Да не би да е във фут-паундове това число? Първите 270цди ОМ612 действително са 370Nm, но пак ме съмнява така на косъм да са ги оразмерили, то излиза че всяко чипосано цди трябва да си счупи кутията още на диното. Другото е това да е някакъв момент на който са тествани че държат в дългосрочен план.
Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..
Започната от Lambo_Rambo, 10 юли 2013 - 05:31:59
146 мнения по тази тема
#46
Публикувано 20 март 2015 - 10:37
Follow your own star...
#47
Публикувано 23 март 2015 - 08:27
Имам въпрос на C240 каква ръчна кутия се вгражда като номер?
#48
Публикувано 23 март 2015 - 12:45
На 202-ка 240 с 6 скорости ръчна(аз никога не съм виждал такава) я дават 716.626 SG-S270/5.3
На 203-ка 240,което всъщност е с 2.6 мотор ги давата
716.623 SG-S270/5.3
716.634 SG-S270/5.3
716.638 SG-S270/5.3
На Ц280 203-ка пак е до 400НМ
716.669 SG-400/5.3
#49
Публикувано 23 март 2015 - 18:35
Dimitar m, ако не е тайна от къде черпиш информация за номерата на кутиите, всеки път като ме интересува нещо подобно изравям половината гугъл и пак не съм сигурен дали имам напълно достоверна информация?
C200 KOMPRESSOR
#51
Публикувано 23 март 2015 - 20:13
След като се порових в линка, който е дал Димитър почвам да клоня към мисълта, че показанията в номерата на скоростните кутии са във foot pounds, просто не ми се вярва скоростите на CLS 55 AMG и S55 AMG kompressor да държат едва на 580nm при положение, че самите автомобили са по700nm
п.п. Благодаря на Димитър за линка
Този пост е редактиран от Lubo88: 23 март 2015 - 20:15
C200 KOMPRESSOR
#52
Публикувано 23 март 2015 - 21:28
Имам въпрос на C240 каква ръчна кутия се вгражда като номер?
На 202-ка 240 с 6 скорости ръчна(аз никога не съм виждал такава) я дават 716.626 SG-S270/5.3
На 203-ка 240,което всъщност е с 2.6 мотор ги давата
716.623 SG-S270/5.3
716.634 SG-S270/5.3
716.638 SG-S270/5.3
На Ц280 203-ка пак е до 400НМ
716.669 SG-400/5.3
Освен изброените от колегата Dimitar m ще добавя и
за 202-ка 717464 GL 76/29 E-5
за 203-ка 711656 NSG 270 / 5.3
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#53
Публикувано 23 март 2015 - 21:49
Много благодаря за информацията ще видя какъв е номера на кутията която ми предлагат но имам едно наблюдение, че "карантията" от 270 cdi може да влезе в кутията на C240 2.6
#54
Публикувано 23 март 2015 - 23:03
След като се порових в линка, който е дал Димитър почвам да клоня към мисълта, че показанията в номерата на скоростните кутии са във foot pounds, просто не ми се вярва скоростите на CLS 55 AMG и S55 AMG kompressor да държат едва на 580nm при положение, че самите автомобили са по700nm
По 715Nm са даже, и това е преди хората да започнат да ги чипосват и да им сменят ролките. За фут-паундовете пък няма логика защото германците си ползват метричната система. А дори и да е във фут-паундове - 580 са има няма 790Nm, тоест 70тина Nm запас, което също не ми се вярва. A като погледнем S65 в този сайт, уж 5 скоростния автомат ако се водим по тая логика държи 900Nm или ft.lb, а 7 скоростния на по-новия двигател - 1000, и в двата случая не се връзва, тъй като и двата двигателя са 1000Nm, а в уикипедия се казва съвсем друго:
However, all V12-powered cars such as the S600 and S65 AMG still retain the 5G-Tronic, which has a torque capacity of 796 lb·ft (1,079 N·m), as the newer 7G-Tronic is limited to 542 lb·ft (735 N·m), not enough to handle the torque from the V12 engine.
Като гледам колко конкретни числа дават не ми изглежда да си ги измислят. За 7G-tronic пък във C63 пише че се ползват 2 кутии които завършват със 700 или 1000, а двигателя в най-мощния си вариант има 650Nm. И пак се връщаме в изходна позиция. Аз за себе си ще продължавам да се абстрахирам от тези означения на кутиите докато не се появи по-достоверна информация.
Follow your own star...
#55
Публикувано 23 март 2015 - 23:38
Да по принцип аз писах така, защото вече имам доста съмнения в тези означения, иначе и аз се замислих за това, че немците също са по нашите стандарти, може би има някакви изключения в самите означения, може би означенията значат, че кутиите са предназначени за двигатели с такъв или приблизителен въртящ момент и е пропоръчителна стойност, но не че това е максимума на който държат при продължителна експлоатация
Този пост е редактиран от Lubo88: 23 март 2015 - 23:41
C200 KOMPRESSOR
#56
Публикувано 24 март 2015 - 08:06
Който не вярва,отделя време и чете.
http://www.allpar.co...NAG1-WA580.html
580 = Maximum input torque capacity in Newton-meters (428 ft-lbs.)
Колкото до кутиите,които ползват АМГ и пак ги дават до 580 пък видеш ли мотора бил повече,аз лично не съм убеден че примерно не са доработени.тези кутии.Там се водят някакви AMG speedshift и возил съм се ,разликата е голяма между нормална 722.6 кутия и 722.6 speedshift .
Никой не ангажирам с мнение,който иска рови из нета и ще намери това ,което му трябва.
Ето тук за 722.3 и 4 пак може да прочетеш,щом няма достатъчно достоверна информация.
https://brandon314.f...full-manual.pdf
Този пост е редактиран от Dimitar m: 24 март 2015 - 08:20
#57
Публикувано 24 март 2015 - 11:06
Да може би точно това са изключенията за, които става въпрос и всъщност просто AMG си доработват кутиите. Благодаря за изчерпателното инфо, мисля ще е полезно за много хора.
C200 KOMPRESSOR
#58
Публикувано 24 март 2015 - 11:34
Аз никого не ангажирам с мнението си. Казах че аз за себе си ще продължавам да игнорирам тези означения първо защото информацията явно е противоречива, второ защото има достатъчно случаи как хора карат мощни двигатели със слаби кутии и нямат никакви проблеми (и аз и ти в това число), и пак има достатъчно случаи на хора които със слаби двигатели чупят здрави кутии. За мен е много по-важно кутията да е добър екземпляр, да е сложена правилно и да се кара правилно.
На снимката която си дал, 028 ли е максималния въртящ момент, 28Nm? Сега гледам на 200Е автоматика, на него е 020, 20Нм ли може да понесе?
Кутията пък с която карам на М119-то изглежда трябва да се счупи около 275Nm На 3.2-то пък кутията ми от 200е 717.411 даже не искам да търся на колко държи според данните.
Това е от superturbodiesel форума:
"716.000 gearbox from 270 cdi fits m104 engine. As far as some users tested, it doesn't brake under 800 nm, but wheel spin of course, I suppose at full grip it would crack much sooner........... 717.000 tranny is shit, 3rd gear will brake under heavy foot.
lost in the diesel universe............."
"ive driven a lot in a car with the 717.401 gearbox, dynoed to 530hp, it eventually broke with a 2.47LSD differential, while driving at the track. (hot sticky 225/45r17 wheels)...
the 717.404 is strong, the dogleg from the cosworth 190 (2.3 or 2.5 16v)
the 717.401 seems almost as strong
the 717.450 seems to brake around 350hp."
И тук пак стигаме до момента какво означава на колко въртящ момент държи една кутия. На колко ще издържи дори и след 1 000 000км пробег и 20-30 години живот, или на колко ще издържи ако си циментираш опашката на кутията и пуснеш 3-дисковия съединител като си надървил двигателя на максимален въртящ момент..
Follow your own star...
#59
Публикувано 25 март 2015 - 08:26
Имам чувстово че се правиш на луд.Това ,че дава еди си колко НМ производителя примерно 370,не означава че при 371 ще стане на салата.Идеята да се намеся в темата беше,че производителя дава кутията на 320 бензин ,по-здрава от тази на 280цди,така че ако може да се намери бензиновата по-добре да ползва нея.
И да, 028 означава 280НМ и това много добре знаеш.
И колко стотин хиляди си изкарал с могъщото м119 100/200 000 ?
#60
Публикувано 25 март 2015 - 10:25
Изобщо не се правя на луд, просто си дискутираме. А какво означава? Защото аз точно така го разбирам.... Какъв е смисъла изобщо да се дава информация колко държи кутията щом е просто някакво ориентировъчно число? Не ме разбирай погрешно изобщо не споря, за мен цялата тая работа със колко Нм държала една кутия е пълна пародия, както казах има хора които карат мощни двигатели със слаби кутии и не ги чупят, има и хора които карат слаби двигатели със здрави кутии и ги чупят... И това си е мое мнение изобщо не се чувствай длъжен да се ангажираш с него.
Колкото живот е имало в М119-то, толкова съм го карал... Какви са тия долни въпросчета?... Да не дава господ да ти изтрака на теб някой лагер на могъщото 3.2 че на мой ред и аз да те питам същия въпрос.. Забрави май и ти колко двигателя смени по проекта ти...
Follow your own star...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни