Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Угасва след запалванее220 автоматик


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#1 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2013 - 06:26

Здравейте колеги!

 

Тоя месец рядко карах колата, понеже се разкарвам със един скутер и  тези дни ми се наложи да изкарам звяра, та се появи един проблем. Студена като я запаля всичко ок - оборотите са добре, преминава си на газ след като загрее и си карам, докато примерно ми се наложи да паркирам някъде и като включа на задна колата гасне. Като се опитам да я запаля пак угасва веднага (на бензин) .. така няколко пъти и се оправя, но има някакво претрисане докато работи и на газ и на бензин (като на газ е по осезаемо). Реших да сменя най-лесното и евтино нещо, дето може да прави проблем - свещите. Старите бяха Bosh FR7DC+ на вид в много добро състояние (без нацепена керамика, разстояние с една идея от 0.8 мм повече, всички свещи бяха чисти и с керемиден цвят). Гледах и кабелите на свещите - на пръв поглед са ОК. Вчера купих нови NGK BCP5ES, сложих ги, запалих и пак угасна :). Покарах малко извън града само на бензин мъжката, спрях пред нас и оборотите като по книга, но има някакво претрисане много дразнещо. Угасих, запалих - нормално си пали. Бензина с който карам и съм доволен е екто 95. В резервоара имам със сигурност 10+ литра. Газ също зареждам от лукойл и съм доволен. Лекото претрисане на празен ход като съм на газ си остана. Дроселовата клапа ли е за чистене? Днес ще снимам клип с телефона, ако пак ми прави проблем.

 

Накратко:

 

- Студена си пали без проблем 

- Претриса на бензин и на газ, като на газ е по осезаемо (на загрял двигател)

- Трудно пали на бензин понякога (от 3-4 път (загряла))

- Гасне и на газ понякога (при превключване примерно на задна или на D) но по-рядко (в смисъл няколко дни може и да го нямам този проблем)

 

Мерца е M111.960 автоматик с газов инжекцион

 

 

Прикачени файлове


  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2013 - 11:27

Гледам че инсталацията към дебитомера не е пипана, така че първо се ориентирайте към нея.

 

Разцепете внимателно кабела за дебита на около 10см от буксата му, споделете какво виждате а ако имате възможност приложете снимка в близък план..

 

Снимайте също и някоя от буксите към инжекторите за да добием по-точна представа.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2013 - 12:52

Снимах я и изглежда да е като на солети  :wacko  :yeah  .. явно ще пада сваляне на цялата инсталация и познатата процедура.  Качеството на снимките е супер скапано, но другия ми телефон е за ремонт ... Буксата трябва ли да се отваря (на дебитомера)?  Кабелита към инжекторите са горе-долу във същото състояние (като ми монтираха газовата държах аз да пипам там точно поради тази причина - инсталацията на солети.

 

П.С Отивам да я свалям :)

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от E220T: 13 юли 2013 - 13:04

  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2013 - 15:04

М'даааа.....

 

 ....класикаааа!

 

 

Запретвай ръкави и я възстановявай, от там е жегата.

 

Потърси в темите, има го обяснено, как, що и кво

 

ползвай термошлаух не подменяй кабели

 

буксата - зависи, може и да я резнеш, може и да я направиш без рязане.

 

....ако я резнеш е по-лесно - нахлузваш шлауха до пина....

 

 

....потърси в темите

 

....ако има нещо питай

 

Успех!


  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2013 - 20:53

Днес благополучно изолирах всички кабели с термошлаух и отгоре Бишоп 963. Ако свалянето ми се струваше гадно, признавам си, че поставянето е още по голям ужас :). общо взето днес се чудих как по дяволите да прекарам пак кабелите в шибаната пластмаса на колектора ... Знам кой къде отива, номерирал съм си инжекторите 1,2,3,4, буксите за датчиците са ясни .. само че е ебаси мазалото с тая пластмаса! Не мога да я откопчая цялата .. в смисъл капака и да го махна изцяло за да ми е малко по-лесно да подредя кабелите вътре. Обелих си пръстите, псувах :D , мислих и за днес приключих до никъде почти :) . На тези щипки дето се държи предните съм ги откопчал, но задните си нямам на идея как мога да ги откопчая без да се счупи нещо. Няма и с какво да бръкна. Иначе като цяло ремонта ми излезе 40 кинта точно. Около 15+ метра термошлаух заминаха и лентата Бишоп е на цена (тук в Козлодуй) 14 лв. Пистолета за горещ въздух ми е фрий от приятел :D . Доста гадна гледка е тая инсталация .. добре, че не ми докара други главоболия (компютър примерно) :). Съветвам колегите, които все още не са правили процедурата да не отлагат, защото ... по-добре да не разбират защо :) Та така ... утре ще е денят X . 

 

И една класическа немска машина дето спря близо до нас:

 

 

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от E220T: 15 юли 2013 - 20:57

  • 0

#6 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 15 юли 2013 - 21:34

Браво продължавай в същия дух ! Чакам с интерес развръзката ! 

 

При мене колега като запаля на студен двигател и няколко секунди след като съм запалил гасне. Трябва да държа педала на газта за около 30-40-50 секунди на около 1500-2000 оборота и след това няма проблеми


  • 0

Немеца го е измислил !


#7 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2013 - 20:45

Готово!  :drums  

 

Бенца заспа! Благополучно го запалих преди има няма 10 мин. Запали от раз, оборотите са на 6, няма прекъсване, няма гаснене. Часовник. Благодаря на Вай Басо за насоките! Инсталацията я възстанових по неговия начин. Успех на всички, които ще правят същата процедура някога :).


  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юли 2013 - 23:17

Ся провери за луфт в жилото на газта при дросела,  ако има го обери от пластмасовата врътка в края му и край с мъките!

-----------------------------------------------------------------------

 

Без квито и да било омаслявания, шаш!  Аво ли е?

 

post-21703-0-16175200-1373914665.jpg


Този пост е редактиран от Вай Басо: 17 юли 2013 - 23:30

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 август 2013 - 10:26

Пак започна да ми прави номера . Усеща се леко претрисане на бензин и по-силно на газ, когато колата работи на празен ход на място. Като цяло е неравномерен празния ход и на студен и на загрял мотор. Какво да го правя тоя дзвер? Дроселовата клапа я почистих когато правих гимнастиката с инсталацията. Какво следва?

 

Почистване на дебитомер? С какво?

Някой датчик температурен?


  • 0

#10 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 04 август 2013 - 22:24

Намери къде правят диагностика с живи данни. Там според показанията на датчиците ще си проличи кое е за смяна. Кабела ма дросела и тои е на солети, но външната обвивка силно компресира снопа кабели и е по-трудно да се окъси нещо. Ако има промяна в работата на празен ход или на диагностиктадокато го раздвижваш - значи е за нова изолация.
  • 0

#11 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2013 - 07:21

Проблема е, че тук в Козлодуй няма къде да правя диагностика ... Към 10-ти заминавам на море и след като се върна ще сваля дросела и ще видя какво е положението с неговите кабели. 


  • 0

#12 bReal

bReal

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 2,5D '86
    S210 320CDI '02
    W169 180CDI '06

Публикувано 05 август 2013 - 10:27

Ся провери за луфт в жилото на газта при дросела,  ако има го обери от пластмасовата врътка в края му и край с мъките!

-----------------------------------------------------------------------

 

Без квито и да било омаслявания, шаш!  Аво ли е?

 

post-21703-0-16175200-1373914665.jpg

 

 

Аво е!


  • 0

#13 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 05 август 2013 - 13:29

Здравейте.

Оправи инсталацията на бобините? Да не смуче въздух отнякъде на газ?

Поздрави, Райчо.


  • 2

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#14 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2013 - 05:34

Оказа се, че газовата рейка ми е сдала багажа ... има няма за 8 000 км. чисто нова :). Смених я и всичко се оправи. И те така :) .. 


Този пост е редактиран от E220T: 09 август 2013 - 05:35

  • 0

#15 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2014 - 18:27

Лек ъпдейт по темата. След няколко сутрешни паления и празен ход тип "трактор", изкарах на тезгяха и дросела:3ed2ec9c5996fcddfc32f1906e3e9e9c.jpg5cac0d0680b8c9c88d759b828cbf5f51.jpg

И сега всичко е ток и жица:lol:
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни