Значи предстой да разберем дали става вторник ще проверя.
Ако може само да ми кажете "M-колко" е двигателя.
Този пост е редактиран от Gringo: 14 март 2015 - 20:02
Публикувано 14 март 2015 - 19:51
Значи предстой да разберем дали става вторник ще проверя.
Ако може само да ми кажете "M-колко" е двигателя.
Този пост е редактиран от Gringo: 14 март 2015 - 20:02
Публикувано 14 март 2015 - 21:59
Дизеловите V6 са само един блок от 2005та насам - OM642. Всичките са 3 литра - 280, 320, 350цди
Публикувано 15 март 2015 - 18:52
Ето кутия от C240 V6 ръчна.
Публикувано 15 март 2015 - 18:54
А ето и от E280 CDI ръчна скоросна кутия.
На мен ми изглеждат идентични.
Публикувано 15 март 2015 - 20:01
Браво супер снимки. Ще стане много добре ако подкараш една такава кутия на М113-то. Дано да стане безпроблемно монтажа на м113-то, много се радвам на болт-он решения.
Публикувано 15 март 2015 - 23:10
Нямам представа с маховиците какъв е варянта.
Със съединител и притискател също но ще пробвам варянти.
Ще пусна тема за проекта но трябва да събера всичко за сега само двигател имам.
Малко бавно става но здраве.
Публикувано 16 март 2015 - 10:20
Пробвай като за начало дизеловия маховик и съединител, той без проблем ще държи въртящия момент на М113. Ако не става маховика, може да пробваш и със маховик от М112. Ако не - колегата chochone беше писал че маховик от 2.6 пасва на дупките на коляновия вал, това означава че можеш да ползваш всеки маховик от М102/103/104/111 и редовите дизелаци. И вече при необходимост да го пристържеш и да го приспособиш за по-голям диск и притискател. В продавалника има доста обяви за маховици, само трябва да гледаш да има достатъчно месо ако смяташ да го преправяш.
Публикувано 17 март 2015 - 01:13
Публикувано 18 март 2015 - 22:12
Публикувано 19 март 2015 - 13:52
Публикувано 19 март 2015 - 18:10
Аз щях да ти казвам че може да търсиш и от ц-класи, не само от Е, но и те не са много често срещани... Другия вариант е да рискуваш с кутия от М112 и колкото изкара.
Публикувано 19 март 2015 - 21:54
Вие как решихте,че на 211-ка 280ЦДИ кутията е най-здравата?
Давата ги до 370НМ
716.646 SG-S370/6.1
716.653 SG-S370/6.1
На 203-ка 320 бензин и SLK 320 М112 ,кутиите ги дават до 400НМ
716.667 SG-S400/5.1
716.669 SG-S400/5.1
716.660 SG-S400/5.1
Този пост е редактиран от Dimitar m: 19 март 2015 - 21:55
Публикувано 19 март 2015 - 22:30
Незнаех, че има C320 M112 (W203) с ръчни скорости.
Ще потърся веднага.
Намерил съм от C240 M112 (W203) на много изгодна цена и незнам дали да пробвам с нея.
Публикувано 19 март 2015 - 23:16
От 320 ти е най-голям шанса от SLK да намериш. А има и 204ки 320cdi с ръчни скорости, ако изпадне такава.
Митак а нищо не съм решавал, а тези числа не съм убеден че са Nm на които държи кутията. Най малкото двигателя е 400Нм, едва ли ще му сложат по-слаба кутия. Другото което е че издръжливостта на въртящ момент не се мери ей така. Една кутия може да издържи едно тръгване с 1000Nm и на второто тръгване с 1000Nm да се счупи, това значи ли че държи 1000Нм или не? Може същата кутия да издържи 1 милион тръгвания с 300Нм, на 1 милион и първото да се счупи, това значи ли че държи 300Нм или не?
Публикувано 20 март 2015 - 06:16
Не споря за нищо.Обаче тези числа означават максимално допустимият въртящ момент даден от производителя.И това го има в документ,не си ги нагласям по мое усмотрение.
Например най-слабата мисля на 200цди я дават 200НМ,тези от 200 компресор,220цди са на 270НМ,после са тези от 270цди на 370НМ и след това на 230компресор на 400НМ и 320-ки бензин.И все пак трябва да се провери номера преди да се купува каквото и да било.
716.6 означава ,че е 6 скорости
716.6 0/2/4/6 са съответно 200/270/370/400НМ
Тоест се търси кутия ,коята е 716.66
На автоматика индекса му е с А580 ,който се слага на големите осмаци и на 112 компресор,на SLR автомата му е с индекс А900.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни