като преди малко, като се прибирах на място беше вече много зле работата - постоянно от 500 до 1500 оборота както на бензин, така и на газ. Дросела е със сменена инсталация от пин до пин ... Кво да го правя тоя дзвер не знам вече ... Дросела ли е за смяна? Къде и какво трябва да премеря за да знам със сигурност, че е от дросела проблема?
Оборотите са ти високи, автомата ще рита! Провери дали жилото за газта не е много опънато, ако е - от там ще ги намалиш, ако не, ще наблюдаваш, ще споделяш, барабар с неволята ще подругаруваш с мбклуб и ще я оправиш.
0
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Утре ще споделя как се държи колата и дано да открия някой колега със 124-ка като моята с дебитомер за проба (и да открия и да не открия, ще се сменя, то се е видяло...) .. Иначе съм си другарче тук откакто имам тоя дзвер и много уважавам мненията на хората като теб тук и помоща, която ми оказваш, кажи-речи всеки път (макар и виртуално). Оценявам и съм задължен!
Днеска всичко беше 6+ . Карах цял ден с изкл. букса на дебитомера, няма ядове. Сега, намерих дебитомер нов от магазин, марката е Bremi. Някой има ли опит .. качествени ли са? Взимам го с голяма отстъпка на около 160 лв (от клиентска цена около 250 лв.), щото цената на Bosch е 520 рупии с отстъпката и нищо на света не може да ме накара да дам толкова пари за тая хуйня. Стария днес го свалих и се вижда как се е протрил на едно място, явно оттам идва всичко. И те така.
Така. Тая кола е решила да ме умори май . Проблема с дебитомера го реших - оборотите на място вече са наред. Пали от раз, всичко супер. Но. Мамичката му мръсна от около месец насам сутрин (или като не е каран през деня студен) няма тръгване. Пали от раз, оборотите за момент отиват надолу аха-аха да угасне качва ги до към 2000 за секунда и после ги заковава както си му е редът. Ако му подам газ почва все едно се дави и тръгва да гасне. Ако се опитам да тръгна - няма тръгване .. почва да боде муцуната и да прекъсва да се дави или не знам и аз вече каква му е болежката. Ако поработи 2-3 мин. маааалко да позагрее проблема изчезва. Настроил съм газовата да минава на 40 гр. на газ и като прехвърли тоя шибан проблем изчезва! После ако мина на бензин на вече загрял двигател всичко си е ОК. Четох, мислих, поръчах чисто нов датчик за входящата температура на въздуха. Сложих го преди малко - паля, всичко 6, оборотите аха да угасне, после горе .. после нормални. това на загрял двигател на 80 гр. На бензин върви супер като е загрял и на газ също ... Имам лошото предчувствие, че утре сутринта като го запаля пак ще го има това шибано давене ... Това го правеше и със изключен от буксата дебитомер.
Какво има сменено до сега:
Дебитомер (проблема е същия и при изкл. от буксата такъв)
Датчик за температура на входящия въздух
Оправена инсталация от-до
Сменена инсталация преди 3-4 месеца на дросела от пин до пин с нови автокабели със същото сечение
Чист дросел
Прегледани (визуално) вакууми
Свещите са на 20 000
Кабелите на свещите визуално са ОК
Бобина?
Всъщност свещи-кабели-бобина бих ги изкл. от списъка със проблемни неща, щото на газ си е изрядна ... ама не знам и аз вече ..
При отпусната газ, котвата на дросела връща ли се до край? Има едно ключе, което задължително трябва да щракне когато газта е отпусната.
Със убеденост трябва да се знае, дали температурният датчик е здрав, дебитомера дали е в норми и дали електрониката на дросела бачка - най-точно се разбира като се пробва с друг здрав дросел и здрав дебит. Ако не тръгне, след като инсталацията е ок, проблема е в управлението. Ако си убеден в изправността на дросела и дебита...вижте ключето и температурният датчик.
0
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Ами теста не е баш достоверен 'щото преди да го запаля отворих капака и двигателя беше още топъл. Имаше пак някакво прекъсване като му давах газ отначало (т.е сутринта историята ще се повтори - няма тръгване до като не позагрее ..). Ключето е натиснато при отпусната газ.
Преди малко го запалих, външна темература -3° -същата работа. Работи часовник до като не му подам газ. Даже угасна като му дадох леко газ ... Вдигам ръце отказвам се. Немам нерви и финансови възможности. Благодаря на Бай Васо за помоща отново!
Какъв ти е дебитомера?Аз имах абсолютно същия проблем.
Първото нещо което смених за жалост беше дебитомера с неоригинален(тогава не знаех колко е важен)След като всичко си остана по старому започнах да сменям какво ли не и да ходя по всякакви диагностики.
Накрая смених и чисто нови дюзи и след като не се оправи стиснах зъби и купих оригинален дебитомер.
Проблема с гасненето сутрин изчезна.
Проблема с забиването докато е студена намаля осезаемо,но не изчезна.
Поне държеше стабилни обороти,а забиването се изразяваше буквално в 100-150м.и спрях да наливам пари.
Не казвам да сменяш дебитомер!Само споделям,че имах абсолютно същия проблем от-до.