Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR
Започната от KrumB, 26 юни 2013 - 22:41:52
125 мнения по тази тема
#46
Публикувано 23 октомври 2013 - 18:14
Значи.....
Според WIS, налягането се определя индиректно от карта за налягане на базата на следните параметри:
-обороти
-показания на дебитомера
-позиция на дроселовата клапа
Ако моментното налягане се различава от зададеното, разтоварващата клапа се управлява от ЕКУ-то съответно....
#47
Публикувано 26 октомври 2013 - 19:07
Днес Жорето, на майтап качи оригинален софтуер.
Направихме едно кръгче и ето как изглеждат нещата....
#48
Публикувано 27 октомври 2013 - 08:25
От тези графики разбираме че резултата от смяната на шайбата, ремап-а и новия кулер е очаквана/малка/огромна?
#49
Публикувано 27 октомври 2013 - 10:49
Крум да ме поправи ако бъркам, но вчера като мерихме колата беше почти във фабрично състояние (изключение прави интеркулера) с цел да има база за сравнение .
Този пост е редактиран от joreto: 27 октомври 2013 - 10:51
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#50
Публикувано 27 октомври 2013 - 18:03
Днес сложих пак голямата шайба и Жорето качи нов софтуер.
Ето как изглеждат нещата:
#51
Публикувано 27 октомври 2013 - 21:38
Това последното само с голяма шайба и софтуер ли е,или и по-малка компресорна ролка ?
#52
Публикувано 27 октомври 2013 - 22:14
Сетъпа на последната графика е следния:
- 220 мм шайба на коляновия вал
- 87 мм на компресора
- интеркулер 550/140/65mm
-4 Bar рег за нал на горивото
- по-студени свещи
-преместен дебитомер
- 0.85 bar налягане
#53
Публикувано 28 октомври 2013 - 01:48
Епааа ко си се занима'ал толко за 30 коня. Аз отидох и ми сложиха един чип и тя колата дигна 50 коня отгоре :D:D
надявам се всички разбират иронията ми
#54
Публикувано 28 октомври 2013 - 07:32
На какво си дигнал 50коня, на бензинова кола ли!!!
#55
Публикувано 28 октомври 2013 - 09:21
Само да кажа че това не е финалния вариант, а просто добра основа върху която може да се работи по-натам
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#56
Публикувано 03 ноември 2013 - 17:12
Така,значи равносметката е че от 193,2к.с. стават 213,5 и от 293 нютона отиват на 334 като се изместват на по ниски обороти.Моят 230 компресор е след основен ремонт на мотора и още несъм редил ъпдейти,но ми се върти нещо в главата пък вие ще кажете дали има изглед за успех.230-ката е с по ниска степен на сгъстяване някъде я пишат 8,5 другаде 8,8 възможноли е впредвид че няма да се вдига налягането над 0,9 бара да де сгъсти малко впредвид че е и с алтернативно гориво-пропанбутан.Възможна ли е интервенциата и до какво ще доведе,интересно е да се изложат плйсове и минуси.Ако стане като 200компресорния на 9,5 ще има ли осезаема рзлика.
#57
Публикувано 05 ноември 2013 - 17:13
Качвам отново резултатите от теста, защото линковете са се скапали.
Сток:
С голяма шайба и ремап:
#58
Публикувано 05 ноември 2013 - 18:35
Благадарим за чудесните графики.Дали е възможно,понеже ти имаш възможност да решиш един спор в чуждестранните форуми а той е само с ролката на коляновият вал е достатъчна за тези коне 219-226 и след това колкото и да се вдига налягането на компресора повишение на коне не се наблюдава.Възможно ли е да дадеш и една такава графика само с голямата ролка,без малката на компресора.Ще е от полза за всички ни.
#59
Публикувано 05 ноември 2013 - 21:42
Има един "тънък" момент върху решаването на когото към момента все още се борим... оказва се че почти няма значение с каква шайба/скорост ще завъртиш компресора - след като си "улегнат" настройките (най-образно казано) идва момент в който колата все едно прави опити да си "върне" оригиналните параметри (пример - въпреки по-високите обороти налягането което компресора подава с времето просто намалява - изпуска го по някакъв начин и то съвсем умишлено)... съвсем образно и повърхностно го обясних - просто софтуера на тази кола е все още не съвсем "ясен" в тунинг средите и заради това информацията е доста противоречива и оскъдна (за разлика от тази на останалите марки, например ВАГ - Жорката каза че е скучна защото можел и по "скайп" да ги мапва тия аЛдита и гоЪфове с 1 .8тралала)... Крум със сигурност ще ъпдейтва информацията постоянно - ако смятате че не го прави достатъчно често, имайте предвид че изводи могат да се правят само когато наистина има увереност и доказателства вместо голи предположения
ЕВАЛЛА СТАБИЛЯГИ!!!
#60
Публикувано 05 ноември 2013 - 21:43
Нямам оригинална ролка за Eaton M62. Ако някой ми изпрати ще направя тест и ще кача резултатите с удоволствие.
Според мен, без вмешателство в картата, която се грижи за претоварването на мотора трудно ще се постигнат резултати по-добри от 220-225 кс.
С по-малката ролка на компресора обаче, се постига съществено увеличение на мощността в ниски и средни обороти.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни