Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Проект: W202 2.0 KOMPRESSOR


  • Заключена тема Тази тема е заключена
125 мнения по тази тема

#76 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 01 януари 2014 - 21:46

А коя е програмката? Да не беше една която Жорето беше постнал скоро в Тунинг раздела?


Този пост е редактиран от siriospepi: 01 януари 2014 - 21:48

  • 0

#77 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 01 януари 2014 - 21:53

Да

http://www.perfexpert-app.com/


  • 0

#78 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 24 февруари 2014 - 16:57

С долното искам да обобщя темата, защото това според мен е лимита за развитие на този тип двигатели в рамките на заводския сетъп.
Максимума, който можах да извадя от 2-литров компресорен мотор е 225-230 кс. От 2.3 вероятно ще излязат 250-255.
За целта трябва да се направят следните неща:
Шайбата на коляновия вал трябва да е с диаметър 218-220 мм (http://www.ebay.co.u...984.m1423.l2649)
Шайбата на компресора да е с диаметър 87 мм 
Ремък - 6pk1387 
4-баров регулатор за налягането на горивото - 0280160575
Свещи- NGK BKR7E
По-голям интеркулер - 550x140x65 mm с вход/изход 57 мм Препрограмиране на ЕКУ-то. 
(Без изброените промени, няма особен смисъл от препрограмиране) Ако се смени генерацията и цялата система на ауспуха, ще има добър ефект, но разхода за мен не е оправдан, предвид очаквания резултат.

  • 1

#79 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 февруари 2014 - 18:28

Колега,как биха излезли повече коне на 2.3к със сгъстяване на мотора ли или същите модове плюс мапването ще ги дадът.
  • 0

#80 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 24 февруари 2014 - 21:59

Същите модове (вдигат налягането Х2+) + мапване. 


  • 0

#81 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 24 февруари 2014 - 22:17

Защо пък ще си сгъстяваш двигателя? Те хората искат да ги разреждат, че да ги надуят повече, ти ще го сгъстяваш...

 

 

 

И сега какво, приключва ли проекта или? Друг двигател / друга кола? :) 


  • 0
Follow your own star...

#82 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 24 февруари 2014 - 22:25

Колата си остава, но стигнах края на възможностите.... 


  • 0

#83 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 24 февруари 2014 - 22:40

Нещо друго мислиш ли да подхващаш?


  • 0
Follow your own star...

#84 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 24 февруари 2014 - 23:35

Не, друго нямам намерение да захващам. Ще видим пролетта какви мисли ще ми донесе...  :wacko  :)


  • 0

#85 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 февруари 2014 - 09:19

Не знаех че със същите модове могат да се постигне повече от на 2.0к.
Да съгласен съм че за голям надув се търси разреждане но при компресора се стига до 0.8-0.9 което не е проблем за по здрав сгъстен мотор какъвто е 2.0к.2.3 е по разреден а са и двата с Итън 62 а разликата е само 1 к.с и 10 нм.Така че ми се въртеше в главата че ако я сгъстя като 2.0к ще извади повече коне на 0.8-0.9бар.Мисля че доста е36БМВ карат с сгъстен си мотор монтирали са Итън на 0.9бар.Другото което може да се направи но не ми е ясно как става съм го чел като стейдж 2 брабус...от 2.3к на 2.6к като са го направили от 2 300сс на 2 460сс и са стигнали въпросните 250кс.Мислех че Крум ще се заеме да изхвърли компресора и да сложи турбина,но вече ще трябва друга елекртоника и става мн зависимо поне за мен за евридейка.
  • 0

#86 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 25 февруари 2014 - 10:17

2.0 е с компресия 8,5:1 а 2.3 е с компресия 8,8:1

2.3 би извадил повече к.с. заради по-голямата кубатура  :)


  • 0

#87 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 февруари 2014 - 10:39

Само мислех че е наобратно 2.0к е с 8.8 а 2.3 е с 8.5!Другото което е логично но ти мисля имаш повече знания от мен е че този компресор при едни и същи обороти на по малка куб би дал по голям дебит т.е на 2.0к ще дойде повече дебит от на 2.3к.Може и дан греша...
  • 0

#88 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 25 февруари 2014 - 11:09

Компресора е механична помпа с постоянен обем, поради което дава еднакъв дебит, спрямо съответните обороти.  ;)


  • 0

#89 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 февруари 2014 - 11:17

Да грешката е моя дебита е същия но за по големия мотор е нужен по- голям дебит за едно и също увеличение на мощноста иначе нямаше да има по големи компресори за по големите мотори.Та клоня на там че с това увеличение е възможно и да не достигна дори и твоя резултат с моя 2.3к.Но ще пробвам с твоите модове и ще пиша,досега не можех че бях след осн ремонт но разработката мина.
  • 0

#90 skalishte

skalishte

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C230 kompressor,W202
    E290,W210 prodaden

Публикувано 10 март 2014 - 16:53

Здравейте

 

Имам Ц230К  98г,и силно се интересувам от проекта на Крум. Не съм запознат с тия неща.Та въпроса ми е,как мога да се свържа с Крум

:)  :)  :) 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни