Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..


  • Please log in to reply
146 мнения по тази тема

#31 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 14 март 2015 - 19:51

Значи предстой да разберем дали става вторник ще проверя.

Ако може само да ми кажете "M-колко" е двигателя.


Този пост е редактиран от Gringo: 14 март 2015 - 20:02

  • 0

#32 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 март 2015 - 21:59

Дизеловите V6 са само един блок от 2005та насам - OM642. Всичките са 3 литра - 280, 320, 350цди


  • 1
Follow your own star...

#33 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 15 март 2015 - 18:52

Ето кутия от C240 V6 ръчна.

Прикачени файлове


  • 0

#34 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 15 март 2015 - 18:54

А ето и от E280 CDI ръчна скоросна кутия.

На мен ми изглеждат идентични.

Прикачени файлове


  • 0

#35 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 март 2015 - 20:01

Браво супер снимки. Ще стане много добре ако подкараш една такава кутия на М113-то. Дано да стане безпроблемно монтажа на м113-то, много се радвам на болт-он решения.


  • 1
Follow your own star...

#36 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 15 март 2015 - 23:10

Нямам представа с маховиците какъв е варянта.

 

Със съединител и притискател също но ще пробвам варянти.

 

Ще пусна тема за проекта но трябва да събера всичко за сега само двигател имам.

 

Малко бавно става но здраве.


  • 0

#37 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 март 2015 - 10:20

Пробвай като за начало дизеловия маховик и съединител, той без проблем ще държи въртящия момент на М113. Ако не става маховика, може да пробваш и със маховик от М112. Ако не - колегата chochone беше писал че маховик от 2.6 пасва на дупките на коляновия вал, това означава че можеш да ползваш всеки маховик от М102/103/104/111 и редовите дизелаци. И вече при необходимост да го пристържеш и да го приспособиш за по-голям диск и притискател. В продавалника има доста обяви за маховици, само трябва да гледаш да има достатъчно месо ако смяташ да го преправяш.


  • 0
Follow your own star...

#38 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 17 март 2015 - 01:13

Маховик става със сигурност от M112 но ми се ще от E280 но трябва да проверя
  • 0

#39 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 18 март 2015 - 22:12

Май ударих на камък с кутията от E280 CDI
почти никъде ги няма само на едно място намерих но ми е скъпичка.
Продължавам търсенето от бус 318 CDI ако някой има някаква информация да споделя.
  • 0

#40 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 19 март 2015 - 13:52

Едната от снимките по горе е от E280 CDI но и те са редки по нашите ширини.
Търся бусова кутия от 318,418 да видя дали ще стане но цените са от 3000 лв. На горе.
  • 0

#41 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 19 март 2015 - 18:10

Аз щях да ти казвам че може да търсиш и от ц-класи, не само от Е, но и те не са много често срещани... Другия вариант е да рискуваш с кутия от М112 и колкото изкара.


  • 0
Follow your own star...

#42 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 19 март 2015 - 21:54

Вие как решихте,че на 211-ка 280ЦДИ кутията е най-здравата?

Давата ги до 370НМ

716.646 SG-S370/6.1

716.653 SG-S370/6.1

На 203-ка 320 бензин и SLK 320 М112 ,кутиите ги дават до 400НМ

716.667 SG-S400/5.1

716.669 SG-S400/5.1

716.660 SG-S400/5.1


Този пост е редактиран от Dimitar m: 19 март 2015 - 21:55

  • 0

#43 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 19 март 2015 - 22:30

Незнаех, че има C320 M112 (W203) с ръчни скорости.

Ще потърся веднага.

Намерил съм от C240 M112 (W203) на много изгодна цена и незнам дали да пробвам с нея.


  • 0

#44 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 19 март 2015 - 23:16

От 320 ти е най-голям шанса от SLK да намериш. А има и 204ки 320cdi с ръчни скорости, ако изпадне такава.

 

Митак а нищо не съм решавал, а тези числа не съм убеден че са Nm на които държи кутията. Най малкото двигателя е 400Нм, едва ли ще му сложат по-слаба кутия. Другото което е че издръжливостта на въртящ момент не се мери ей така. Една кутия може да издържи едно тръгване с 1000Nm и на второто тръгване с 1000Nm да се счупи, това значи ли че държи 1000Нм или не? Може същата кутия да издържи 1 милион тръгвания с 300Нм, на 1 милион и първото да се счупи, това значи ли че държи 300Нм или не?


  • 0
Follow your own star...

#45 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 20 март 2015 - 06:16

Не споря за нищо.Обаче тези числа означават максимално допустимият въртящ момент даден от производителя.И това го има в документ,не си ги нагласям по мое усмотрение.

Например най-слабата мисля на 200цди я дават 200НМ,тези от 200 компресор,220цди са на 270НМ,после са тези от 270цди на 370НМ и след това на 230компресор на 400НМ и 320-ки бензин.И все пак трябва да се провери номера преди да се купува каквото и да било.

716.6 означава ,че е 6 скорости

716.6 0/2/4/6 са съответно 200/270/370/400НМ

Тоест се търси кутия ,коята е 716.66

На автоматика индекса му е с А580 ,който се слага на големите осмаци и на 112 компресор,на SLR автомата му е с индекс А900.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни