Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Съвместимости на двигатели, скорости и купетаИнформация от общ и специфичен характер..


  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#16 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 09 October 2014 - 14:44

Таблица със диаметрите на цилиндрите и ходовете на коляновите валове на повечето бензинови двигатели засегнати в темата.

Attached Files


  • 1
Follow your own star...

#17 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Posted 09 October 2014 - 15:53

ЕВАЛА!!!


  • 0

#18 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 09 October 2014 - 16:55

На мен нещо не ми го отваря.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#19 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 09 October 2014 - 19:32

Би трябвало да го отваря, версия 97-03 на ексел е. След време ще се опитам да допълня таблицата със съответната информация и за дизеловите двигатели, ще е полезно за хора, които се оглеждат за варианти за борване и строукване :)


  • 1
Follow your own star...

#20 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 11 October 2014 - 00:40

Екстендед версията с допълнени дизелаците и по-новите бензинови двигатели, както и няколко тунинг версии на М119, че са ми по-така на сърце тия двигатели :D Така като гледам единствените оферти за "трансблокови" строуквания са M103 с колянов вал от М104, М104 с колянов вал от ОМ606 3.5 и М119 с колянов вал от М117 5.6. 

Attached Files


  • 2
Follow your own star...

#21 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Posted 14 November 2014 - 01:49

Може би не е точно по темана, но ето един страхотен AMG автомобил с М117/9 двигател с 380к.с. и ръчна петстепенна курия (това е уточнено в линка към самата обява за продажба, който е в статията), което е най-учудващото за мен при положение, че говорим за Мерцедес V8 и още повече за AMG.


Edited by Lubo88, 14 November 2014 - 01:54 .

  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#22 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 07 February 2015 - 00:47

Да изступаме темата малко от прахта.
Имам едно питане за двигател М 113 от w220 с ръчна кутия от c240 влизането му в w 124 coupe дали е възможно и ако е колко е сложно?
  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 07 February 2015 - 14:30

Екстендед версията с допълнени дизелаците и по-новите бензинови двигатели, както и няколко тунинг версии на М119, че са ми по-така на сърце тия двигатели :D Така като гледам единствените оферти за "трансблокови" строуквания са M103 с колянов вал от М104, М104 с колянов вал от ОМ606 3.5 и М119 с колянов вал от М117 5.6. 

 

Страхотна информация. Аз самият от доста време търся начин за направа на по-дългоходов мотор - първо на м102, а сега вече и на м103.

 

Коляновият вал не е такъв проблем. Задънената улица, поне за мен, е последващия подбор на биели и бутала за да се запази т.нар. deck-height. С две думи - да не стърчи буталото над блока при хода нагоре. А също и при ходът надолу буталата да не застъргват в коляновия вал. Накрая, за м102,  май бях стигнал до информация, че биели от F22 мотор Хонда ще станат за целта с лека доработка.

 

Човек трябва да има резервен блок, на който да може да пробва различни комбинации, преди да се хвърли с главата напред.


  • 2

#24 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 12 March 2015 - 22:23

Информация за ръчни скоросни кутии и по точно от M112 6 степени.
Предавателни числа здравина.
Дали някой може да помогне?

Edited by Gringo, 12 March 2015 - 22:30 .

  • 0

#25 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 13 March 2015 - 00:02

Абе нещо е не ясно питането М113 от W220 пък от С240 как така ,а и с ръчна скоростна кутия в W220 не знам да се среща. Може да влезе навсякъде степента на сложност зависи от познанията и от наличните средства.

 

G-56 Transmission Gear Ratios  http://www.g56transm...sion-gear-ratio тук има повече.

 

П.П. Ламбо ти мислил ли си за такава кутия на твойта кола ,дават е уж хеви дюти ,а гледам се слага и на Доже РАМ което като ги знаем кви са шашави американците излиза ,че ич не е за пренебрегване скоростната кутия.


Edited by Ванюша, 13 March 2015 - 00:04 .

  • 0

#26 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 13 March 2015 - 01:57

Gringo, това намирам като предавателни числа, ако са верни значи са абсолютно същите като предавателните числа на 6 скоростните кутии които се слагат на М104 и М111.

 

  • First Gear Ratio (:1) : 4.46
  • Second Gear Ratio (:1) : 2.61
  • Third Gear Ratio (:1) : 1.72
  • Fourth Gear Ratio (:1) : 1.25
  • Fifth Gear Ratio (:1) : 1.00
  • Sixth Gear Ratio (:1) : 0.84
  • Reverse Ratio (:1) : 4.06
  • Final Drive Axle Ratio (:1) : 3.46

Ванюша, няма от къде да се намери такава кутия, дори и да се намери няма кой да я плати, после ще трябва и да се приспособи да пасва на двигателя, а аз вече имам фланец който върши работа за доста голям набор от кутии включително кутия от 270цди, който е 400Нм заводски, а най вероятно самата кутия е оразмерена за доста повече, както и кутии от 16 клапанови 190тки които са се доказали в чужбина (а и в българия) като много здрави кутии. А и моята кутия за момента е в чудесно здраве и се справя перфектно с работата.


  • 0
Follow your own star...

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 March 2015 - 10:58

Предимството при отделни диф и кутия (за разлика от FWD) е че можеш да правиш повечето кутии с еднакви предавателни числа и да променяш общото предавателно число като само сменяш диф-а.

 

Повечето 5-скоростни по мои наблюдения са с еднакви или приблизително еднакви предавателни числа.

 

Явно и повечето 6-скоростни са така, като 6-тата е с предавателно отношение като 5-та на 5-скоростните, само другите са по-нагъсто


  • 0

#28 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 13 March 2015 - 23:18

Много благодаря за информацията.

Двигателя е наличен вече M 113 Продължава търсенео на преден картер, кутия и маховик.


  • 0

#29 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Posted 14 March 2015 - 01:57

Мисля, че кутия от W211 280cdi ще държи повече от кутия от C240 на М113-ката все пак E280-то е 400 нютона


  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#30 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 14 March 2015 - 12:17

Аз все още нямам сигурна информация дали кутиите от V6 цди-тата са със същите камбани като М112 и М113.


  • 0
Follow your own star...




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users