Таблица със диаметрите на цилиндрите и ходовете на коляновите валове на повечето бензинови двигатели засегнати в темата.
Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..
Започната от Lambo_Rambo, 10 юли 2013 - 05:31:59
146 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 октомври 2014 - 14:44
Follow your own star...
#17
Публикувано 09 октомври 2014 - 15:53
ЕВАЛА!!!
#18
Публикувано 09 октомври 2014 - 16:55
На мен нещо не ми го отваря.
Не хапи този,който може да те изяде.
#19
Публикувано 09 октомври 2014 - 19:32
Би трябвало да го отваря, версия 97-03 на ексел е. След време ще се опитам да допълня таблицата със съответната информация и за дизеловите двигатели, ще е полезно за хора, които се оглеждат за варианти за борване и строукване
Follow your own star...
#20
Публикувано 11 октомври 2014 - 00:40
Екстендед версията с допълнени дизелаците и по-новите бензинови двигатели, както и няколко тунинг версии на М119, че са ми по-така на сърце тия двигатели Така като гледам единствените оферти за "трансблокови" строуквания са M103 с колянов вал от М104, М104 с колянов вал от ОМ606 3.5 и М119 с колянов вал от М117 5.6.
Прикачени файлове
Follow your own star...
#21
Публикувано 14 ноември 2014 - 01:49
Може би не е точно по темана, но ето един страхотен AMG автомобил с М117/9 двигател с 380к.с. и ръчна петстепенна курия (това е уточнено в линка към самата обява за продажба, който е в статията), което е най-учудващото за мен при положение, че говорим за Мерцедес V8 и още повече за AMG.
Този пост е редактиран от Lubo88: 14 ноември 2014 - 01:54
C200 KOMPRESSOR
#22
Публикувано 07 февруари 2015 - 00:47
Да изступаме темата малко от прахта.
Имам едно питане за двигател М 113 от w220 с ръчна кутия от c240 влизането му в w 124 coupe дали е възможно и ако е колко е сложно?
Имам едно питане за двигател М 113 от w220 с ръчна кутия от c240 влизането му в w 124 coupe дали е възможно и ако е колко е сложно?
#23
Публикувано 07 февруари 2015 - 14:30
Екстендед версията с допълнени дизелаците и по-новите бензинови двигатели, както и няколко тунинг версии на М119, че са ми по-така на сърце тия двигатели Така като гледам единствените оферти за "трансблокови" строуквания са M103 с колянов вал от М104, М104 с колянов вал от ОМ606 3.5 и М119 с колянов вал от М117 5.6.
Страхотна информация. Аз самият от доста време търся начин за направа на по-дългоходов мотор - първо на м102, а сега вече и на м103.
Коляновият вал не е такъв проблем. Задънената улица, поне за мен, е последващия подбор на биели и бутала за да се запази т.нар. deck-height. С две думи - да не стърчи буталото над блока при хода нагоре. А също и при ходът надолу буталата да не застъргват в коляновия вал. Накрая, за м102, май бях стигнал до информация, че биели от F22 мотор Хонда ще станат за целта с лека доработка.
Човек трябва да има резервен блок, на който да може да пробва различни комбинации, преди да се хвърли с главата напред.
#24
Публикувано 12 март 2015 - 22:23
Информация за ръчни скоросни кутии и по точно от M112 6 степени.
Предавателни числа здравина.
Дали някой може да помогне?
Предавателни числа здравина.
Дали някой може да помогне?
Този пост е редактиран от Gringo: 12 март 2015 - 22:30
#25
Публикувано 13 март 2015 - 00:02
Абе нещо е не ясно питането М113 от W220 пък от С240 как така ,а и с ръчна скоростна кутия в W220 не знам да се среща. Може да влезе навсякъде степента на сложност зависи от познанията и от наличните средства.
G-56 Transmission Gear Ratios http://www.g56transm...sion-gear-ratio тук има повече.
П.П. Ламбо ти мислил ли си за такава кутия на твойта кола ,дават е уж хеви дюти ,а гледам се слага и на Доже РАМ което като ги знаем кви са шашави американците излиза ,че ич не е за пренебрегване скоростната кутия.
Този пост е редактиран от Ванюша: 13 март 2015 - 00:04
#26
Публикувано 13 март 2015 - 01:57
Gringo, това намирам като предавателни числа, ако са верни значи са абсолютно същите като предавателните числа на 6 скоростните кутии които се слагат на М104 и М111.
- First Gear Ratio (:1) : 4.46
- Second Gear Ratio (:1) : 2.61
- Third Gear Ratio (:1) : 1.72
- Fourth Gear Ratio (:1) : 1.25
- Fifth Gear Ratio (:1) : 1.00
- Sixth Gear Ratio (:1) : 0.84
- Reverse Ratio (:1) : 4.06
- Final Drive Axle Ratio (:1) : 3.46
Ванюша, няма от къде да се намери такава кутия, дори и да се намери няма кой да я плати, после ще трябва и да се приспособи да пасва на двигателя, а аз вече имам фланец който върши работа за доста голям набор от кутии включително кутия от 270цди, който е 400Нм заводски, а най вероятно самата кутия е оразмерена за доста повече, както и кутии от 16 клапанови 190тки които са се доказали в чужбина (а и в българия) като много здрави кутии. А и моята кутия за момента е в чудесно здраве и се справя перфектно с работата.
Follow your own star...
#27
Публикувано 13 март 2015 - 10:58
Предимството при отделни диф и кутия (за разлика от FWD) е че можеш да правиш повечето кутии с еднакви предавателни числа и да променяш общото предавателно число като само сменяш диф-а.
Повечето 5-скоростни по мои наблюдения са с еднакви или приблизително еднакви предавателни числа.
Явно и повечето 6-скоростни са така, като 6-тата е с предавателно отношение като 5-та на 5-скоростните, само другите са по-нагъсто
#28
Публикувано 13 март 2015 - 23:18
Много благодаря за информацията.
Двигателя е наличен вече M 113 Продължава търсенео на преден картер, кутия и маховик.
#29
Публикувано 14 март 2015 - 01:57
Мисля, че кутия от W211 280cdi ще държи повече от кутия от C240 на М113-ката все пак E280-то е 400 нютона
C200 KOMPRESSOR
#30
Публикувано 14 март 2015 - 12:17
Аз все още нямам сигурна информация дали кутиите от V6 цди-тата са със същите камбани като М112 и М113.
Follow your own star...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни