Жигулатори таквиз коне дет дириш - нема
как да си направя "бавна" евридейка
Започната от borchev, 12 юни 2013 - 13:02:59
176 мнения по тази тема
#91
Публикувано 20 юни 2013 - 14:54
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#92
Публикувано 20 юни 2013 - 15:12
имаше една пернишка "капарирана"
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#93
Публикувано 20 юни 2013 - 17:30
някой знае ли нещо повече за това лабаво дизелче?!
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#94
Публикувано 20 юни 2013 - 18:16
Колегата е от другия форум http://mercedes-bulg...profile/?u=1343
Follow your own star...
#95
Публикувано 20 юни 2013 - 19:57
Това е на Вальо (valturboto) Ц-ката, общо взето за въпроси относно засилването мерцедес ТД той е човека .
Този пост е редактиран от joreto: 20 юни 2013 - 20:04
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#96
Публикувано 20 юни 2013 - 23:06
имаше една пернишка "капарирана"
аааа, кон да ме уважи, ама иначе си ги гледал а ?
не гледай Ц-класи, малки са, ше трябва тъпкачи да викаме за да затворим вратата
#97
Публикувано 21 юни 2013 - 08:17
днеска ще гледам една е класова 124-ка....с перфектен 2.5 матор дизеляк....който ще отиде в раздел продава ако я взема )
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#98
Публикувано 21 юни 2013 - 18:16
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3a636f утре тва ще взема
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#99
Публикувано 21 юни 2013 - 18:33
Как ли се прави тая печка 300 коня, сигурно ще е ебати зора.
#100
Публикувано 21 юни 2013 - 19:47
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3a636f утре тва ще взема
А аз си мислех, че при тея кола под 10 бона няма....
#101
Публикувано 21 юни 2013 - 21:06
Как ли се прави тая печка 300 коня, сигурно ще е ебати зора.
най-вероятно с много голямо турбо, яко налягане, преправяне на елементите на помпата за повече гориво и може и малко азотец
П.П. а тия 300 коня на мотора или на гумите трябва да са ?
Този пост е редактиран от joreto: 21 юни 2013 - 21:09
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#102
Публикувано 21 юни 2013 - 23:26
Моляте не продавай салона , той е най-хубавото в цялата кола
Иначе по голямо турбо , кулер , генерация , преправяне на помпата
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#103
Публикувано 22 юни 2013 - 00:43
Ахаааа.... Fedesystems е железен. па откри поредния скрап...
Аз искам задния спойлер, да си го сложа на Торнадото...
Пазя ти една табелка 200Д...
#104
Публикувано 22 юни 2013 - 06:31
Този утра модерен заден спойлер, трябва да си замине на момента, поне според мен......
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#105
Публикувано 22 юни 2013 - 10:38
салона е като нов, ама и корите да бяха направили барем..... изглежда добра база за тия пари
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни