Момчета, пак спорите за глупости. Не размивайте тази иначе толкова поучителна и интересна тема!
Аз съм живия пример как със 102 коня пребих една кутия, а вече 3-ти сезон с 3.2-то и 320 нютона карам със същата кутия като на 102 коньовата версия. Всичко е просто до елементарна поддръжка, пробег, стил на каране и ОГРОМНА доза късмет. На старото ми 190 убих оригиналния (предполагам, че е оригиналния де) диференциал 3,46, след това сложих 3.91...и него убих, след това сложих 3.23 и той бързо умря, след това 3.67 и последния беше пак 3,23. Еееех, тея от мерцедес не се научиха да правят диференциали... Просто начина ми на каране и навъртяните километри преди това си оказваха влияние и ми беше писнало да сменям диференциали. Сегашния ми шпер на дрифтачката е на 260к км, гаранция е оригиналния, понеже имаше един пръст кал и масло отгоре му, отдушника беше затапен, източих 600грама черно и миришещо на нещо отвратително масло и още си заключва и върви перфектно, на това му викам късмет! А на 102 коньова кола смених точно 5 броя, винаги със ново масло, както си му е реда, но уви, сменях ги по-често от масло с филтри.
Ключа за запазване здравето на една кутия за мен се крие в 3 ключови точки
- качествено и навреме сменяно масло
- никога да не се изтезава студена трансмисия
-да не се слага никога 100% сцеплението на пътя