123 купе и без мотор да е пак ми е хубав !
наистина някакво ретро "в овча кожа" и с комфортна возия ще е кеф да яде асфалта
Публикувано 15 юни 2013 - 20:29
123 купе и без мотор да е пак ми е хубав !
наистина някакво ретро "в овча кожа" и с комфортна возия ще е кеф да яде асфалта
Публикувано 15 юни 2013 - 20:37
ми освен г-н cyberpig1 да вземем да подхванем един проект с едно купе в123
Публикувано 15 юни 2013 - 20:45
еднакви са всички 123ки отпред.
самоче с комби 123 да те накажат, МНОГО боли, особено ако от задното стъкло се подават катрон с яйца, диня и кокошка... и шофьора да е със сламена шапка.
и да накажеш някой с ново БМВ 2013.... малиииии ква болка, особено пред публика....особено да е с някоя руса с гучи очила, да немое после да си затвори фустата от коментари, какъв боклук си е купил гаджето и, некъв селянин да го надмине...
а жоре, неможе ли и 123ката да се направи М117 + компероср или турбо? тогава и баш бегачки да посича ???
в жигулка са набутали М117+турбо, пък в 123 ли няма да стане....
даже не е нужно и да сменя механичния инжекцион ако се надува леичко.... 400к.с. дали ще може без мегаС ?
Публикувано 15 юни 2013 - 20:49
много съм раздвоен аз ... sec-a и той ми седи много на сърце ... направо един 560 ... глей кво стаа тука http://suchen.mobile...ories=SportsCar
Публикувано 15 юни 2013 - 20:50
еднакви са всички 123ки отпред.
самоче с комби 123 да те накажат, МНОГО боли, особено ако от задното стъкло се подават катрон с яйца, диня и кокошка... и шофьора да е със сламена шапка.
и да накажеш някой с ново БМВ 2013.... малиииии ква болка, особено пред публика....особено да е с някоя руса с гучи очила...
а жоре, неможе ли и 123ката да се направи М117 + компероср или турбо? тогава и баш бегачки да посича ???
ахххаххахахаххахаххаххахха по гръб съм и се смея с глас
сори за спама , че насрахме темата , ама не мога да се сдържа
Публикувано 15 юни 2013 - 21:11
@cyberpig1 много добри сек-овете, мен също много ме радват...
@Lorinser да ти кажа аз предпочитам на мен да ми е кеф и винаги бих избрал едно 123 купе пред комби, някакси не ми пука другите кво мислят и колко ги е яд....
Публикувано 15 юни 2013 - 21:44
Не трябват думи , а дела
Този пост е редактиран от Наско: 15 юни 2013 - 21:54
Публикувано 15 юни 2013 - 22:28
Много си прав Наско, дано това не е поредната тема за начесване на клавиатурите..
Публикувано 16 юни 2013 - 00:32
Едно компактче днес на Цариградско си разтъркваше ванОса, че от много нежности, се забравя бруталията
Иначе и аз съм ЗА идеята за 123 купе, с голям мотор вътре... не толкова за гонки, разбира се че някой изтърбушен кошер винаги ще е по-бърз...
По-скоро за концепцията: Модернизирана ретро лъскачка.
Отвън същата като едно време в целият й блясък.
Под капака 6-8глава ламя.
Интериорът много стил.
Разни Бекери, шведски DSL-и, щори, махагон, всичкото копче подкарано, класически кафеви седалки на дупки, таван от алкантара, хромът и стоманата навсякъде полирани...
Отдолу хубава генерация, подменени тампони, ретро джантури... някой гаден Ronal плочка, да се виждат дупките и каналите на дисковете...
И това всичко ще подмине 20х.лв., но какво от това, поне ще е нещо, с което да се гордееш.
След някоя друга година, като нищо бих се захванал с тази глупост, да сме живи и здрави, доходите да растат, да остава и малко свободно време... е така м/у другото след работа по 1-2 часа, 1-2 пъти седмично и може да се получи.
Публикувано 16 юни 2013 - 07:31
а жоре, неможе ли и 123ката да се направи М117 + компероср или турбо? тогава и баш бегачки да посича ???
в жигулка са набутали М117+турбо, пък в 123 ли няма да стане....
даже не е нужно и да сменя механичния инжекцион ако се надува леичко.... 400к.с. дали ще може без мегаС ?
Всичко може но според мен е малко излишино, м117 си има достатъчно сила пък ако искаш още винаги може да пръснеш малко азот (най-лесния начин за повишаване на конете). Проблема не е толкова да изкараш коне (с един подкован м104 на 1.8-2.0бара спокойно вадиш 600-700+ коня), проблема е да ги сложиш ефективно на асвалта, а това е нещо в което 4х4 е ненадминато. Според мен такава кола се прави за кеф а не да се натриват носовете на разни хонди,бмв-та, голфове и т.н. , това е и причината за предишното ми мнение.
П.П. иначе и аз съм мислил по-въпроса за 123 купе с един мотор като на 190-та, но реших ,че в момента не ми трябва още един ортак на джоба .
Този пост е редактиран от joreto: 16 юни 2013 - 07:44
Публикувано 16 юни 2013 - 09:39
https://www.facebook...&type=3 за съжаление наскоро си продадох 115-ката....бившата на колегата психар! мислих го, но е грях да се развалят такива класики като 123 и 115...няма нищо по хубаво от такава кола в оригинален вид....поне така мисля аз.../.докато 124-ка комби си е типична семейно провинциалистка кола, на която би и отивало надъхан матор
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Публикувано 16 юни 2013 - 09:43
иначе такова вървене https://www.facebook...&type=3 си имам и сега...целта на комбито е да отива по бързичко от 0-100
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Публикувано 16 юни 2013 - 09:54
всеки ден цъкам мобилето и карса и слагам отметка до 6000 и над 250коня....и гледам всичко различно от бмв
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Публикувано 16 юни 2013 - 10:05
.... или нещо такова
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
Публикувано 16 юни 2013 - 15:13
Е Волвото е много грозно дърво - според мен е най-подходящо за идеята ти, но са с 4 цилиндрови моторчета. Но има и някой добри с турбо. Абе 124 реално е супер вариант, щото можеш да земеш некоя избушка за 1000лв. да и присадиш един мотор, да го турбинираш и ще ти стъпи на 6 бона всичко
http://nfs.mobile.bg...ls&slink=38mkpk
ВЛЮБИХ СЕ !!!
Немеца го е измислил !
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни