тея всичките съм ги изгледал....тъпото е че не искам бмв или голф 4 и нещо от сорта.....искам си мерник е така да ми е пенсионерско....да ми е комби и аграрно едно такова....крокодил тапициран в дакелова кожа
как да си направя "бавна" евридейка
Започната от borchev, 12 юни 2013 - 13:02:59
176 мнения по тази тема
#121
Публикувано 29 юни 2013 - 09:11
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#122
Публикувано 29 юни 2013 - 12:24
По пенсионерско от 123 комби няма ,то и тях много ги няма иначе 124 комби най добре,но трудно се намират читави. Остава проблема с двигателя ,които ако го смениш, ще береш ядове в близко бъдеще с все по затягящите се мерки по годишните прегледи. Според мен си намери 124 комби, 300бензин ,боцкаш му едно турбо и си решаваш всички болки.
#123
Публикувано 29 юни 2013 - 14:12
тъпото е че не искам бмв или голф 4 и нещо от сорта.....искам си мерник
Е, точно това не е тъпото. Все нещо ще изкочи. Иначе и аз съм за 124-ка. Голфове много, няма нищо уникално в пушещ тди
#124
Публикувано 30 юни 2013 - 08:58
sharky е прав с прегледите....затягат ги постоянно....вече вързаха база данните на прегледите и общината...демек вкарват номера на колата в базата данни и ако излезне неплатен данък автоматично системата не пуска колата да мине към стенда.....това и ще е причина някой ден да си продам осмачето....примерно от догодина като вече няма да мога да мина на преглед....така че 2.5 тд ми се струва най адекватно за сега...и на тях им гният калниците
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#126
Публикувано 01 юли 2013 - 11:48
Вчера ми казаха за един познат как са му прибрали колата.... водела се бмв е36 1.8ис , а той набил 2.8... и директно я прибрали докато не се оправят документи и т.н
Ама тука по Плевен нормално...всяко второ бмв е със свапнат мотор
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#127
Публикувано 01 юли 2013 - 12:10
Вчера ми казаха за един познат как са му прибрали колата.... водела се бмв е36 1.8ис , а той набил 2.8... и директно я прибрали докато не се оправят документи и т.н
Ама тука по Плевен нормално...всяко второ бмв е със свапнат мотор
То не е само в Плевен, навсякъде е модерно така, щом караш бмв трябва да си рацер. Аз за това моята няма да я пипам външно да не се набива на очи, даже ще взема да и оставя 15ките да си е пълен sleeper
Follow your own star...
#128
Публикувано 01 юли 2013 - 16:55
С тез 15ки как ще тръгваш ?
Имам една история с едно 500це и едни 15ки и мога да ти кажа да вземеш нещо по голямо
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#129
Публикувано 01 юли 2013 - 17:32
абе аз имам история сега в момента... че с тия 18ски 245, някакси усещам бърнаута да го прави с по-голяма лекота, отколкото преди с 15ските..
но може и 15ските да са били по-меки, а ся тия 18ски да са по-пластмаса...
#130
Публикувано 01 юли 2013 - 17:52
Аз поне между 195/65/15 и 255/35/18 на Софийския асвалт все боксувам първа втора и зависи от асвалта понякога и трета.... такаче за улицата май няма значение
#131
Публикувано 02 юли 2013 - 22:30
Аз поне между 195/65/15 и 255/35/18 на Софийския асвалт все боксувам първа втора и зависи от асвалта понякога и трета.... такаче за улицата май няма значение
Има нещо такова с този Софийски асвалт, преди бях с 205/60/15, а сега съм с 255/35/18 като колегата и когато и да и подам газ не се чуди изобщо, а да не говорим, че задницата и ходи повече от преди, но пък доста по-контролеруемо
C200 KOMPRESSOR
#132
Публикувано 03 юли 2013 - 08:45
това е колата за този проект само като го видях и се сетих за онова бясното комби, дето ходи по дрифт шоута
#133
Публикувано 03 юли 2013 - 10:57
Има нещо такова с този Софийски асвалт, преди бях с 205/60/15, а сега съм с 255/35/18 като колегата и когато и да и подам газ не се чуди изобщо, а да не говорим, че задницата и ходи повече от преди, но пък доста по-контролеруемо
широчки са за ц-ката, неможе да ги натисне като хората за да имат по-добро вцепление, затова по-тесните гуми имат по-добро вцепление, е вече може и да е до гумата, но принципно са големички
M112.940 inside
#134
Публикувано 03 юли 2013 - 18:04
широчки са за ц-ката, неможе да ги натисне като хората за да имат по-добро вцепление, затова по-тесните гуми имат по-добро вцепление, е вече може и да е до гумата, но принципно са големички
Аз съм с 124-ка само да кажа
#135
Публикувано 06 юли 2013 - 22:47
Нещо затишие има тука, какво става избра ли кола ?
C200 KOMPRESSOR
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни