайсе - пак тоя празен шибан ход! От вчера почна да ми прави шменти капели пак. Паля я (на бензин) и прави така:

https://www.youtube....D5S_5GFwyJkbcqQ

 

като преди малко, като се прибирах на място беше вече много зле работата - постоянно от 500 до 1500 оборота както на бензин, така и на газ. Дросела е със сменена инсталация от пин до пин ... Кво да го правя тоя дзвер не знам вече ... Дросела ли е за смяна? Къде и какво трябва да премеря за да знам със сигурност, че е от дросела проблема?


  • 0

#17 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 19:59

Трябва да и пернеш друг дебитомер и да пробваш. На първо време му откачи буксата, кажи кво става или филмирай нещата с откачена букса.


...вакумите също да провериш


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#18 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 20:09

С откачена букса на дебитомера оборотите са наред ...

 

https://www.youtube....D5S_5GFwyJkbcqQ

 

Демек дебитомера да е изпърдял ли? Мамичката му ...


  • 0

#19 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 20:29

На първо време има ли проблем да карам с откачена букса, докато намеря друг?


  • 0

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 20:41

Ще хаби повечко и като е студена ще глъхне...трябва да я изчакваш да позагрее.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 20:49

Оборотите са ти високи, автомата ще рита! Провери дали жилото за газта не е много опънато, ако е - от там ще ги намалиш, ако не, ще наблюдаваш, ще споделяш,  барабар с неволята ще подругаруваш с мбклуб и ще я оправиш.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#22 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 21:00

Утре ще споделя как се държи колата и дано да открия някой колега със 124-ка като моята с дебитомер за проба (и да открия и да не открия, ще се сменя, то се е видяло...) .. Иначе съм си другарче тук откакто имам тоя дзвер и много уважавам мненията на хората като теб тук и помоща, която ми оказваш, кажи-речи всеки път (макар и виртуално). Оценявам и съм задължен!


  • 0

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2014 - 21:11

:flagmbcb


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2014 - 18:14

Днеска всичко беше 6+ . Карах цял ден с изкл. букса на дебитомера, няма ядове. Сега, намерих дебитомер нов от магазин, марката е Bremi. Някой има ли опит .. качествени ли са? Взимам го с голяма отстъпка на около 160 лв (от клиентска цена около 250 лв.), щото цената на Bosch е 520 рупии с отстъпката и нищо на света не може да ме накара да дам толкова пари за тая хуйня. Стария днес го свалих и се вижда как се е протрил на едно място, явно оттам идва всичко. И те така. 


  • 0

#25 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 ноември 2014 - 18:38

Така. Тая кола е решила да ме умори май :D . Проблема с дебитомера го реших - оборотите на място вече са наред. Пали от раз, всичко супер. Но. Мамичката му мръсна от около месец насам сутрин (или като не е каран през деня студен) няма тръгване. Пали от раз, оборотите за момент отиват надолу аха-аха да угасне качва ги до към 2000 за секунда и после ги заковава както си му е редът. Ако му подам газ почва все едно се дави и тръгва да гасне. Ако се опитам да тръгна - няма тръгване .. почва да боде муцуната и да прекъсва да се дави или не знам и аз вече каква му е болежката. Ако поработи 2-3 мин. маааалко да позагрее проблема изчезва. Настроил съм газовата да минава на 40 гр. на газ и като прехвърли тоя шибан проблем изчезва! После ако мина на бензин на вече загрял двигател всичко си е ОК. Четох, мислих, поръчах чисто нов датчик за входящата температура на въздуха. Сложих го преди малко - паля, всичко 6, оборотите аха да угасне, после горе .. после нормални. това на загрял двигател на 80 гр. На бензин върви супер като е загрял и на газ също ... Имам лошото предчувствие, че утре сутринта като го запаля пак ще го има това шибано давене ...  Това го правеше и със изключен от буксата дебитомер.

 

Какво има сменено до сега:

 

Дебитомер (проблема е същия и при изкл. от буксата такъв)

Датчик за температура на входящия въздух

Оправена инсталация от-до

Сменена инсталация преди 3-4 месеца на дросела от пин до пин с нови автокабели със същото сечение

Чист дросел

Прегледани (визуално) вакууми

Свещите са на 20 000

Кабелите на свещите визуално са ОК

Бобина?

Всъщност свещи-кабели-бобина бих ги изкл. от списъка със проблемни неща, щото на газ си е изрядна ... ама не знам и аз вече ..

 


  • 0

#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 ноември 2014 - 19:32

При отпусната газ, котвата на дросела връща ли се до край?  Има едно ключе, което задължително трябва да щракне когато газта е отпусната. 

 

Със убеденост трябва да се знае, дали температурният датчик е здрав, дебитомера дали е в норми и дали електрониката на дросела бачка - най-точно се разбира като се пробва с друг здрав дросел и здрав дебит.  Ако не тръгне, след като инсталацията е ок, проблема е в управлението. Ако си убеден в изправността на дросела и дебита...вижте ключето и температурният датчик.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 ноември 2014 - 19:34

Темп. датчик е чисто нов от кутията в 5 часа днес го сложих и сега отивам да го паля студен ...


  • 0

#28 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 ноември 2014 - 20:44

Ами теста не е баш достоверен 'щото преди да го запаля отворих капака и двигателя беше още топъл. Имаше пак някакво прекъсване като му давах газ отначало (т.е сутринта историята ще се повтори - няма тръгване до като не позагрее ..). Ключето е натиснато при отпусната газ. 

 


  • 0

#29 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 ноември 2014 - 08:09

Преди малко го запалих, външна темература -3° -същата работа. Работи часовник до като не му подам газ. Даже угасна като му дадох леко газ ... Вдигам ръце отказвам се. Немам нерви и финансови възможности. Благодаря на Бай Васо за помоща отново!

Sent from my GT-I9505
  • 0

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 ноември 2014 - 09:46

Какъв ти е дебитомера?Аз имах абсолютно същия проблем.
Първото нещо което смених за жалост беше дебитомера с неоригинален(тогава не знаех колко е важен)След като всичко си остана по старому започнах да сменям какво ли не и да ходя по всякакви диагностики.
Накрая смених и чисто нови дюзи и след като не се оправи стиснах зъби и купих оригинален дебитомер.
Проблема с гасненето сутрин изчезна.
Проблема с забиването докато е студена намаля осезаемо,но не изчезна.
Поне държеше стабилни обороти,а забиването се изразяваше буквално в 100-150м.и спрях да наливам пари.
Не казвам да сменяш дебитомер!Само споделям,че имах абсолютно същия проблем от-до.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни